דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תואר ראשון במנהל עסקים 

מאת    [ 22/09/2011 ]

מילים במאמר: 324   [ נצפה 1614 פעמים ]

תואר ראשון במנהל עסקים זהו תואר נחשק ביותר. זהו תואר המשלב בתוכו תחומים רבים של ידע. תואר ראשון במנהל עסקים הינו תואר כללי. על מנת להקים עסק באופן עצמאי או ציבורי הצורך בתואר במנהל עסקים הוא בגדר חובה. הרצון להתקדם ולהיות בעל שליטה במקום עבודה כלשהו קיים במידה רבה. בוגר אשר סיים תואר ראשון במנהל עסקים יכול להשתלב באופן די מהיר למשרה נחשקת. מומלץ כמובן למצוא מקום עבודה אשר מאפשר קידום לעובדים ואפשרות להתפתח ולהתקדם בצורה ניכרת כאשר עולה הוותק.

לימודי תואר ראשון במנהל עסקים מקנים לסטודנט ידע רב בתחומי הארגון, ניהול ארגונים או חברות, הכשרה מקצועית וכמובן התמחות בשטח המתמקדת בתחום אשר בחר הסטודנט להתמקצע בו במהלך התואר. בעזרת ידע זה אשר צובר הסטודנט במהלך התואר יכול למצוא מגוון רחב של משרות המוצעות לו הן בסקטור הציבורי, והן בסקטור הפרטי. ניתן ללמוד תואר במנהל עסקים במסגרת חד חוגית, וכן במגרת דו חוגית. הלימודים אינם קלים בשתי האפשרויות, וההשקעה בתואר זה רבה.

 

לימודי תואר ראשון במנהל עסקים כוללים שלוש שנים. תואר ראשון במנהל עסקים קיים במספר רב של מוסדות להשכלה גבוהה. באוניברסיטאות ובמכללות רבות. הביקוש לתואר זה גבוה ביותר. על כן תנאי הקבלה ללימודים אלה גבוהים . חשוב לבדוק מהם תנאי הקבלה במוסד בו ירצה ללמוד הסטודנט כיוון שתנאי הקבלה משתנים ממוסד למוסד. בדרך כלל במכללות הפרטיות תנאי הקבלה נמוכים ביחס לשאר אך מחיר שכר הלימוד בהתאם גבוה במידה רבה.מומלץ לבדוק באתרי האינטרנט של המוסדות וכן להתרשם בימים הפתוחים המוצעים מידי כמה חודשים במוסדות עצמם. במהלך הלימודים בתואר ראשון במנהל עסקים הסטודנט לומד לימודים מדעיים כגון: סטטיסטיקה, חשבונאות, שיטות מחקר, תורת המימון ועוד.

ולצד אלו משלב את הצד המעשי שזוהי ההתמחות. ההתמחות נבחרת על ידי הסטודנט, כאשר מגוון ההתמחויות שיכול לבחור הסטודנט, רבות. חשיבותה של ההתמחות רבה ביותר, כיוון שמקצוע זה של מנהל עסקים שם דגש רב על שלב ההתמחות. לרוב כאשר סטודנט אשר סיים תואר ראשון במנהל עסקים ניגש לראיון עבודה, חשיבות ההתמחות עולה על חשיבות הציונים שקיבל במקצועות השונים. 





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב