דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס טכנאי מחשבים- חשוב איפה למדת! 

מאת    [ 18/09/2011 ]

מילים במאמר: 349   [ נצפה 1877 פעמים ]

אחד הקורסים הפופולאריים ביותר בשנים האחרונות הוא קורס טכנאי מחשבים. צעירים רבים, מכל רחבי הארץ, פונים ללמוד קורס כזה,  לעיתים לאחר הצבא ולעיתים אף במסגרות נוער. לרבים יש את התמריץ לעשות כן (כולנו חובבי מחשבים) אולם ישנם לא מעט סיבות טובות הקשורות לבטחון תעסוקתי ועניין: טכנאי מחשבים הוא מקצוע נדרש ומבוקש, בחזית הטכנולוגיה, עיסוק המעניק סיפוק רב בעת פתרון בעיות ותקלות, והנותן לבעליו תדמית אטרקטיבית של "מקצוען מחשבים" אמיתי .

יחד עם האמור לעיל, חשוב מאוד לזכור שכאשר אנו בוחרים קורס טכנאי מחשבים, עולה הצורך לבחון היכן כדאי ללמוד קורס כזה. מהן הסיבות לכך? האם באמת חשוב היכן למדתם? במאמר זה נעמוד על כמה תשובות לשאלות אלו.

ראשית, כאשר אנו פונים לחפש עבודה, יחפש המראיין סימוכין להשכלה ולניסיון שצברנו. מאחר וטכנאי מחשבים שזה עתה סיים קורס טכנאי מחשבים, או קורס טכנאי PC כפי שהוא נקרא לעיתים, אינו יכול, בדרך הטבע, להציג קורות חיים עתירי ניסיון , הרי שהמוסד בו למד המועמד מהווה קריטריון חשוב בשיקולי קליטתו למקום העבודה. למעשה, ככל שמדובר במוסד לימודי וותיק, ידוע ובעל מוניטין- הרי שהמעסיק הפוטנציאלי יסיק כי בוגר אותו מוסד הנו בעל השכלה רחבה, מקצועית ואקטואלית. כפועל יוצא, אין להתפלא שמעסיקים יעדיפו להעסיק בוגרי קורס טכנאי מחשבים שסיימו קורס במוסד מוכר ונחשב.

שנית, לא כל המוסדות בהן ניתן ללמוד קורס טכנאי מחשבים מציעים את אותו מסלול. למעשה, רבה השונות בין תוכניות הלימודים! רק מוסד לימודי מוכר וידוע יציע קורס טכנאי מחשבים יסודי, מקיף, הכולל בתוכו את מערכות ההפעלה , החומרה והטכנולוגיות המתקדמות ביותר. דבר זה יסייע בידי הבוגרים הטריים להיקלט במהירות בשוק העבודה, המחפש - בוא נשים את הדברים על השולחן- לקבל תפוקה מקסימאלית מהעובד, וכמה שיותר מהר. כמו בכל ראיון על מקום עבודה, כאשר מגיע מועמד שהמעסיק לא צריך ללמד אותו, כי המועמד כבר מכיר את החומר, זהו ללא ספק יתרון מהותי בתחרות על "כרטיס הכניסה" לעבודה.

שלישית, לא בכל המוסדות תמצאו קורס טכנאי מחשבים המציע התנסות בפועל, ולא רק לימוד תיאורטי של החומר. כמו שניתן להניח, התנסות מעשית במעבדות ובפרויקטים הנה חשובה מאוד, משום שכל בעיה או תקלה שהתלמיד נתקל בה, ופותר אותה בעזרת המורה, תחסוך לו הרבה מאוד לחץ ועוגמת נפש בהמשך הדרך, כאשר יצטרך להתמודד עם תקלה דומה שתתעורר במקום העבודה שלו!

 

 IITC הינו מרכז ללימודי מחשבים המציע לימודים בקורסים שונים בתחום הטכנולוגיה, עד להצלחה בבחינות ההסמכה. בין הקורסים תמצאו  קורסי MCITP, CCNA, קורס טכנאי מחשבים ועוד. פנו למכללה לקביעת ראיון להתאמה מקצועית!


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב