איך לעבור דיאטת לחם בשלום
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

איך לעבור דיאטת לחם בשלום 

מאת    [ 20/09/2011 ]
מילים במאמר: 433   [ נצפה 2340 פעמים ]

 
 

מגיע השלב שבו את חושבת לעצמך: "הגיע הזמן להשיל כמה קילוגרמים". החורף חלף עבר לו ואת צריכה דיאטה. מתוך דיאטות רבות צריך לבחור אחת. המלצות רבות מגיעות דווקא מכיוון דיאטה המבוססת על לחם. לחם? כן, לחם! נכון שזה לא מסתדר לך בראש, אבל יש כאן את האפשרות לבחור בין דיאטת בזק של שבוע וקצת ובין האפשרות של דיאטה ארוכת טווח, אז משלבים אותה ביחד עם תפריט מאוזן. ישנם שני שלבים חשובים שצריך להכיר. הראשון מתייחס לתקופה של בין שבוע לשבועיים והשלב השני כבר בא לידי ביטוי בטווח הארוך והאיזון הקולינארי היום יומי.

 

איך השלבים באים לידי ביטוי

ובכן, הבסיס הוא לחם קל, כאשר לגברים הצורך הוא ב-12 ועד 14 פרוסות ליום ואילו לנשים מדובר בין 10 ל-12. עם הפרוסות הללו את אמורה להכין את כל הכריכים האפשריים עם הממרחים המתאימים. מדובר על ממרחים דיאטטיים ללא כל תוספת של סוכר, שומנים וכיוצא בזה. כך בכל יום צורכים את כל מה שצריכים אבל בתור כריכים. השלב השני כבר לא מחייב אותך לאכול רק לחם ואת בהחלט יכולה להחליף את הכריכים בתפוחי אדמה או אפילו פסטה. דיאטה המבוססת על לחם חייבת להיות מלווה בשתייה מרובה של מים. זה גם לא נוח וגם לא בריא לצרוך כל כך הרבה לחם ולייבש את הגוף. שתייה מרובה של מים עוזרת לעיכול.

 

אז מה בעצם הרעיון המרכזי בדיאטה הזו?

השאיפה היא שתוכלי לשמור על רמת שובע לאורך כל היום וכמובן גם על שביעות הרצון. השובע נובע מהלחם ואילו רמת שביעות הרצון נובעת מהפרשות של סרוטונין במוח. התהליכים הללו הולכים יד ביד ועל מנת שהרמה החיובית של "מצב הרוח" תישמר, את צריכה לאכול באופן קבוע. את צריכה להגביל את עצמך לאכול ארבע או חמש פעמים ביום את הכריכים. תחושת השובע הקבועה מחזיקה כל היום ואם את רוצה לאכול לאחר שאת מסיימת את מכסת המנות את יכולה לפנות גם לירקות ולהימנע לחלוטין מנשנוש של מאכלים לא בריאים. את הלחם ניתן להחליף בסופו של דבר בפחמימות מורכבות, כמו לחם דגנים, לחם מלא, אורז מלא וכיוצא בזה. המרכיבים הללו יכולים להרכיב תפריט דיאטה שניתן לשמור עליו. יתרון גדול מאוד של הפחמימות המורכבות הוא הגמילה ממתוקים.

 

להלן התפריט המבוקש של הדיאטה

-        ארוחת בוקר – 2 פרוסות של לחם, גבינה וירקות.

-        ארוחת ביניים – 2 פרוסות לחם, חצי קופסה של טונה (רצוי במים) וסלט. 

-        ארוחת צהריים – 2 פרוסות, פסטראמה עם שומן דל וירקות.

-        ארוחת ביניים – מעדן נטול שומן וירקות.

-        ארוחת ערב – 2 פרוסות, ביצה קשה והרבה ירקות.

 

חשוב לזכור, זו דיאטה קצרת טווח, אך יש מקום לבדוק את התפריט לתקופה ארוכה יותר. 

 

נכתב על ידי דני גלעד מעצב אתרי אינטרנט WE BUILD IT קידום אתרים. מייעץ בתחום רשתות אלחוטיות

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב