כיצד לבחור מקדם אתרים
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

כיצד לבחור מקדם אתרים 

מאת    [ 20/09/2011 ]
מילים במאמר: 381   [ נצפה 1248 פעמים ]

 
 

קידום אתרים הנו מקצוע לכל דבר ועניין, שמטרתו- להעלות את כמות הביקורים היחודיים באתר הלקוח באמצעות חשיפתו לקהל היעד. מקדם אתרים עושה זאת על ידי שיפור האתר והשגת המלצות עבורו ברשת כך שלמעשה, משתפרים גם דירוגיו בעבור תוצאות החיפוש הרלוונטיות במנוע החיפוש גוגל, ולעיתים- גם במנועי חיפוש אחרים. (היתרון שבחשיבות החשיפה במנועי חיפוש כמו בינג רלוונטית בעיקר לאתרים המשווקים את מרכולתם בחו"ל). בעלי העסקים כיום מבינים היטב את חשיבות קידום האתר שלהם באמצעות מקדם אתרים מקצועי, ורבים תרים אחר פרילנסר או חברה לקידום אתרים היכולים "לספק את הסחורה".

אם כך, כיצד ניתן לבחור מקדם אתרים?

כאן ישנם כמה  דגשים שראוי לתת עליהם את הדעת:

* ראשית דבר, עלינו להפנים את העובדה כי קידום האתר לוקח זמן, ודורש סבלנות מצידנו. אין לצפות למעשי קסם ולניסים בן לילה. עבודתו של מקדם האתרים רבה, והיא משלבת ניתוחים סטטיסטיים, מחקר בכלים מיוחדים, אופטימיזציה של תוכן וגם קוד באתר הלקוח, ובנוסף- כתיבת תוכן חיצוני לאתר ובניית נוכחות ברשת. בקיצור- נדרש כאן לא מעט אורך רוח מצד כל המעורבים בדבר.

* יש לבחור מקדם אתרים מנוסה ומוכר, עם "תיק עבודות" מוכח. מומלץ לשוחח עם לקוחות של אותו מקדם, ולשמוע מהם פרטים לגבי אופי העבודה מול אותו מקדם: האם היה קשוב לצרכי הלקוח? האם היה סובלני? האם נהג לעדכן את לקוחותיו בדברים שהוא עושה? האם היה יצירתי? גם בעולם של מקצוענים, יש חשיבות רבה להיותו של מקדם האתר קודם כל אדם שנעים לעבוד מולו.

* אין ספק שהמחיר הוא שיקול חשוב במכלול השיקולים לבחירת המקדם. עם זאת, מומלץ לשלם יותר ולקבל עבודה איכותית ממקדם אתרים מנוסה ומקצועי, מאשר להתפתות למציאות מטורפות, שמסתיימות במפח נפש ולעיתים גם בהורדת הדירוג.

* ראוי להיזהר ממקדמי אתרים המבטיחים קידום מהיר בצורה יוצאת דופן, בייחוד כאשר מדובר בביטויים תחרותיים. בקידום אתרים ישנן  טכניקות אסורות של "דרכי קיצור", וגוגל "מעניש" אתרים שנקטו בדרכי קיצור אלו ובאמצעים לא ראויים באמצעות הורדה דרסטית של הדירוג שלהם הן בעבור ביטוי בודד או ביטויים רבים לאתר.

* בחירה של מקדם אתרים אינה חתונה קתולית. מומלץ לבדוק בחלוף כמה שבועות או חודשים אם אכן נרשם גידול במספר המבקרים באתר. מידע כזה תוכלו להשיג מחברת אחסון האתרים שלכם, או באמצעות שימוש בתוכנות לניטור תנועת הגולשים, כמו גוגל אנליטיקס למשל. אם הזמן עובר ואין תוצאות בשטח- שקלו ברצינות להחליף את מקדם האתרים במישהו מקצועי יותר אבל במידה ויש תוצאות- הצמדו אליו כי יועץ קידום אתרים טוב, קשה למצוא. בקשו המלצות.

 

איתן יריב, בעלי WAO.
WAO מספקת שירותי קידום אתרים בישראל ובחו"ל. לפרטים נוספים וקבלת הצעה בהתאם לתקציבכם- הכנסו לאתר!
wao.co.il


בקרו אותי בדף הפייסבוק של WAO, או עקבו אחרי בטוויטר  גוגל + לקבלת חדשות חמות בתחום השיווק לעסקים באינטרנט!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב