דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס נדלן 

מאת    [ 14/09/2011 ]

מילים במאמר: 349   [ נצפה 2462 פעמים ]

קורס נדל"ן
תחום הנדל"ן הוא מגוון וכולל בתוכו השקעות נדל"ן, יזמות בנייה ותיווך. עד שנת 1996 כל אדם אשר היה מעוניין לעסוק בתחום הנדל"ן היה רשאי לעשות זאת. משנת 1996 ועד היום, על מנת לעסוק בתחום הנדל"ן יש צורך ברישיון אשר ניתן על ידי רשם מתווכים במשרד המשפטים. קורס נדל"ן מאפשר לכל אדם המעוניין להרוויח את לחמו באמצעות עיסוק בתחום, לקבל את הרישיון.

רישיון תיווך
על מנת לקבל רישיון תיווך,  על האדם המבקש לקבל את הרישיון להיות אזרח ישראלי או בעל אישור המתיר לו לעבוד בישראל, בעל "תיק נקי" במשטרה בחמש השנים האחרונות ושמצבו הכלכלי אינו מוכרז במצב של פשיטת רגל. בנוסף אחת הדרישות הקריטיות ביותר היא שמוטלת עליו החובה לעבור בחינה הנערכת על ידי משרד המשפטים. את הבחינה ניתן לעבור בשלושה מועדים שונים המתקיימים במהלך השנה לפי נוחיותכם. על מנת לעבור את הבחינה ניתן חומר ללימוד אשר כולל בתוכו את נושא חוק המתווכים והתיקונים שנערכו בו מהיום בו נחקק. בנוסף, הבחינה דורשת הפגנת ידע בחוקים שונים כמו חוק חוזים וחוק הגנת הצרכן ובנוגע לדיני מקרקעין. כל אדם המבקש לגשת להיבחן רשאי ללמוד באופן עצמאי את החומר לבחינה אך מומלץ לקחת קורס נדל"ן כיוון שלא פשוט ללמוד את הנושאים לבחינה לבד. לקיחת חלק בקורס נדל"ן תאפשר לכם גם לקבל הכשרה לעיסוק בפועל בתחום הנדל"ן.

לימודי נדל"ן
כאמור, ניתן לגשת לבחינה לקבלת רישיון מתווך לאחר שלמדנו באופן עצמאי את החומר לבחינה אך הדבר לא מומלץ. חומר הבחינה אשר כולל בתוכו חוקים ותקנות רבים הוא ברמה גבוהה במיוחד והשתתפות בקורס נדל"ן תאפשר לכם לקבל כלים להצלחה בבחינה דרך מורי הקורס אשר בעלי ידע וניסיון רב בתחום הנדל"ן. קורס נדל"ן יאפשר לכם לקבל לא רק ידע תיאורטי על מנת לעבור את הבחינה אלא גם ידע כמו מיסוי או האופן בו תוכלו לסגור עסקאות אשר אותו תוכלו ליישם לאחר שתעברו את הבחינה בהצלחה. קורס נדל"ן לרוב נמשך בין שבעים לשמונים שעות לימוד כאשר הלימודים עצמם מתקיימים פעם – פעמיים בשבוע. בסיום קורס נדל"ן, רישיון מטעם משרד המשפטים ניתן לכל משתתפי הקורס אשר הצליחו לעבור בהצלחה את הבחינה הנערכת על ידי משרד המשפטים. עלויות קורס נדל"ן לרוב נעות בין 2500 – 3300 ש"ח.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב