דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יום הולדת שמח 

מאת    [ 19/09/2011 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 1999 פעמים ]

יום הולדת הוא יום מרגש ומשמח עבור רבים, ועל אחת כמה וכמה עבור ילדים אשר מחכים לו כל השנה, משננים אילו מתנות היו רוצים לקבל וחושבים את מי יזמינו לחגוג עמם. תעשיית ימי ההולדת לילדים פורחת ומשגשגת, וכבר ממזמן אינה כוללת רק שקיות הפתעה, טייפ עם שירי יום הולדת, קוסם או ליצן. מדובר על הפקה רצינית ומושקעת של יום הולדת שמח לכל דבר, אשר פונה לקהל יעד צעיר אך בהחלט דעתן וביקורתי.

תכנון וארגון יום הולדת לילדים מתחיל כמה שבועות לפני המועד המדויק והוא כולל בחירת מיקום, חשיבה על מוזמנים וכמובן – מחשבה על התכנית האומנותית ועל ההפעלה המרכזית. לא מספיק רק לאחל יום הולדת שמח לילד או לילדה שחוגגים – יש צורך לבטא זאת בפעילות סוחפת ומעניינת אשר תהווה בילוי של ממש עבור החוגגים הצעירים ועבור כל המשתתפים. כמו בכל תחום אחר, ובעיקר כזה הפונה אל ילדים, ישנן הפעלות פופולאריות יותר וסגנונות אהובים אשר אותם דורשים הילדים.

הפעלה יצירתית מקורית

כאמור, המגמה כיום היא לא להסתפק רק בקוסם או בליצן אלא להקדיש מחשבה להפקה מקורית וחווייתית עבור הילדים. יום הולדת שמח עשוי בהחלט להיות הפעלה יצירתית של בצק סוכר, סדנת אפייה או סדנת בישול שבהן לומדים המשתתפים לבשל או לאפות בעזרת מדריך אשר הופך את הפעילות לפשוטה ומהנה. הילדים אשר טועמים מהעולם הקולינרי מתלהבים ממנו ומיישמים את מה שלמדו אחרי יום ההולדת, בבית עם הוריהם.

אפשרויות נוספות של יום הולדת שמח הבא לידי ביטוי בסדנאות יצירתיות עשויות להיות סדנת עפיפונים או סדנת תכשיטים. פעילות זאת מתאימה לילדים מעל גיל 10 לערך והיא אהובה ומבוקשת מאוד. בדרך זאת לומדים הילדים עיסוק חדש  שבהחלט יכול להפוך לתחביב ואף יוצאים מיום ההולדת כשברשותם מזכרת נהדרת מעשה ידיהם, אשר מסעירה הרבה יותר מכל שקית הפתעה אחרת.

הזדמנות ללמוד משהו חדש

הפעלות בכיוון שונה מסדנאות היצירה באות לידי ביטוי בחשיפה לתחום חדש ומעניין שמהווה גם הרחבת אופקים עבור המשתתפים: יום הולדת שמח המועבר בסגנון חקר המדעים לדוגמה, היא הזדמנות נפלאה לצפות בניסויים שונים וללמוד מעט על עולם המדע באופן חווייתי. אפשרות נוספת בסגנון זה היא הפעלה בנושא גוף האדם או עולם הכוכבים. הדגש בהפעלות אלו הוא הגישה של המדריך לילדים אשר הופך את הנושאים ה"כבדים" למשהו מרתק במיוחד.

המשותף לכל הפעלות יום הולדת שמח אלו הוא כיבוד טעים ומזכרת. אלו שני מרכיבים של חגיגות יום ההולדת אשר אף הפקה אינה שלמה בלעדיהם. כיבוד עשוי להיות כל מזון שהילדים אוהבים, כולל קינוחים כמובן ואילו מזכרות עשויות להיות מתנות קטנות, תמונה של החוגג על גבי מגנט או יצירה מעשה ידי המשתתפים אשר עליה עמלו במהלך הפעילות, כמו עוגה או תכשיט.

יומולדת קום - האתר המושלמת לארגון ימי הולדת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב