דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך ליצור יתרון על המתחרים שלך 

מאת    [ 18/09/2011 ]

מילים במאמר: 541   [ נצפה 2286 פעמים ]



איך ליצור יתרון על המתחרים שלך?

תוך כדי אימון מכירות אצל לקוח שלי מתחום מכירות תוכנה, הבחנתי שאצל
אשת המכירות שלו תלוי על הקיר כרטיס עם המאפיינים העיקריים של המתחרים.

כששאלתי אותה למה זה, ענתה שהכרטיס עוזר לה לתת מענה כשהלקוח אומר "כן, אבל המתחרה שלכם....."

תמיד טוב להיות מוכן לכל מצב, אבל במקום
לקדם את המוצר שלה במלוא הכח היא שמה הרבה דגש על למה המתחרה הוא לא טוב, ולא
הצליחה לסגור מספיק עסקאות. היא לא הצליחה להראות ללקוח את היתרון שלה על פני המתחרים.

זה מה שעשינו....

טיפול:

תקפנו את זה מזוית אחרת לגמרי. הנחתי אותה שבמקום לדבר על המתחרים,
תחזור ותשאל את הלקוח שאלות בנוגע לבעיה שבגללה הוא מחפש את המוצר הזה כפתרון. להקשיב לו ולהתמיד.
למרות שנראה פעמים רבות שהלקוח מבין מה הבעיה שלו- איש המכירות צריך להאיר את עיניו, גם בנוגע לבעיה וגם בנוגע למאפיינים של הפתרון הנדרש.

הנחתי את אשת המכירות להמשיך בכך עד שהלקוח מבין טוב  יותר מה הבעיה שלו ועד שברור לה לחלוטין מה הוא צריך. היא הבינה שזה הרגע שבו היא צריכה להראות ללקוח איך המוצר שלה פותר זאת במדויק.

שימוש בשיטה הזו חוסך בסופו של דבר זמן רב, כי עד שלא ברור לחלוטין מה
הבעיה האמיתית של הלקוח, אפשר להציג לו פתרונות רבים שבכלל לא מדברים אליו.

תוצאות

תוך מספר ימים היא יותר מהכפילה את מספר הסגירות שלה. והעיקר - היא
מתעניינת יותר בלקוח ופחות במתחרים וזה כשלעצמו סוגר את הלקוח
.

אשמח לשמוע תוצאות מיישום,

בהצלחה!

עפר פלאוט
קספדיטור מאיץ עסקים בע"מ.



 



 



 



 



איך ליצור יתרון על המתחרים שלך?

תוך כדי אימון מכירות אצל לקוח שלי מתחום מכירות תוכנה, הבחנתי שאצל אשת המכירות שלו תלוי על הקיר כרטיס עם המאפיינים העיקריים של המתחרים.

כששאלתי אותה למה זה, ענתה שהכרטיס עוזר לה לתת מענה כשהלקוח אומר "כן, אבל המתחרה שלכם....."

תמיד טוב להיות מוכן לכל מצב, אבל במקום לקדם את המוצר שלה במלוא הכח היא שמה הרבה דגש על למה המתחרה הוא לא טוב, ולא הצליחה לסגור מספיק עסקאות. היא לא הצליחה להראות ללקוח את היתרון שלה על פני המתחרים.

זה מה שעשינו....

טיפול:

תקפנו את זה מזוית אחרת לגמרי. הנחתי אותה שבמקום לדבר על המתחרים, תחזור ותשאל את הלקוח שאלות בנוגע לבעיה שבגללה הוא מחפש את המוצר הזה כפתרון. להקשיב לו ולהתמיד.

למרות שנראה פעמים רבות שהלקוח מבין מה הבעיה שלו- איש המכירות צריך להאיר את עיניו, גם בנוגע לבעיה וגם בנוגע למאפיינים של הפתרון הנדרש. הנחתי את אשת המכירות להמשיך בכך עד שהלקוח מבין טוב  יותר מה הבעיה שלו ועד שברור לה לחלוטין מה הוא צריך. היא הבינה שזה הרגע שבו היא צריכה להראות ללקוח איך המוצר שלה פותר זאת במדויק.

שימוש בשיטה הזו חוסך בסופו של דבר זמן רב, כי עד שלא ברור לחלוטין מה הבעיה האמיתית של הלקוח, אפשר להציג לו פתרונות רבים שבכלל לא מדברים אליו.

תוצאות 

תוך מספר ימים היא יותר מהכפילה את מספר הסגירות שלה. והעיקר - היא מתעניינת יותר בלקוח ופחות במתחרים וזה כשלעצמו סוגר את הלקוח.

אשמח לשמוע תוצאות מיישום,

בהצלחה!

עפר פלאוט

אקספדיטור מאיץ עסקים בע"מ.

 

 

 

 

 

עפר פלאוט הוא הבעלים והמנכ"ל של אקספדיטור מאיץ עסקים בע"מ.
חברה להכשרת מנהלים ויעוץ עסקי.


החברה עוזרת למנהלים ולצוותי עובדים לממש את הפוטנציאל שלהם.


www.expeditor.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב