דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוח מתיחת פנים - כל הפרטים שאת צריכה לדעת 

מאת    [ 19/09/2011 ]

מילים במאמר: 624   [ נצפה 2185 פעמים ]

ניתוח מתיחת פנים הפך בשנים האחרונות לאחת הבחירות הפופולריות ביותר להצערת פנים בקרב נשים ברחבי העולם. מתיחת פנים עוזרת לטפל במגוון השפעות של ההזדקנות על הפנים ועוזרת להשיב למטופלת את המראה הצעיר והזוהר ההולם אותה.

למי מיועד הניתוח?

ניתוח מתיחת פנים מיועד לכל אישה אשר סובלת מהזדקנות הפנים, אשר מאופיינת ב: עודפי עור בפנים, נפילת רקמות משני צידי הלסת,התרוקנות הרקמות מעל עצמות הלחיים,טשטוש הזוית שבין הפנים לצוואר לצד עודפי עור ניכרים בצוואר,בנוסף להצטברות שומן מתחת ללסת התחתונה.

מאיזה גיל ניתן לבצע מתיחת פנים?

ניתן לבצע את הניתוח מתיחת פנים  בכל גיל,ואולם מרבית הנשים תבצענה את הניתוח בין הגילאים: 45-60. ישנן נשים אשר לא רוצות "להתחיל" להזדקן ולכן פונות לביצוע הניתוח בגיל צעיר יותר.

כיצד לבחור את הטיפול המתאים?

במקרים בהם ישנם עודפי עור בפנים או בצוואר, אין טיפול חלופי למתיחת פנים,שכן הדרך היחידה להיפטר מעודפי העור הינה ניתוח זה. כנ"ל לגבי מקרים של שקיות מתחת לעיניים ונפילת של רקמות משני צידי הלסת או טשטוש הזוית שבין הפנים לצוואר.

מצד שני, אם ישנה הופעה של קמטים זעירים סביב העיניים ובמצח, הזרקת בוטוקס עדיפה על ניתוח ואף מהווה בכל מקרה טיפול משלים למתיחת פנים בנוסף לטיפול פילינג.


כיצד כדאי להיערך לניתוח?

נשים מעשנות צריכות להפסיק לעשן לפחות שבועיים לפני הניתוח. נשים אשר צורכות תרופות מדללות דם, צריכות להפסיק את הטיפול לפחות שלושה שבועות לפני הניתוח. בנוסף, יש להודיע על היעדרות של שבועיים עד שלושה שבועות ממקום העבודה ולתכנן את הלו"ז כך שייתכן ולא תופיעי בחברה בתקופה זו.

כמובן שישנו צורך בבדיקות דם ,אקג,ובחלק מהמקרים גם צילום חזה.זאת על מנת לוודא תקינות ובריאות הגוף לניתוח.


מהי שיטת ההרדמה המשמשת לניתוח?

את הניתוח מקובל לעשות בהרדמה מלאה, דבר המאפשר למנותחת שלא להרגיש דבר בעת הניתוח. בנוסף, מאפשרת ההרדמה המלאה למנתח, להתמקד בניתוח למתיחת פנים מבלי לעסוק במעקב אחרי מצבה הכללי של המנותחת ובמשככי כאבים .


האם ישנם כאבים לאחר הניתוח?

אמנם הניתוח מבוצע באזור רגיש, אך הכאבים שלאחריו אינם משמעותיים, במיוחד בהשוואה לניתוחים פלסטיים אחרים. ייתכנו כאבים בעיקר מאחורי האוזניים, שם מעגנים את התפרים אשר מותחים את הפנים.


מהן תופעות הלוואי האפשריות?

ישנה אפשרות להופעתם של שטפי דם ונפיחויות לתקופה קצרה לאחר הניתוח, כמו כן גם ירידה זמנית בתחושה בפנים. בנוסף, ישנה אפשרות של שינוי זמני ומקומי בפיגמנט עור הפנים. תופעות לוואי אלו הן זמניות ובדרך כלל חולפות תוך זמן קצר.

נוסף לסיכונים הטבעיים הנובעים מהיות האישה מעשנת או סוכרתית, במידה והמנתח איננו מיומן ומנוסה, הוא עשוי לפגוע בעצב הפנים ולגרום לשיתוק בחצי פנים. פגיעה בעצב התחושתי בצוואר עשויה לגרום לחוסר תחושה באזור האוזניים ובסביבתם.


האם נשארות צלקות לאחר הניתוח?

מעצם העובדה שבמהלך הניתוח נכרתים עודפי עור - צלקות הן בלתי נמנעות. האמנות הגדולה היא בידי המנתח, אשר משתדל לעשותן קטנות ועדינות ככל האפשר.בנוסף ישתדל המנתח המנוסה למקם את הצלקות במקומות נסתרים יותר. הצלקות הבולטות ביותר הן מאחורי האוזניים, שם ישנו מתח על התפרים והצלקות לרו מתרחבות שם. רוב הנשים מסתירות את הצלקות הללו באמצעות השיער. ישנן גם צלקות בקדמת האוזניים, אך לרוב,הן כמעט ולא נראות.


כמה זמן הניתוח מחזיק?

חשוב להבין כי הניתוח איננו עוצר את תהליך ההזדקנות עצמו וכי ייתכן שלאחר כ-10 שנים, תאלץ המנותחת לעבור אותו שוב,תלוי בעוצמת ההזדקנות ובאיכות הביצוע של המנתח.


מה אורך תקופת ההחלמה?

תקופת ההחלמה היא בין שבועיים לשלושה, שלאחריהם חוזרת המטופלת לחיי השגרה ומתחילה לקבלת מחמאות?


טיפים למתעניינת:

לפני הניתוח, חשוב מאוד לקרוא מידע על אופי הניתוח ותוצאותיו בכדי לוודא תיאום ציפיות בין רצון המטופלת לבין הדברים בהם מטפל הניתוח. בנוסף, מומלץ מאוד להיפגש עם נשים אחרות אשר עברו את הניתוח אצל המנתח המדובר(רצוי בתקופות שונות מגמר הניתוח) .זאת לדעתי הדרך הטובה ביותר להבין לקראת מה הולכים,בצורה מוחשית וממקור ראשון,ללא פוטו-שופ?

חשוב מאוד להיפגש לפני הניתוח עם המנתח לפחות פעמיים, ולהבין ככל האפשר לקראת מה הולכים .הפנים הם הדבר החשוף ביותר שלנו,והראי של הנפש-אי לכך חייבים לתת להם את מלא הרצינות והאחריות,ללא כל פשרות!

ד"ר אמיר אברהם, מנתח פלסטי בכיר. לייעוץ חינם או הזמנת תור: 0506-906090.
דוגמאות לפני-אחרי וראיונות וידאו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב