דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המרדף אחרי צלמי חתונות 

מאת    [ 13/09/2011 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 1598 פעמים ]

הדרך להשאיר רושם באירוע: הפנטזיה של כולם היא חגיגה בלתי נשכחת, אבל מה אנשים זוכרים מאירוע? השמלה הנוצצת, הקינוחים, התקליטן, וכמובן את האולם. אולי תופתעו מהמימצאים, אך לרוב האנשים אותם דברים הם החשובים, ועל הפופולאריים מביניהם נשתדל לשים דגש נוסף.

בחירת מיקום האירוע


המיקום שבחרתם עתיד לשקף אתכם ואת מה שאתם מייצגים. וילה בכפר שמריהו תקרין יחודיות , חתונה על הים תשקף תמימות, גן או אולם אירועים יוקרתי ירמוז על מעמדכם הגבוה בעוד גן אירועים חמים יקרין משפחתיות.

זכרו שמאוד קל פנטז על אירוע שיהיה אקסקלוסבי ומופצץ, אבל לרוב שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע כי זה לא באמת מה שהם רצו. אז לפני שאתם בוחרים גן ארועים חשבו ברצינות אם אומנם המקום הזה באמת משקף אתכם .

מה אוכלים באירוע?

הסתיימה ההתמודדות עם צלמי חתונות? ללא ספק אחד הנושאים המרכזיים זה התפריט. לחלק זה אולי נשמע קצת מוגזם, אבל אנשים מרגישים צורך ליהנות ומה שמאוד חשוב להם הוא המנות שיוגשו באירוע.

לפני שאתם בוחרים תפריט תבדקו טוב טוב מי הם האנשים שיהיו הנתח המרכזי ביותר ביום החשוב שלכם. אם מדובר במוזמנים מהמעמד הבינוני, שמעדיפים את האוכל הביתי, אז תלכו על אוכל יותר פשוט. היה ומדובר באנשים מביני עניין של שנות ה-2000 מומלץ לשקול תפריט צמחוני, אם זאת מסיבת גיוס ומרבית המוזמנים יהיו בה בני נוער אז לבטח כדאי למצוא תפריט ילדותי יותר המכיל ההמבורגר, צ'יפס ועוד.

חשוב לזכור כי אי אפשר לרצות את כל המוזמנים, בגלל זה כדאי להרכיב אוכל מורכב ופשוט, ייחודי ופופולארי. ככה יש סיכוי גבוה שיהיו למרבית המוזמנים הרבה אופציות להחליט מהם. לסיום, כדאי שיהיה גיוון אפשרויות מאשר מספר מנות בודדות.

עיצוב האולם

אם יש לכם זמן מיותר ואתם באמת רוצים להשאיר רושם על האנשים בארוע שלכם, תחשבו על רעיון מקורי, משהו מיוחד וחדשני ובנוסף על זה מסר שחשוב לכם שרוב המוזמנים יבינו. בדומה לבחירת הגן, גם כן העיצוב בעל חשיבות מרכזית.

בכל ההקשור לעיצוב באמת אין גבול לדמיון; ניתן לתכנן הכל, או, למשל, לשים דגש על רק דברים מרכזיים; הצבעים (חתונה לבנה, הדגשת רק 2 צבעים), תפאורה (חול ודקלים) סידורי פרחים וכו', רק תתנו לעצמכם להפליג בדמיון. לא פעם קורה שחגיגה אישית מתשתנה בעיקר להיות הארוע המשפחתי של המשפחה, בהתאם לזה דווקא בנושא רגיש זה, זו הנקודה לתת ביטוי לדימיון שלכם.

מתלבטים לגבי עוגות חתונה?

לפעמים הכי קל לרצות את ההורים, אך אל תשכחו לשנייה שבסוף היום זה הארוע הגדול שלכם. אם יש משהו שאתם ממש לא רוצים לוותר עליו בגלל שהוא , לא מקובל על חלק ממשפחתך, אז תדבקו בדעתכם. תסבירו לכל מי שצריך בדרך הכי שקטה ורגועה שזה בסוף הערב שלכם. תלכו עם הלב ובחרו בדבר שהכי מקרין על אישיותכם.

אם אתם צריכים עוד מידע לגבי התחום קראו עוד, ושיהיה בהצלחה!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב