דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם Realtime Search חוזר ? 

מאת    [ 13/09/2011 ]

מילים במאמר: 485   [ נצפה 2575 פעמים ]

Realtime Search  למידע עדכני בזמן אמת

 

בשנת 2009 הוסיפה גוגל למנוע החיפוש שלה את  Realtime Search(תוצאות חיפוש בזמן אמת), שירות המאפשר לחפש ולקבל בזמן אמת מידע רלוונטי ממקורות שונים המספקים מידע פופולארי כמו הרשתות החברתיות Facebook, Twitter ו- My Space, האתרים Yahoo, Answers, בלוגים שונים, אתרי חדשות וכדומה.

 

הטכנולוגיה שפתחה גוגל מבוססת על שיתופי הפעולה שלה עם מקורות המידע והרשתות החברתיות המאפשרים למנוע החיפוש לאנדקס ולחפש תכנים רלוונטיים בזמן אמת, והצגתו בתוצאות החיפוש. משתמשי רשתות חברתיות שאינם מעוניינים להציג את המידע או הפוסטים שלהם בתוצאות החיפוש יכלו למנוע זאת באמצעות שינוי ההגדרות בחשבון האישי.

 

ה- Realtime search של גוגל נועד למעשה לשפר את חווית הגלישה ולהפוך את מנוע החיפוש לרלוונטי יותר בקרב הגולשים, במיוחד כשמדובר בחיפוש מידע אודות אירועים משמעותיים, אנשים, חברות ומותגים מפורסמים. כך למשל חיפוש מידע על נשיא ארה"ב אובמה הציג תוצאות רגילות עם מידע אודותיו לצד תוצאות עדכניות, פוסטים ותגובות חדשות  שהמשיכו להופיע ולעדכן בזמן אמת את תוצאות החיפוש. באותו אופן, כשהכותרות דיווחו על לכידתו ומותו של בן לאדן, הציג מנוע החיפוש של גוגל מידע עליו לצד תגובות ועדכוני משתמשים לאירוע הספציפי מתוך הרשתות החברתיות.

 

גוגל כבר לא צריכה את Twitter 

 

ביולי 2011 הפסיקה גוגל את השימוש בשירות Realtime Search בעקבות סירובה של Twitter לאפשר לגוגל גישה למאגרי הנתונים שלה. מאחר והמהות של Realtime Search מבוססת על נתוני זמן אמת, סירובה של Twitter מנע מגוגל לספק תוצאות זמן אמת עדכניות, הפחית מערך השירות – וגרם לגוגל לחדול מלספקו לחלוטין.

 

בכנס שנערך לאחרונה בקליפורניה בנושא החיפוש הודיעה גוגל שצוותי הפיתוח שלה עובדים על החזרת השירות. לפי הפרסומים גוגל טוענת שהרשת החברתית החדשה שלה, גוגל פלוס, תוכל לספק נתוני זמן אמת בהיקף מספק שיאפשר להציג מחדש תוצאות חיפוש בזמן אמת, גם ללא השימוש בנתונים מ- Twitter.  

 

בנוסף להחזרת השימוש ב- Realtime Search ציינה גוגל שבכוונתה להוסיף לגוגל פלוס פונקציות חיפוש מתקדמות ואפליקציות נוספות שאינן קיימות ברשת כרגע, כמענה לדרישת המשתמשים משום שאיפתה המתמדת לשפר את חווית הגלישה ולהרחיב את כמות המשתמשים בגוגל פלוס.

 

Realtime Search כמנוע צמיחה עסקי

 

כל משווק בר דעת מעוניין שהעסק שלו יופיע באינדקס תוצאות החיפוש בזמן אמת. נראה כי שיבתו המתוכננת של Search Realtime והוספת מידע עדכני לתוצאות החיפוש מתוך נתוני גוגל פלוס, תהפוך את השימוש במדיה החברתית לחשוב מאי פעם מבחינת המשווקים.

 

כדי להגביר את הסיכוי להופיע בתוצאות ה- Realtime Search יידרשו ארגונים ובעלי עסקים לשפר את אופטימיזצית דפי העסק ולרענן אותם באופן אקטיבי ושוטף בתוכן מבוסס מילות מפתח, גם במדיות החברתיות ולא רק באתרי האינטרנט שלהם. בדומה לכך, גם ארגונים בעלי נוכחות דלה במדיות החברתיות יצטרכו לשפר את נוכחותם בהתאם, ולהשקיע בזירה זו הרבה יותר מבעבר.

 

הגישה החופשית שתהיה למנוע החיפוש למידע בזמן אמת של גוגל פלוס, לצד הוספת פונקציות החיפוש המתקדמות לרשת החברתית החדשה, יאפשרו לגוגל לאנדקס מידע אישי של גולשים, שורות סטאטוסים ועדכוני דפים בזמן אמת. בהנחה שגוגל פלוס אכן תתפוס את מקומה כאחת מהרשתות החברתיות המובילות נראה שה- Realtime Search יעצים את כוחם של דפי העסק במדיות החברתיות ככלי שיווקי.

 

 

 

שרון ישראל מנכל חברת Xtra Mile חברת Xtra Mile מספקת שרותי שיווק, פיתוח עסקי ומכירות במודל של מיקור חוץ (OS) http://www.xtra-mile.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב