דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ללמוד הומאופתיה ללמוד לרפא 

מאת    [ 23/10/2007 ]

מילים במאמר: 454   [ נצפה 2835 פעמים ]

מאת : יאיר שיריון - הומאופת קלאסי. בוגר המכון הישראלי להומאופתיה.

לימודי ההומאופתיה מביאים בהכרח לשינוי עמוק בתפיסת הבריאות, המחלה, תהליכי ההחלמה ומשמעות הריפוי. כבר בשלב מוקדם, מבין התלמיד, שהדעות הרווחות בציבור ובקרב אנשי הרפואה הממוסדת, הן ברובן שגויות. במסגרת לימודיו הוא פוגש במקרי ריפוי מדהימים, שאינם אפשריים ברפואה ה"קונוונציונאלית" והוא נדהם על חוסר הצדק הנורא והאטימות שמפגינים רופאים והדיוטות גם יחד. מתוך אותו שכנוע פנימי עמוק, מוצא עצמו אותו תלמיד עד מהרה בעמדת המוכיח בשער וזוכה אף לאותן תגובות להן זכה בזמנו ד"ר הנמן, אבי ומייסד ההומאופתיה: אדישות ובוז! בלית ברירה לומד התלמיד להכיל בתוכו את האמת בה זכה ולבחור בחוכמה את בני שיחו.

חווית הריפוי :
אחת החוויות המרגשות והממלאות ביותר שיכול כל אדם לייחל לה, היא חוויית הריפוי. אצל הלומדים הומאופתיה תקנית, והעוסקים בה באופן מקצועי, הופכת חוויה זו לעניין כמעט יומיומי: ילד שהיה בלתי נסבל ועתידו החברתי והמקצועי נראה היה בכי רע, הופך לילד רגוע, חיובי ואף לתלמיד נורמלי.
אישה שסבלה כל חייה מתחושת נחיתות חמורה ומדיכאון, מוצאת עצמה בהדרגה משילה מעליה מחסומים ומועקות מיותרים ומתחילה ליהנות יותר מחייה ולהביא לידי ביטוי את כשרונותיה הרבים. נער שסבל מהתקפים קשים של כאבי בטן, שהגבילו עד מאוד תיפקדו ואשר הרופאים נואשו מלמצוא לו תרופה מתאימה, נפטר מאותם כאבים ומתפנה לצמוח ולהתפתח לפי ייעודו.
את כל זאת משיג ההומאופת ללא מכשור מיוחד ובדיקות מעבדה מורכבות, אלא רק מתוך יישום נאמן של "חוק הדומים" והעקרונות הנוספים שהניח אחריו ד"ר סמואל הנמן לפני כמאתיים שנה.

לא כל המקרים אכן נפתרים ולא כל החולים זוכים לרפואה שלמה, אך רבים מהם חווים שיפור משמעותי באיכות החיים ושחרור הדרגתי ממגבלות גופניות, רגשיות ומנטליות.

כאמור, תלמיד ההומאופתיה מוצא עצמו חיש מהר מטפל במגוון גדול מאוד של תופעות חולניות שונות: גופניות, רגשיות ומנטליות. התפיסה השלמה של האדם ושל תהליכי המחלה, מאפשרת לו לעזור באותו יום ממש הן לזקנה הסובלת מדמנסיה מתקדמת והן לתינוק שסובל מבקיעת שן החלב הראשונה שלו. לשני המקרים גם יחד הוא ניגש באותה מידה של ביטחון ועם אותם הכלים ממש, שכן לרשותו עומדת אמנות ריפוי אמיתית ותקפה, אמנות ריפוי שבמרכזה האדם השלם ולא האבר, הרקמה, או המיקרואורגניזם!

ללמוד הומאופתיה :
ללמוד הומאופתיה היא משימה שלעולם לא מסתיימת. המטריה מדיקה, אמנות התשאול, הבנת המקרה והאדם בכלל, די בכל אחד מאלה למלא חיים שלמים, לא כל שכן כאשר בכולם גם יחד יש להגיע לרמת מומחיות משביעת רצון.
ללמוד הומאופתיה כדאי במקום שבו מלמדים הומאופתיה תקנית בצורה הברורה והיעילה ביותר. בשנים האחרונות חדרו לתוך עולם ההומאופתיה תיאוריות שונות ומשונות, לכשעצמן מעניינות ולעיתים אף נכונות, אך בעלות השלכות הרסניות לגבי הפרקטיקה ההומאופתית הישרה.
ביה"ס בראשותם של שמואל שלו ומלכי רוזן הוא מקום בו מלמדים רק הומאופתיה. זהו אינו רק "מסלול ללימודי הומאופתיה", כי אם מסלול ארבע-שנתי להכשרת הומאופתים והומאופתיות. ואכן כ 90% מבוגרי ביה"ס עובדים לבסוף כהומאופתים מקצועיים- אחוזי הצלחה הגבוהים ביותר מבין כל בתי הספר להומאופתיה בארץ וללא ספק בין הגבוהים
המכון הישראלי להומאופתיה בהנהלת שמואל שלו.
03-5280160
mail@homeonet.net

הומאופתיה |
לימודי הומאופתיה | הומאופטיה |



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב