דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יועצי אלומיניום לבית 

מאת    [ 14/09/2011 ]

מילים במאמר: 523   [ נצפה 3101 פעמים ]

יועץ אלומיניום , יועצי אלומיניום לבנין תריסים וחלונות

מאמר זה מופנה למזמיני עבודות אלומיניום לבתי מגורים או מבנים מסחריים.

מה הטעם להזמין יועץ אלומיניום  לחלונות , דלתות , ותריסים  לפני קבלת החלטות בנושא ?

שאלה זו יש להפנות למזמיני עבודות אלומיניום שלא נעזרו בשירותי יועץ אלומיניום שנפגעו במהלך ביצועה ובמסירת העבודה ה"גמורה" והתשובה תהיה ברורה כשמש.

תחום האלומיניום לבנין מורכב ביותר.ישנם סוגי חלונות שונים עם מספרי סדרות מבלבלים וצורות פתיחה שונות.תריסים גם קיימים במגוון צורות פתיחה.בנוסף לכל זאת את הכל ניתן להזמין בגוונים שונים כשיש מגבלות צבע לפריטים מסויימים. התבלבלתם? פרט לכל זאת זהו תחום ,בבניה למגורים, היקר ביותר לאחר עבודות השלד והטיח. עלות ממוצעת לאלומיניום בבית בודד (וילה)היא כ 100000 ש"ח. ולעיתים קרובות אנו נתקלים בעלויות כפולות מזו הממוצעת.

תנאי ראשון והכרחי בבחירת יועץ אלומיניום הוא שהיועץ יהיה בלתי תלוי לחלוטין בקבלני אלומיניום ודעתו תהיה אובייקטיבית לחלוטין. מכאן שעל יועץ אלומיניום להמנע מהמלצה על בעל מקצוע זה או אחר ודעתו תהיה מקצועית בלבד.

כלל חשוב (וגם חכם) בחיים לדעת מה אנו לא יודעים. וכשם שברוב המקרים אנו נעזר באדריכל לצורך תכנון הבית ובקונסטרוקטור לצורך יעוץ ביסוס וכדומה יש להשתמש ביועץ אלומיניום בעל ידע ונסיון מקצועי לצורך בחירת סוגי החלונות והתריסים בהתאם לדרישותיכם ובהתאמה לתקציב אותו יעדתם לביצוע.יועץ בעל נסיון יוכל לתמחר עבורכם מראש עבודת אלומיניום ולהימנע מהפתעות בלתי צפויות תקציבית בעת בקשתכם להצעות מחיר מקבלני אלומיניום שונים. יועץ מקצועי יוכל  להמליץ על דרכים להעלות או להוריד רמת מחירי המוצרים  וזאת ללא פגיעה באיכות החיים בבית.יצירת הקשר הראשוני עם יועץ אלומיניום עדיף שיהיה בשלב תכנון הבית עם האדריכל .זהו שלב ראשון בדרככם יד ביד עם יועץ אלומיניום.

שלב שני שבו יש לשקול שיתוף פעולה עם יועץ אלומיניום לבית הוא בחירת בעל מקצוע (קבלן) אלומיניום.ישנם נושאים מקצועיים חשובים ביותר הקשורים לבחירת קבלן אלומיניום מסויים.לא כל קבלני האלומיניום יודעים או מסוגלים לבצע כל מוצר בתחום.למזמיני העבודה אין שום סיכוי לדעת יכולותיו האמיתיות של קבלן האלומיניום.לעיתים יש אפשרות לשלב יותר מקבלן אחד לביצוע פרוייקט מסויים ובסופו של תהליך לקבל ביצוע נכון יותר , איכותי יותר וזול יותר.שלב ההחלטה בקבלן מסויים קשור גם בטיב המוצר אותו הוא רגיל להוציא וכמובן בסופה של ההחלטה על בעל מקצוע זה או אחר נתון גם השיקול הכלכלי למזמיני עבודת האלומיניום בביתם.

שלב שלישי שבו יועץ אלומיניום יכול לתרום מנסיונו הוא תהליך ביצוע עבודות הכנת השלד וכניסת בעל המקצוע הנבחר לעבודות תשתית הכוללות משקופי עזר בבניין  כמו גם פיקוח על  הזמנות חמרי הגלם המרכיבים את החלונות והתריסים ובקרה מקצועית על אופי היצור בבית המלאכה ולאחר מכן על איכות ההתקנה בשטח.

שלושת השלבים המתוארים לעיל משלימים את הזמנת הלקוח מול בעל המקצוע בענף האלומיניום לבניין ונותנים ללקוח את השקט הנפשי לביצוע נכון,איכותי ומקצועי ותורם ליחסי עבודה תקינים בינו לבין  קבלן האלומיניום.

השלב הבא שונה משלושת השלבים שתוארו ומתרחש כשלא נעזרתם בשרותי יעוץ מקצועי לענף האלומיניום ובדרך כלל קורה כשמתגלעות מחלוקות בשלב זה או אחר במהלך או בסיום ביצוע עבודת האלומיניום.בשלב זה יועץ האלומיניום יכנס לתמונה ויאלץ לגשר בין דרישותיכם (שלא תמיד עומדות במבחן מקצועי) לבין ביצועי קבלן האלומיניום (שלא תמיד עומד בכל דרישות המקצוע) ולהביא את המצב הקיים לתחום שבו שני הצדדים יצאו נשכרים ומרוצים לפני שהמחלוקות מגיעות לערכאות שבדרך כלל מוציאות כל צד בהרגשה פגועה.

 

 

 

 

 

מאירי רון


יועץ אלומיניום לבנין. 


href="mailto:meirial@netvision.net.ilmeirial@netvision.net.il">">meirial@netvision.net.il  טלפון 04-8720339 פקס 04-8720350


אתר מאירי WWW.MEIRI.CO.IL




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב