דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור אופניים? 

מאת    [ 14/09/2011 ]

מילים במאמר: 1703   [ נצפה 4729 פעמים ]

רוזן ומינץ, רשת חנויות  האופניים והאקסטרים המובילה בישראל, מגישה טיפים לבחירה והתאמה של אופניים

לרשת 18 סניפים

 

אבנר רוזן, מבעלי רשת רוזן ומינץ: "נכון לשנת 2011 ענף האופנים צומח ונאמד בלמעלה מ-300 מיליון ש"ח. בשנה האחרונה נמכרו בממוצע כ-280 אלף זוגות אופנים מכל הסוגים"

לקראת יום כיפור צופה רשת רוזן ומינץ עלייה של 35% בהיקף המכירות  

ענף האופניים נמצא בתנועה וגדל משנה לשנה. רכיבה על אופניים משלבת הנאה, בריאות ואמצעי מהנה לשמירה על הכושר ולשריפת קלוריות. לצד אופני שטח, אופני כביש ואופניים החשמליים, זכו בשנה האחרונה האופניים למינוף מיוחד כפריט אופנה אורבני.

גדי מינץ, מבעלי רשת רוזן ומינץ מסביר כי "אופניים מתאימים לכולם החל מילדים ועד לבני גיל הזהב. רכיבה על אופניים משפרת את הקורדינציה, תורמת להעלאת הביטחון העצמי של הילדים ומהווה פעילות אירובית שמועילה ללב, לריאות ולמחזור הדם ואף מתאימה לספורטאים שסובלים מבעיות ברכיים וגב כתוצאה מזעזועי ריצות שטח וכביש".

אבנר רוזן, מבעלי רשת רוזן ומינץ: "נכון לשנת 2011 ענף האופנים צומח ונאמד בלמעלה מ-300 מיליון ש"ח. בשנה האחרונה נמכרו בממוצע כ-280 אלף זוגות אופנים מכל הסוגים, מתוכם כ-120 אלף זוגות אופניים לפעוטות וילדים, כ-120 אלף זוגות אופניים בטווח מחירי של עד 1000 ש"ח עד 3000 ש"ח, המשמשים לרכיבה חובבנית ובעיקר לילדים ונוער, וכ-40 אלף זוגות אופניים ממותגים לרוכבים מקצועיים המוצעים בטווח של עד 50,000  ש"ח ואף יותר. לקראת יום כיפור אנו צופים עלייה של 35% בהיקף המכירות של אופניים ואביזרים".

בשנה האחרונה השתרשו מספר מגמות בענף הרכיבה על אופניים, כאשר לצד העלייה במודעות לשמירה על כושר ולעיסוק בפעילות גופנית בריאה ומהנה, קיימת עליה במודעות לנושאי שמירה על איכות הסביבה ובחירה באמצעי תחבורה ידידותיים לסביבה.  גם המחאה החברתית והעלייה החדה במחירי הדלק אפשרו לציבור רחב להכיר ביתרונות של האופניים ככלי תחבורה אורבני יומיומי. מגמה זו הביאה לצמיחה משמעותית בקטגורית אופני העיר, כאשר רוכבים רבים מחפשים דגמים שיהיו נוחים ואופנתיים, כדוגמת אלה שמשווקת רוזן ומינץ

אם עד לפני שנים ספורות השקעה של 10,000 ש"ח ומעלה (עד 25,000 ש"ח) בזוג האופניים הייתה אירוע יוצא דופן, כיום רבים מוכנים להשקיע סכומים מכובדים ברכישה של אופניים. יחד עם המצב הכלכלי והממוצע הוא רכישה של אופניים בסכומים שנעים בין 1000 ל-3000 ש"ח.

 

מומחי האופניים של רוזן ומינץ  מדגישים כי לפני קניית אופניים חשוב לזכור


    • להגדיר מראש מהי המטרה העיקרית של הרכיבה – בשטח, בעיר, למטרות הנאה או ספורט וכו'.
    • האופניים חייבים להתאים מבחינת הגובה – היום לכל דגם של חברה גדולה ורצינית מספר גדלים ומידות, וכן דגמים מיוחדים לנשים
    • לא חייבים לגעת עם הרגליים ברצפה! בעת הרכישה יש לכוון את הפדל התחתון שיהיה בתנוחה הכי נמוכה שלו. צריך להגיע עם העקב לפדל. בדיקה נוספת היא כאשר הפדל בנמצא למעלה. צריכה להיווצר זווית של 90 מעלות בברך.
    • חשוב מאוד לשים לב כי בשעת רכיבה אסור שהברך תעבור את ה - 90 מעלות קיפול, רכיבה עם מושב נמוך מזיקה לברכיים .
    • נסיעת מבחן – מומלץ לצאת לרכיבת מבחן קצרה ולהרגיש האם הדגם מתאים לכם.

 

על הדגמים המיוחדים של האופניים

אופני עיר בסגנון קרוזר

מדובר באופניים שהם גם פריט אופנה אורבני עם עיצוב שנחשב לקלאסיקה של עיצוב אמריקאית. אופני קרוזר מתאימים לרוכבים ורוכבות המחפשים את הנוחות ברכיבה אורבנית.

אופני קרוזר מתאימים לרכיבה נוחה בעיר בזכות שלדת אלומיניום דקה ומעוגלת, כידון רחב משוך לאחור מאפשר ישיבה זקופה על כיסא קפיצי מרופד, וצמיגים רחבים וחלקים המאפשרים רכיבה מהירה, שקטה ובטוחה.

לאופניים סטייל אמריקאי ייחודי בזכות כידון כרום בוהק, צמיגים רחבים עם דופן לבנה ( white sidewall tires) כנפיים מאסיביות וצבעוניות עליזה.

לכל הדגמים מחזיק כוסות אינטגרלי בשלדת האופניים.

 

לרוכבים מתחילים - Schwinn Sprite Cruiser  1,149 ש"ח

אופני עיר בסגנון קרוזר, דגם בסיסי ומעוצב במראה רטרו.

לאופניים מערכת בלמים בפדלים המאפשרת לרכב ביד אחת.

לרוכבים עם סטייל 

Schwinn Debutant Cruiser – קרוזר בעיצוב עליז עם הילוכים.

לאופניים 3 הילוכים לרכיבה קלה ונטולת מאמץ בעיר ומראה מרהיב בצבעים עליזים למראה אורבני נכון. 1,798 ש"ח


לגולשים

Schwinn Hornet Cruiser - קרוזר בסיסי עם מערכת הילוכים ביד המאפשר לרכב עם יד אחת וביד השניה להחזיק את הגלשן. לא סתם זכה הדגם לשם חיבה Beach Cruser.  1,798 ש"ח

 

לאלו המחפשים כלי תחבורה עם ניידות אולטימטיבית - אופניים מתקפלים של חברת Vision

אופניים מתקפלים הם כלי התחבורה העירוני עם ניידות אולטימטיבית בעיר.

הדגמים המתקפלים של Vision מאובזרים לרכיבה נוחה ובטוחה, בעלי משקל נמוך ומתקפלים בקלות ובמהירות.

 

Vision דגם F-18 :

שלדת אלומיניום מתקפלת עם מנגנון בטיחות

גלגלי 18 אינטש עם חישוקי אלומיניום וצמיגי עיר

מערכת 6 הילוכים של Shimano

כידון ומוט כידון ניתנים לכיוון וקיפול עשויים מאלומיניום

רגלית, כנפיים להגנה מלכלוך ובוץ.

מחיר: 1,099 ש"ח

 

Vision דגם F-20:

שלדת מגנזיום מתקפלת עם מנגנון בטיחות

כידון ומוט כידון ניתנים לכיוון וקיפול עשויים מאלומיניום

גלגלי 20 אינטש מאלומיניום עם צמיגי עיר ייעודיים

רגלית, כנפיים, סבל לנשיאת ציוד

 

מחיר: 1,299ש"ח

 

לרוכבים ירוקים עם מודעות סביבתית  -אופניים חשמליים.

 

במחיר של ביטוח לשנה אפשר להתנייד בקלות ובנוחות.

אופניים חשמליים של Geoby הם הדגמים היחידים בישראל אשר אינם נחשבים מבחינת החוק לאופנוע.

רוב הדגמים הנמכרים בישראל (כולל קורקינטים ממונעים) נחשבים לאופנוע והם חייבים בביטוח וברישוי. כל מי שרוכב על אופניים כאלו עובר על החוק ומסכן את הציבור במקרה של תאונה ואת עצמו מבחינת כיסויי ביטוחי.

האופניים החשמליים של  GEOBYמונעים על ידי מנוע חשמלי הנמצא בגלגל האופניים בעל עצמה ומגיעים למהירות של עד 25 קמ"ש (אלו הנתונים המרבים המאושרים על ידי התקן הישראלי).

לאופני GEOBY שלוש מהירויות שונות ניתנות לכיוון באמצעות בקר, סוללת ליתיום-איון נשלפת מבית PANASONIC. סוללה מלאה מאפשרת טווח נסיעה של 30-40 ק"מ וזמן הטעינה עומד על כ-5 שעות. הדגמים של GEOBY מאובזרים באביזרי בטיחות.

 

אופנים חשמליים מתקפלים דגם  URBANLITE  GEOBY 

ברוזן ומינץ ניתן לרכוש גם אופניים חשמליים מתקפלים, עם מנגנוני קיפול בטיחותיים ומאובטחים

לאופניים שלדת אלומיניום קלה, מושב קפיצי מרופד ונוח, רגלית, מגני בוץ ומגן שרשרת, פנסי LED עוצמתיים מקדימה ומאחור ועוד.

מהירות מירבית  25 קמ"ש (הגבלת מנוע)

טווח נסיעה 15-25 ק"מ

משקל נשיאה מקסימאלי 110 ק''ג
מחיר 4,539 ש"ח

 

רכיבת שטח ושבילים – לטיולים עם המשפחה והחבר'ה בפארק ובחיק הטבע, לרכיבות מאתגרות רוויות אדרנלין, אופני שטח יתגלגלו בכל מקום.

 

לרוכבים המעוניינים באופני שטח במחיר אטקרטיבי

אופני 29 אינטש זנב קשיח מתוצרת Merida, דגם BIG NINE 500.

מה שהחל כטרנד, הפך מהר מאוד לקטגוריה בפני עצמה. גלגלי 29 אינטש נותנים מראה מאסיבי ואגרסיבי ומאפשרים רכיבה מהירה בשטח ובשבילים ומאפשרים גם לרכב בתנאי שטח קשים ומאתגרים יותר.

דגם BIG NINE 500 מספק חוויה אולטימטיבית במחיר אטרקטיבי. 4,000 ש"ח

 

לרוכבים המעדיפים חווית רכיבה רכה ונוחה יותר – אופני שיכוך מלא

אופני שיכוך מלא מספקים חווית רכיבה רכה ונוחה יותר הודות לבולמי זעזועים קדמיים ואחוריים. לרוכבים המחפשים דגם מסוג זה במחיר אטרקטיבי מומלץ לרכוש אופני Merida מדגם ONE TWENTY 300. מחיר 5,000 ש"ח .

 

אופני שטח לנשים – אופני שיכוך מלאMerida , דגם Juliet  מחיר 8,300 ש"ח

דגם שתוכנן במיוחד לנשים, עם גאומטריית שלדה ומידות המתאימות למבנה גוף נשי. האופניים מאובזרים במעצורי דיסק, מערכת הילוכים מתקדמת של חברת שימנו ובולמי זעזועים מקדימה ומאחור.

 

לרוכבי סופ"ש חובבי אתגרים ורכיבה אתגרית בשטח – אופני All Mountain 

שם הקטגוריה אומר הכל – האופניים מיועדים לרכיבה בכל מקום...

לחברת Rocky Mountain הקנדית דגם מסוג Altitude 29 במיוחד עבור רכיבה מסוג זה.

 

דגמי ה-Altitude של רוקי מאונטיין נועדו לרכיבות ארוכות בשטח. עם קוטר גלגלים גדול של 29 אינץ' ומהלך מתלה של 120 מ"מ. ה-Altitude 29 יודעים להתמודד גם עם רכיבות ארוכות, טיולים של יום שלם וטיפוסים, וגם לספק ביצועי All Mountain ולהיכנס לשבילים טכניים. מחיר: 11,990 ש"ח

 

לרוכבי אקסטרים וחובבי אדרנלין - אופני Ellsworth דגם Dare - אופני דאון היל תחרותיים.

סגנון הדאון היל (Down Hill) הוא סגנון הרכיבה האתגרי והאקסטרימי ביותר. רכיבת דאון היל נחשבת לדובדבן ברכיבת שטח, ובהתאם לשם רוכבים בעיקר במורד... מה שאומר מהירות גדולה, קפיצות והרבה אדרנלין.

רכיבת כביש – נסו לתאר את ההרגשה לרכב 90 ק"מ ... רכיבת כביש נחשבת לספורט אצילי ואלגנטי, הרכיבה מהירה, הטכנולוגיה מתקדמת וההרגשה...

המטרה של האופניים לאפשר רכיבה נוחה למרחקים ארוכים, לפעמים לרכיבות ארוכות של יום שלם .

לרוכבים מתחילים: אופני Merida דגם Scultura Evo 905

 אופני כביש המורכבים משלדת קרבון ייחודית לחברת מרידה ומצטיינת במשקל קל במיוחד מבלי להתפשר על קשיחות. מזלג קרבון בצבעים תואמים מופקד על הקשיחות מלפנים. מערכת הילוכים shimano 105  מסייעים בהנעת האופניים ביעילות קדימה וזוג גלגלי DT SWISS R1900 מרהיבים מופקדים על קשר יציב ומהיר עם הכביש. מחיר 9,998 ש"ח

 

לרוכבים מתקדמים  - אופני Colnago  מדגם CX 1.

לאופניים שלדת קרבון מונוקוק (כמו במכוניות מירוץ) קלה וחזקה במיוחד המאפשרת לרוכבים לצאת למיאוצים (ספרינטים ) ללא מאמץ .לאופניים היגוי זריז. מחיר 27,700 ש"ח

חברת Colnago האיטלקית היא החברה המובילה בעולם בייצור של אופני כביש. רוכבי העילית בטור דה פראנס מגיעים לפודיום רכובים על אופני קולנגו.

ארנטו קולנגו, אגדה חיה בעולם האופניים, רב-אומן בייצור שלדות אופניים.

אופני קולנגו הינם יצירת מופת של אומנות מכנית ועיצוב איטלקי, עם מסורת ארוכה.


את השלדות מסיבי פחמן (קרבון פייבר) פיתח קולנגו בשיתוף קבוצת הפורמולה 1 של פרארי. חברת פרארי מייצר את שלדות סיבי הפחמן של קולנגו.

 

לרוכבים שמעוניינים ביוקרה וסטייל

אופני Colnago Ferrari   -  שיתוף פעולה של יצרנית האופניים האיטלקית Colnago ליצרנית הרכבים המפורסמת בעולם Ferrari. מדי שנה מיוצר דגם לאספנים לציון שיתוף הפעולה בין היצרנים. תמורת 70,000 ש"ח אפשר להיות אחד המאושרים שבבעלותם פרארי.

לקנות אופניים בלי לפשוט את הרגל – שירות ייחודי ברשת רוזן ומינץ המאפשר לחסוך כסף ברכישת אופניים.

רשת רוזן ומינץ מציעה ללקוחותיה שירות טרייד אין על אופניים.

גדי מינץ, מבעלי רשת רוזן ומינץ: "מחלקת הטרייד אין ויד שנייה ברוזן ומינץ הוקמה כדי לתת שירות ללקוחות המעוניינים לשדרג ציוד קיים. לכן אנחנו בודקים היטב את הציוד ומעריכים את השווי שלו. שווי זה ניתן ללקוח בעסקת טרייד אין לקניה של ציוד ואביזרים חדשים, וזהו המחיר בו אנו מוכרים את הציוד במחלקת יד שנייה.

מי שקונה אצלנו במחלקת יד שנייה יודע שהציוד עבר בדיקה והוא ראוי להימכר ברשת. במחלקת יד שנייה אנו מוכרים גם דגמים חדשים מתצוגה ומשנים קודמות, בהנחות ענק. 

 

ממה כדאי להיזהר בתחום בקנייה יד שנייה?

גדי מינץ: "ברכישת אופניים צריך לשים לב מעבר למראה חיצוני לבלאי נסתר – חופש בצירים, מסבים שחוקים, סדקים בשלדה, גלגלי שיניים שחוקים. במערכות של מעצורי דיסק צריך לבדוק שאין בלאי ברפידות ושדסקיות הברקס במצב טוב. כדאי להיעזר במכונאי אופניים מכיוון שאת רוב הדברים קשה לראות במבט חטוף ולא מקצועי.

 

עוד דרך לחסוך היא ע"י הצטרפות למועדון הלקוחות של רוזן ומינץ.

מועדון הלקוחות של רוזן ומינץ מציע הטבות והנחות בכל קניה.

חברות במועדון מקנה הנחה קבועה של 12% על כל המוצרים בחנות כולל שירות ועבודה, ומאפשרת כפל מבצעים והנחות.

חברי המועדון  נהנים ממבצע ייחודי מתחלף מדי שבוע, מתנה בכל יום הולדת, הטבת חבר מביא חבר ועוד. 

 

רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il  לקבוצת האתרים של רונן הלל יחסי ציבור: משרד יחסי ציבורpublic relations   http://www.googleyourname.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב