דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הוצאת ויזה לארהב לבעלי דרכונים זרים 

מאת    [ 18/09/2011 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 2646 פעמים ]

תהליך הוצאת ויזה לארה"ב הינו מורכב ודורש תכנום מוקדם. אם אתם בעלי דרכון זר ומעוניינים להוציא ויזה לארה"ב עליכם לערוך הכנות קפדניות לפני שאתם מתחילים בתהליך. אין ספק שניסיון לעבור את התהליך בצורה לא מאורגנת יכול להוביל לאכזבה ולסירוב מצד שלטונות ארה"ב לכן יש ללמוד את הנושא ביסודיות רבה. אזרחי רוב המדינות זקוקים ליזה על מנת להיכנס לתחומי ארה"ב ולכן המנגנון המופעל על ידי השגרירויות בכל העולם הינו יעיל ואפקטיבי ונמצא תחת פיקוח צמוד של שלטונות ההגירה וזרועות נוספות של שלטון החוק.


אין ספק שהוצאת ויזה לארצות הברית דורשת מאמץ מיוחד והקפדה על הפרטים בקטנים ביותר. על מנת להגדיל את הסיכויים לאישור הבקשה שלכם  מוטב לערוך עבודת הכנה מקיפה וכמובן לוודא שהבאתם את כל המסמכים הדרושים על ידי השלטונות. על מנת לעבור את התהליך בצורה חלקה תאלצו למלא אחר הדרישות השונות של מחלקת הגירה וכאמור לנפק את המסמכים הדרושים.יש לציין שבאופן כללי התהליך אינו מסובך, ובמידה שמכינים את כל הדרוש מראש, גדלים הסיכויים לקבלת ויזה מהירה ללא בעיות.

לקבוע תור באמצעות האינטרנט

הצעד הראשון שעליכם לעשות הינו לקבוע תור לראיון בשגרירות האמריקאית. תוכלו לעשות זאת במהירות רבה באמצעות אתר האינטרנט של השגרירות. קביעת תאריך לריאיון אישי בשגרירות על ידי את האינטרנט ומילוי הטפסים המקוונים השונים יהוו את הצעד הראשון במסלול לקבלת ויזה לארה"ב. חשוב מאוד למלא את הטפסים השונים בדיוק רב כיוון שכל טעות, אפילו בהיסח דעת, עלולה לפגום בסיכויי שלכם לקבל ויזה לארה"ב. מבחינה בירוקרטית השלטונות האמריקאים קפדניים מאוד, לכן מומלץ לבדוק את נושא הטפסים הפרטים בדיוק רב. 


לאחר שקבעתם את התור תתבקשו על ידי שלטונות ההגירה לספק מסמכים שונים המעידים על ההכנסה שלכם, המקצוע ועוד פרטים אישיים שונים.  על מנת להגדיל את הסיכויים שלכם לקבל ויזה לארה"ב מומלץ לספק את כל המסמכים השונים ואף מסמכים נוספים המעידים על השכלתכם המלאה. אין צורך לספק מידע שלא התבקשתם לספק על ידי שלטונות ההגירה אלא רק מידע אישי הנדרש מכם. הטיפול בבקשות השונות הינו יעיל וענייני ולכן עליכם ללמוד את ההוראות ביסודיות ולפעול לאורם.

 ויזה לארה"ב -הריאיון בשגרירות

עוד לפני שאתם מתחילים בתהליך הבקשה לקבלת ויזה לארה"ב עליכם לוודא מה המדיניות הנהוגה בקשר לנתיני המדינה שאתם מחזיקים בדרכון מטעמה. חשוב לציין שקיימת מדיניות שונה ביחס למדינות שונות ולכן חשוב לוודא את המדיניות הספציפית הנוגעת אליכם. יש מדינות שהאזרחים שלהם אינם זקוקים לתהליך אישור ויזה לארה"ב אלא מקבלים אותה אוטומטית עם הכניסה לתחומי ארצות הברית בנקודות הביקורת של רשות ההגירה.

במידה ואתם נדרשים לעבור ריאיון בשגרירות עליכם כאמור לבוא מצוידים בכל הטפסים והמסמכים הרלבנטיים כולל אישורים על האמצעים הכלכליים שלכם, השכלתכם, המצב המשפחתי שלכם ועוד פרטים אישיים רבים.


חשוב שתבואו לריאיון במראה נקי ומסודר ותשמרו על פרופיל נמוך. בראיון עצמו עליכם לענות אך ורק על מה שנשאלתם וכמובן להפגין ביטחון במטרת הביקור שלכם. אין ספק ,מומלץ מאוד שתכינו תיאור מפורט של התכנונים שלכם לביקור בארה"ב לקראת הריאיון בשגרירות.

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל SEOneto.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב