דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יום הולדת לבנות 

מאת    [ 21/09/2011 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 3101 פעמים ]

 

ימי הולדת לילדים, וזאת יודע כל הורה, ניתן להפיק במגוון רחב של סגנונות, תלוי כמובן בגיל, בסגנון ובמשתתפים. השוק מציע מפעילים רבים ומקצועיים בנישה זאת אשר מספקים לחוגגים (ולהוריהם) מגוון רחב של אפשרויות מלאות דמיון ויצירתיות. ימי הולדת משותפים לבנים ולבנות כוללים הפעלות אשר צריכות להתאים לשני המינים וזאת ללא ספק משימה לא פשוטה. לעומת זאת, יום הולדת לבנות קל מאוד לתכנון ולביצוע.

יום הולדת לבנות יבטא תמיד נושאים נשיים בדרך זאת או אחרת. אין זה אומר כי ההפעלה תהיה רגועה במיוחד, תעסוק רק בבובות או בפרפרים ותהיה שקטה, להיפך: הפעלות לבנות כוללות היבטים רבים, תחומי עניין מגוונים ומרתקים, ואף פעילות פיזית או ספורטיבית. השוני בין ימי ההולדת טמון בגילאי המשתתפות ובנושאי העניין העיקריים שלהן, אך מעבר לכך – השמים הם הגבול.

ריקוד, משחק ושירה

בנות רבות מבקשות כי יום ההולדת שלהן ייסוב סביב ריקודים כאלו או אחרים – במקרים אלו המפעילה תהיה רקדנית מקצועית אשר תלמד את הבנות ריקודים ברזילאיים, ריקודי סלסה, ריקודי בטן, ריקודי עם, ג'אז או היפ הופ. אפשרות נוספת היא הפעלה בסגנון קריוקי אשר תכלול שירים האהובים על הבנות לצד העמדה שכוללת ריקוד מתאים. יום הולדת לבנות יכול לכלול גם העלאת מחזה שלם או הופעה של ממש, שבה ישחקו הבנות, ישירו וירקדו.

כל ילדה חולמת להיות דוגמנית. יום הולדת לבנות יכול להגשים חלום זה על ידי יצירה של מסלול דוגמנות עם מפעילה אשר "תנחה" את הערב, בשילוב בגדים מיוחדים, מוזיקה, איפור ועיצוב שיער. זוהי הפעלה שמאוד מבוקשת בקרב בנות בגילאי 8-12 לערך, בעיקר בשל העיסוק ביופי ובטיפוח. בהקשר זה, ניתן למצוא הפעלות הכוללות קליעת צמות דקות לבנות, סדנת איפור ויום הולדת בסגנון "סטיילינג" הכולל התאמה של בגדים ואביזרים.

דמויות אהובות

הפקות ימי הולדת מסוג אחר מתמקדות בדמויות אהובות על הבנות - דמויות דמיוניות כגון דורה, בראץ, בת הים הקטנה או ברבי, או דמויות פופולאריות מן הטלוויזיה כגון כוכבי ערוץ הילדים או זמרים מפורסמים. ההפעלה כולה מתמקדת בדמות, בין אם מדובר על איפור בובות בראץ, שירת שירים של זמרת אהובה בקריוקי, התחפשות לבת הים הקטנה והעלאת הצגה או שחזור של תכניות טלוויזיה אהובות או הצגות. יום הולדת לבנות מסוג זה מחייב כי הדמות תהיה אהובה על כל המשתתפות וכי יסופקו מספיק פעילויות מגוונות בנוגע אליה.

דגש מיוחד מושם על העיצוב ועל הפרטים הקטנים במסגרת יום הולדת לבנות: קישוט החדר או החצר יכול להיות באמצעות בלונים, טול ורוד, סרטים צבעוניים או על ידי עציצים וקישוטים העשויים ממתקים. גם המתנות אשר ניתנות למשתתפות בסיומו של האירוע חשובות ותורמות לאווירה הכללית והן יכולות להיות בובה, בושם קטן לילדות, איפור או תמונה צבעונית והכול עם נוכחות של הצבע הוורוד.

יומולדת קום - האתר המושלמת לארגון ימי הולדת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב