דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


העם דורש - מכונות קפה בכל בית 

מאת    [ 21/09/2011 ]

מילים במאמר: 348   [ נצפה 2434 פעמים ]


לפעמים קשה להבין את ההיגיון של האדם הממוצע. אנחנו משקיעים אלפי שקלים בפלאזמה, רק כדי לצפות בחדשות בסוף היום. אנחנו לוקחים משכנתא בשביל לקנות את רכב החלומות שלנו, רק כדי לנסוע לעבודה ברכבת. שלא נדבר על ההוצאה המטורפת בשביל שלושה לילות בחו"ל (לא כולל ארוחת בוקר).

אבל כשזה מגיע לקפה, אותו משקה חם, מתוק ומהביל, שגורם לנו לעבור את היום כמו שצריך, אותו משקה שהישראלי הממוצע שותה למעלה מ-3 כוסות ממנו ביום, למעלה מאלף בשנה, אנחנו נשתה אותו מקומקום ישן מלא אבנית, עם מים מהברז שהשד יודע אילו חיידקים נמצאים בתוכם ובכוס פלסטיק נמסה. אין ספק כי משהו חייב להשתנות. הפתרון? מכונות קפה משובחות.

מכונות קפה הן מוצר שכיח למדיי בבית אמריקאי או אירופאי ממוצע, אבל בארץ עדיין נדיר לראות אותם. הגיע הזמן לשנות את העניין. מכונות קפה הן לא רק הבדל בטעם, הן גם הבדל בבריאות. עם 3-4 נפשות שותות קפה במשפחה, אנחנו מדברים על 3,000 כוסות בשנה! בהחלט שווה את ההשקעה.

קיימים מספר סוגי מכונות קפה בשוק. הישנות יותר – הידניות, והחדשות יחסית – חצי אוטומטיות ואוטומטיות. זה לאו דווקא מעיד על איכות הקפה שלהן, אלא רק על אופן הקלייה ופעולת ההכנה. בחדשות יותר קיימת אופציות שונות כמו הקצפת חלב, כשכמובן כשמן כן הן – מבצעות את כל הפעולות הנדרשות להכנת הקפה מתחילתו ועד סופו בעצמן, ללא עזרת אדם. כמובן שהתהליך מהיר יותר, והמכונות יקרות יותר.

הפרמטר המשפיע ביותר על איכות מכונות הקפה הוא ה-bar. הוא מתאר שקלול של מרבית הפרמטרים המשניים לאיכות קפה – איכות המים, טריות הקפה, סוגי הפולים וכו'. במכונות הטובות באמת מדד ה"בר" עומד על בין 14 ל-18, כשגם 10-14, בעיקר במכונות החצי אוטומטיות, נחשב למדד משביע רצון.

בקניית מכונות קפה יש לשים לב לאיכות הדוחסן האחראי על הלחץ הנמצא במסננת, אותה יש לנקות מדי פעם. עדיף לרכוש מכונה עם מסך דיגיטאלי המציג את שעוני הלחץ השונים. חשוב מאוד לפעול על פי הוראות היצרן לניקוי המכונה והחלפת רכיביה.

קשת המחירים אדירה. החל מ-700 שקלים ועד 4,000 ויותר. האם זה שווה את ההשקעה? תלוי עד כמה אתם אוהבים את עצמכם ואת הקפה שלכם... ואתם אוהבים ועוד איך!

רונן צור - מקדם אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב