דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מידע על פינוי דירה שכורה ועל פינוי דירה בכלל 

מאת    [ 18/09/2011 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 3393 פעמים ]

פינוי דירה מושכרת באמצעות עורך דין

פינוי דירה מושכרת באמצעות הליך משפטי, אינו דבר נעים לאף אחד מהצדדים. פינוי דירה במצב זה, פירושו שקיימים חילוקי דעות קשים ביניכם לבין השוכרים שלכם, ושלא הצלחתם לגשר עליהם באמצעות משא ומתן והסכמה ביניכם ואתם, בעלי הדירה נאלצים, מחוסר ברירה, לפנות לערכאות כדי לקבל את המגיע לכם. פינוי דירה מושכרת הינו תהליך מוכר למדי בארץ בשנים האחרונות, כשבעלי הדירות המושכרות מוצאים את עצמם בעימות ישיר עם דיירים שאינם עומדים בתנאי החוזה שלהם, או שאינם מוכנים לפנות את הדירה במועד שנקבע מראש בחוזה השכירות. במקרים שהשוכרים אינם עומדים בתנאי חוזה השכירות, וקיים סעיף אשר מתיר לבעלי הדירה להוציא אותם מהדירה על פי דין, מתבצע תהליך של פינוי דירה לאחר פניה לעורך דין. במקרה הזה עו"ד נאלץ להפעיל את כל האמצעים שברשותו על פי החוק שמגן על בעלי דירות שנמצאות תחת חוזה של שכירות.

פינוי דירה לקראת שיפוצים

פינוי דירה שלפני שיפוצים, זו עבודה סיזיפית, שלפעמים אינכם רואים את סופה. חלק גדול מהדברים שבדירה אמור לצאת מהדירה לצמיתות, אך חלק גדול צריך לשוב אליה לאחר עבודות השיפוץ. האם לזרוק או לשמור, האם לשמור או למכור, האם למכור או למסור. כל השאלות האלה עומדות באוויר בשעות הארוכות שבהן אתם עובדים על פינוי דירה שבמשך שנים נאגרו בה עשרות פריטים שהיום אין בהם כל צורך. ישנם בעלי דירות שמזמינים מראש חברה של פינוי דירה, וזו שולחת לביתם צוותים של פינוי דירה. לדירה שעומדת לפני שיפוץ, מגיעים צוותים מיומנים ומנוסים, שמתחילים לעבור על כל הציוד שבבית, לאחר שקיבלו הנחיות מפורטות מבעלי הבית, וממיינים את כל החפצים לשמירה, למכירה או למסירה.

פינוי דירה לקראת מכירה

קיים הבדל בין מכירת דירה שאתם גרים בה כעת, לבין דירה שלא גר בה אף אחד. הדירה שאתם גרים בה, היא הדירה שלכם, היא דירה חיה ונושמת, עם ציוד שנמצא בשימוש רוב הזמן, והדבר היחיד שאתם יכולים לעשות כדי לשפר את סיכויי המכירה שלה, זה להחזיק את הבית מסודר, נקי ובלי חפצים שעומדים במעברים. אך אם מדובר בדירה שלא גרים בה אנשים, כדאי לשקול פינוי דירה מחפצים מיותרים עוד לפני שאתם מפרסמים את מודעת המכירה. פינוי דירה לקראת מכירה שכבר לא גרים בה, יכול לסייע שהדירה תיראה גדולה יותר ללא חפצים מיותרים, ואף תינתן הזדמנות לבעלי הדירה, לסייד ולנקות אותה באופן יסודי, כדי לשפר את הסיכויים שלה להימכר.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב