דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנה לחבר - תכשיט לגבר 

מאת    [ 21/09/2011 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 2987 פעמים ]

חשוב כאשר את קונה תכשיט בתור מתנה לחבר לבדוק היטב את טעמו בתכשיטים אם מה הוא מוכן ללכת ועם מה לא, יש גברים שאוהבים שרשראות ויש גברים שממש לא אוהבים זאת. הרבה גברים אוהבים צמיד גברי ליד אבל יש גם גברים שלא אוהבים זאת.

 גם כאשר גילית עם איזה תכשיט הוא מוכן ללכת עוד לא נגמרה עבודתך בבחירת מתנה לחבר, את צריכה לברר את טעמו בתכשיטים האם הוא אוהב תכשיטי כסף או זהב או שילוב של השניים, סגנון קלאסי או חדשני. את יכולה למצוא תכשיט בתור מתנה לחבר שיקלע לטעמו על ידי טיול תמים כביכול בחנות תכשיטים עבורך לכאורה ולראות מה טעמו בבחירת תכשיטים שונים. שימי לב מה צד את עינו וממה הוא מסתייג וכך תוכלי לבחור תכשיט שהוא מתנה לחבר שתהיה פשוט מושלמת עבורו.

את וודאי חושבת שזאת מתנה לחבר שדורשת השקעה רבה זה קושי אבל גם הייחוד והיתרון במתנה כזאת, זאת מתנה שמי שמקבל אותה ואוהב אותה קיבל מתנה לחיים. החבר שקיבל תכשיט לגבר בתור מתנה לחבר לא ישכח אותה ואותך לעולם. לנצח הוא ילטף את התכשיט שקיבל בתוך מתנה לחבר בתור חבר שלך וייזכר בך, בפנייך, ובחיוכך זאת אינה רק מתנה לחבר אלא מתנה לחיים, ויש בה ייחודיות וקסם שלא מוצאים באף מתנה אחרת.

 תכשיטים לגבר שיכולים להיות מתנה לחבר הם ראשית תליונים יפים וסמליים כמו למשל סמל יין ויאנג אם יש לחבר זיקה למזרח, סמלי קבלה, סמלים של דולפינים אם הוא אוהב את הים ו –עוד ככול העולה על רוחך, תליון זהב או כסף  הוא מתנה שמצליחה כמעט תמיד. זאת מתנה לחבר שהיא מתנה מושלמת. מרגע שהוא קיבל אותה את תתרגלי לראות אותו ממשש את התליון מבלי משים וזה ודאי יגרום לך אושר וגאווה רבה שנתת לו מתנה שהוא קשור אליה ואוהב אותה.

 אם את קונה דווקא צמיד לגבר זה הימור יותר גדול כי לא כל גבר אוהב ללכת עם צמידים. רוב הגברים יעדיפו תליון מאשר ללכת עם צמיד למרות שיש גברים שדווקא אוהבים צמידים מכסף או מזהב. בצמיד כזה ניתן אף לחרות הקדשה קטנה או לכתוב תאריך שחשוב לשניכם זאת מתנה לחבר שמי שזה מתאים לו, יכולה להיות מתנה נפלאה.

 יש גברים שאוהבים וישמחו לקבל דווקא מתנה לחבר של חפתים אשר סוגרים את השרוולים. יש חפתים מהודרים היום ממתכות יקרות ובדוגמאות מרשימות – גם זו יכולה להיות מתנה יפה לגבר וגם כאן הסיכוי לטעות במתנה לא מתאימה הא קטנה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב