רשימות דיוור ישירות למייל או טיפים בדף העסקי? חלק ב'
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

רשימות דיוור ישירות למייל או טיפים בדף העסקי? חלק ב' 

מאת    [ 17/09/2011 ]
מילים במאמר: 554   [ נצפה 2122 פעמים ]

 
 

בחלק הראשון של המאמר דיברנו על היתרונות והחסרונות של שליחת טיפים באמצעות רשימת דיוור. במאמר זה נדבר על היתרונות של הענקת טיפים באופן שוטף בעמוד העסקי ונעשה השוואה בין שתי הדרכים.

 

יתרונות דפי האוהדים בפייסבוק המנוהלים כעמודים עסקיים

דפים עסקיים בפייסבוק נועדו בכדי להעניק לבעלי עסקים (בין השאר) את ההזדמנות לפרסום ושיווק העסק שלהם ברשת חברתית. בעזרתם של הדפים העסקיים- בעל העסק יכול להעביר מידע אודות העסק, אודות השירותים/המוצרים של העסק ויתרה מכך להעניק מידע, טיפים וכלים שימושיים – הרלוונטיים לתחום העיסוק – אל החברים בדף אשר חלקם לקוחות קיימים או לקוחות פוטנציאליים.

בנוסף- בעזרת הדף העסקי יכול בעל העסק לשמור על אינטראקציה ישירה ומתמדת עם חברי הדף, לנהל דיונים, לענות על שאלות, לברר מה הלקוח באמת רוצה ומחפש להשיג מחברותו בדף ועוד.

כל זאת בהנחה שבעל העסק מנהל נכון את העברת התכנים והאינטראקציה עם חברי הדף!

יתרונות העברת המידע בדפים העסקיים במקום בעזרת רשימת דיוור

הדף העסקי בפייסבוק מהווה ללא מעט בעלי עסקים כתחליף לאתר אינטרנט מקצועי (על כך בהרחבה במאמר אחר). הם בונים את דפי העסק בעזרת תפריט המדמה תפריט אתר : לשוניות כקטגוריות באמצעותן מעבירים מידע מקצועי אודות העסק או תחום העיסוק.

בעזרת הפוסטים על ה"קיר" בדף – ניתן להעניק טיפים, קישורים ומידע מגוון באופן מתמיד ושוטף לכל חברי הדף. פעולה אשר מטרתה להעניק ערך מוסף באופן שוטף בכדי לשמור על החברים בדף.

בדף העסקי ניתן ליצור דיונים שונים עם חברי הדף, לענות על שאלות באופן ישיר ולשמור על פעילות מתמדת ואינטראקציה אישית עם חברי הדף אשר הינם לקוחות קיימים או פוטנציאליים.

כאשר חבר נוסף מצטרף לדף – מתעדכן מספר חברי הדף של העסק- אשר מהווה מעין השתקפות למספר האנשים התומכים בפעילות העסקית ומאמינים באיכות ובמקצועיות של בעל העסק. דבר אשר אינו יכול להתקיים בעזרת רשימת דיוור- אשר בה מובטח חיסיון לפרטים האישיים של המדוור. לציבור הרחב אין את האפשרות לדעת כמה אנשים למעשה נרשמו ואהבו את המידע ברשימת הדיוור של בעל העסק.

אנשים רבים משתמשים בפייסבוק כפלטפורמה לשיווק העסק- דבר אשר הוביל אנשים רבים לחפש מידע על עסקים בפייסבוק ולא רק באמצעות מנועי החיפוש. אך בנוסף לכך מנועי החיפוש בעיקר גוגל- סורקים ומדרגים את הדפים העסקיים בתוצאות האורגניות!

חסרונות העברת המידע בדפים העסקיים במקום בעזרת רשימת הדיוור

  • החיסרון עליו הצלחתי לחשוב למעשה הינו כי אנשים יתעצלו/לא יטרחו/יתייאשו לגשת כל פעם אל דף הפייסבוק של העסק לקבלת טיפים- אך למעשה יש פתרון לכך- העדכונים של דפי הפייסבוק מופיעים ב"עדכונים/חדשות אחרונות" בדף הבית של כל פרופיל. כך שמרגע שעשיתם לייק לדף אוהדים תוכלו לקבל בעדכונים השוטפים (פידים) את כל הטיפים ושאר המידע מהדף העיסקי.
  • עם זאת, חסרון נוסף הינו מהיבט של בעל העסק- אשר צריך להשקיע כל יום מזמנו למען עדכוני מידע ותכנים בדף העסקי. אפשרות אשר אינו זמינה לכל בעל עסק. אך גם לכך קיים פתרון J והוא העברת ניהול הדף העסקי אל בעלי עסקים אחרים המתמחים בכך וזה חלק מן השירותים המקצועיים שהם מציעים.

לסיכום- רשימת דיוור או דף אוהדים?

אז מה כדאי? רשימת דיוור או דף עסקי? ולמה בעצם אחד סותר את השני?

לכל אחד מהשניים היתרונות והחסרונות שלו- כפי שראינו. לכן, יהיו בעלי העסקים אשר ימצאו לנכון לנהל רשימת דיוור, יהיו כאלו אשר יעדיפו את הדפים העסקיים בפייסבוק ויהיו אשר יעדיפו אף לשלב בין השניים.

העיקר שאתה, כבעל העסק, תבחר את האפשרות הנכונה ביותר עבור שיווק וקידום העסק על פי תחום העיסוק ואופי הלקוחות.

בהצלחה.

אור- נט : שיווק אפקטיבי וחסכוני לעסקים קטנים ברשת


https://www.facebook.com/or.net.BusinessMarketing

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב