דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


וידאו קונפרנס בעולם העסקים 

מאת    [ 21/09/2011 ]

מילים במאמר: 360   [ נצפה 2362 פעמים ]

תמונה שווה אלף מילים. מי שמשתמש בוידאו קונפרנס יגיד לכם שהמשפט הזה כל-כך נכון ולעתים תמונה שווה אפילו הרבה יותר. שיחת וידאו קונפרנס מאפשרת לנהל שיחה בעלת קול ותמונה עם משתתף אחד ויותר מכל מקום בעולם. לדוגמא, יכולים להיות ארבעה אנשים שרוצים לנהל שיחה על הפרויקט החדש של החברה הבינלאומית בה הם מועסקים. הבעיה היא שאחד נמצא ברוסיה עם הלקוחות, אחד נמצא  בישראל במשרדי החברה, אחד נמצא בארצות-הברית בתערוכה והרביעי בחופשה בפריס. באמצעות מערכת וידאו קונפרנס והציוד המתאים ארבעתם יכולים לנהל שיחה חשובה, איכותית ויעילה בעודם מתגברים בקלות על הפערים הגיאוגרפיים האדירים שיש בניהם.

בעולם העסקים הבינו שניתן לנצל את הטכנולוגיה לטובתם ועולם זה התמסר לשיחות הוידאו קונפרנס ולא בכדי. היעילות, החיוניות והנוחות של המערכות תורמות רבות לעולם העסקים ומאפשרות לו להישאר בקצב הזריז של עולם המידע והטכנולוגיה.

מערכת וידאו קונפרנס הינה מערכת די פשוטה. המערכת עצמה יכולה להיות מותקנת על המחשב האישי והיא זקוקה לרכיבים סטנדרטיים כמו מצלמה ומערכת שמע. עם זאת, רצוי שרכיבי נוספים אלו יהיו באיכות גבוהה. ככל שאיכותם תהיה גבוהה יותר כך השיחה תהיה איכותית יותר. כלומר, מצלמת HD תוכל להעביר תמונה חדה, בהירה וברורה. מערכת שמע בכוללת מיקרופון ורמקולים תעביר את הקול בצורה רציפה, ללא רעשי רקע או הד. אמנם בביתנו אנו מסתפקים במכשירים אלו ברמה סבירה, אך בעסקינו, כאשר המקצועיות שלנו, המוניטין ולעתים גם עסקאות חשובות נמצאות על הפרק ראוי שהשיחה תשדר מקצועיות נטו וזאת ניתן לעשות רק במידה ורוכשים ציוד מקצועי ואיכותי.

כאמור, בעולם העסקים כיום כמעט כל עסק משתמש בשיחות הוידאו קונפרנס. עם זאת, לא כל עסק צריך חמישים מצלמות ומיקרופונים. לכל עסק ישנם את המאפינים הספציפיים שלו, את צרכי ההתקשרות שלו ואת דרכי ההתקשרות שכבר נמצאים בשימוש. על כן, כדאי שמומחה ייעץ לעסק אילו מערכות ואיזה מכשור חיוני לרכוש על מנת לשרת את מטרות העסק על הצד הטוב ביותר.

משמעותה בעצם של שיחת וידאו קונפרנס היא נוחות ויעילות. העובדה שלא צריך לצאת מהמשרד על מנת לקיים פגישות או ישיבות הוא נפלא. לעתים רק הנסיון לארגן את כל המשתתפים ביום אחד, בשעה ובמקום היא כה מסורבלת שפגישות חשובות מתבטלות סתם. וידאו קונפרנס הוא פתרון מצוין לעסק שרוצה להישאר עם יד על הדופק מבחינה טכנולוגית, להיות יעיל, זריז ומקצועי.

דיאיקום דאטה - פתרונות תקשורת ומחשוב ארגוני,תשתיות - לרבות תשתית פסיבית,תשתית אקטיבית ותשתית אלחוטית. מערכות וידאו קונפרנס וכיתות חכמות.נסיון עם הארגונים הגדולים במשק. שיווק באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב