דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אף פעם לא הייתי רזה - דיאטה נכונה 

מאת    [ 22/09/2011 ]

מילים במאמר: 331   [ נצפה 3701 פעמים ]

אף פעם לא הייתי רזה. תמיד היה לי עודף משקל ותמיד הרגשתי שמסתכלים עליי בצורה מוזרה ושונה. "הנה תראו איזה שמן הוא לא יכול לעשות דיאטה?". לכל אותם אנשים ששאלות את עצמם בלב את השאלה הזו אני אענה כאן בצורה פומבית – אני יכול לעשות דיאטה! אני רוצה לעשות דיאטה! אבל זה לא קל כמו שזה נראה לכל אותם אנשים רזים ויפים.

קוראים לי גיא ובגיל 24 החלטתי להפסיק להרגיש תחושת כישלון, חוסר ביטחון ואכזבה ולקחת את עצמי בידיים. החלטתי לוותר על כל התענוגות וכל המאכלים שהייתי נוהג לאכול באופן קבוע ולשנות את אורח החיים שלי.

אני מצטער שההורים שלי לא הבינו בגיל מוקדם יותר שאני צריך לעשות דיאטה בזמן שהם כל הזמן הכינו דברים טעימים ועמוסי קלוריות והכניסו לבית דברים שהזיקו לי מבלי שידעתי כי בכל פעם שהיה לי קצת רע וקצת קשה ברחתי לאוכל, שם היה לי כיף נוח וטעים.

עם הזמן עליתי ועליתי במשקל עד למשקל של 127 קילו בגובה מטר שבעים וחמש בלבד! אבל לא עוד! החלטתי שהגיע הזמן לקחת את עצמי בידיים והייתי בטוח בעצמי שאצליח.

קבוצת הרזייה

הייתי צריך תמיכה וחיזוק מאנשים שמבינים אותי ובהתחלה נרשמתי לקבוצת תמיכה לדיאטה שם הופתעו מהסיפור שלי והרגישו צורך לעזור לי להצליח. כל הזמן קיבלתי טלפונים בכל הימים בשבוע מחברי הקבוצה ושאלו אותי איך הולך לי ואיך מתקדם. ממש הכרתי קבוצה נהדרת של אנשים שכולם במצב שלי פחות או יותר ולכולנו אינטרס משותף להצליח בדיאטה ולהיות רזים לתמיד!

במהלך השנתיים הבאות עברתי המון קשיים והמון רגעי משבר אבל לא נכנעתי. ידעתי שאני אצליח לעשות דיאטה, ידעתי שאם אאמין בעצמי ולא אחשוש להכשל אני אצליח לרדת במשקל ולהיות רזה. וכך היה.

ירדתי 44 קילו!

כעבור שנתיים הצלחתי לרדת 44 קילו והגעתי למשקל 83 קילו. המשקל המיוחל שתמיד רציתי להיות בו. לאחר שנתיים קשות ביותר, שינוי אורח החיים, המזון והתפריט שלי, לאחר אלפי שיחות עידוד, דיאטנית קלינית וקבוצת הרזייה מדהימה אחת, הגעתי למטרה שלי. מאז אני ממשיך ללוות את הקבוצה וממשיך לעודד את חברי הקבוצה כמו שהם עודדו אותי ברגע המשבר.

תודה לכולם.

טל גולדפרב, מנהל חברת URL בניית אתרים באינטרנט, המתמחה בהקמת אתרי אינטרנט, קידום אתרים בגוגל ומיתוג עסקים ברשת האינטרנט. צוות URL הינו צוות מיומן ומקצועי ומאחוריו ניסיון עתיר בבנייה וקידום עסקים באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב