דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אתם מחפשים דירה להשכרה ? 

מאת    [ 14/09/2011 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 2955 פעמים ]

אם אתם מחפשים דירה להשכרה דעו כי צפויה לכם דרך ארוכה עד למציאת הדירה שתתאים לכם ביותר. שוק הדירות להשכרה הוא שוק קשה למדי, במיוחד באיזורים המבוקשים. אמנם יש לא מעט דירות בשוק אך גם הביקוש הוא גבוה מאוד. באיזורים כמו תל אביב, גבעתיים, רמת השרון, ירושלים ועוד, דירה להשכרה היא עניין יקר למדי (ובנושא זה גם פרצה המחאה החברתית של קיץ 2011). אז כיצד בכל זאת מאתרים דירה להשכרה שתתאים לכם גם מבחינת המבנה שלה וגם מבחינת התקציב? על כך בכתבה הבאה.

 

כיצד בוחרים דירה להשכרה?

 

כאשר מחפשים דירה להשכרה יש לקבוע מראש איזו דירה בדיוק את מחפשים - דירת שני חדרים לזוג או ליחיד או דירת 3-4 חדרים למשפחה קטנה? ואולי בכלל אתם מחפשים דירה להשכרה עם גינה? ההחלטות הן רבות ומגוונת ונוגעות למספר תחומים מרכזיים - גודל הדירה, מספר החדרים בדירה, המצב של הדירה וכמובן, האיזור של הדירה להשכרה. כל הקריטריונים הללו משפיעים באופן ישיר על המחיר של הדירה שתשכרו. באיזורים מסויימים בישראל, ניתן לשכור דירה בכמה אלפי שקלים בודדים, אך באיזורים המבוקשים ביותר (כמו תל אביב למשל), דירת 4 חדרים סטנדרטית תעלה לכם 6000 שקלים לחודש ואף יותר מכך. רבים צופים כי מחירי השכירות ירדו בזמן הקרוב (גם בזכות המחאה החברתית), אך מנגד, יש כאלה הטוענים כי באיזורי הביקוש המחירים לא ירדו בתקופה הקרובה. מומלץ להיעזר באתרי אינטרנט העוסקים בתחום ובמשרדי תיווך על מנת לברר אודות המחירים והאפשרויות שלכם באיזור בו אתם מחפשים דירה להשכרה.

 

מה עושים אחרי שמוצאים דירה להשכרה?

 

אם התמזל מזלכם ומצאתם דירה שאתם אוהבים, ואף הצלחתם להקדים את שאר המועמדים ולהרשים את בעל הבית, עכשיו הגיע זמן סגירת כל הפרטים. ניתן להתמקח על המחיר על מנת להוריד עלויות, אך זכרו כי במקרה של הדירות המבוקשות יהיו מועמדים רבים... לאחר שסגרתם על המחיר יש צורך כמובן בחוזה שכירות, שהוא חוזה סטנדרטי ופשוט למדי. בכל זאת, מומלץ להתייעץ עם עורך דין, ואם אתם יכולים להרשות זאת לעצמכם אף לשלם לעורך דין שיערוך לכם את החוזה. חשוב לשים לב לסעיפים כמו אופציה להמשך החוזה (רצוי מאוד להכניס על מנת שלא תצטרכו לעזוב את הדירה לאחר שנה), מועד הפינוי, מצב הדירה בכניסה, מועדי התשלום ועוד. לאחר שכל פרטי החוזה נסגרו כל שנותר לכם הוא לחתום על החוזה ולהזמין מוביל, אשר יעביר את כל הרכוש שלכם לדירה החדשה.

 

התהליך הזה של מציאת דירה להשכרה יכול לקחת ימים ספורים, אך הוא גם יכול לקחת שבועות וחודשים ארוכים. הכל תלוי כמובן ברמת ההשקעה שלכם בחיפוש וגם בביקוש לדירות להשכרה באיזור בו אתם מחפשים. במהלך החיפוש חשוב להיות עם היד על הדופק, לעבור על אתרי האינטרנט הרלוונטיים מדי יום ולהיות בקשר הדוק עם משרדי התיווך המובילים באיזור!

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב