דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהפיכה בענף האדריכלות בישראל 

מאת    [ 12/09/2011 ]

מילים במאמר: 516   [ נצפה 2591 פעמים ]

תכנון בית פרטי בישראל

עלות בניית תוכנית אדריכלית לבניית בית פרטי בישראל נעה בין 30-40 אלף שקל בממוצע. זה לא מעט אבל זה גם לא הרבה. כי תכנון נכון ומתאים של הבית יכולה לחסוך המון כסף בהמשך וזה חוץ מהאווירה ומההתאמה האופטימלית של הבית לדרישות ולצרכים של בני הבית. היום מדברים בעיקר על הנייה חכמה וירוקה שיכולה לחסוך לא מעט כסף למשק הבית בהוצאות חשמל, חימום או קירור הבית. אבל לא רק.

יש ריח של מהפיכה באוויר

מהיום בעזרת אתר שבלול מתחילה מהפיכה שקטה אבל טובה לכל הגורמים בענף הבנייה בישראל. אם לייזמים היושבים בצד אחד וחולמים לבנות את ביתם ואם לאדריכלים היושבים בצד השני. רשת האינטרנט והטכנולוגיה הקיימת נותנים לכולנו את האפשרות להציץ במאגר תוכניות אדריכלות בבנייה הפרטית ומאפשר לכל מי שרוצה בכך לרכוש תוכנית המתאימה לנתוני המגרש והצרכים שלו בכמה מאות שקלים בודדים. 

המאגר הרחב של סקיצות ותוכניות אדריכלות של בתים פרטיים מאפשר התבוננות במספר רב של אופציות תכנון לנתוני מגרש זהים. חשיפה למגוון רחב של רעיונות העונים על דרישות תכנון שונות מאפשר לחפש תוכנית אדריכלית על פי המאפיינים שאתם קובעים וב"קליק" אחד אתם יכולים לראות על צג המחשב המחשה של בית החלומות שלכם ללא צורך בהכשרה או ידע מוקדם. תוסיפו על כך את המחיר האטרקטיבי, שמאפשר לכם לרכוש יותר מתכנית אחת ולהתייעץ לגביהם יחד עם בני המשפחה, בני הזוג או חברים ולאחר מכן לפנות לאדריכל שלכם ולבקש ממנו להתאים את התוכנית למגרש שברשותכם ולצרכים ולחלומות הייחודיים שלכם בעלות נמוכה יותר מהמחיר שהיה נהוג עד היום.

win win

זהו מודל win win שבו כולם נשכרים מרוויחים. היזם מקבל גישה למאות תוכניות ויכול להעשיר את עולמו ולראות זויות נוספות ועיצובים נוספים וכל זאת במחיר סביר. במאות שקלים הוא יכול לרכוש תוכנית מלאה ולהתאימה לצרכיו בכמה אלפי שקלים במקום עשרות אלפי השקלים שהיה צריך להוציא על כך בעבר. האדריכלים והמעצבים גם יוצאים נשכרים כי הם יכולים לבחור תוכנית מהמאגר או לקבל תוכנית מתאימה מהיזם ולחסוך את כל ה'עבודה השחורה' שהם היו עושים פעם. ובהתאמות קטנות יחסית להוציא תוכנית גמורה ולמסור אותה לאישור הוועדה. כולנו יוצאים נשכרים בכך שהידע אינו נשאר אצל יחידים אלא הוא הופך נחלת הכלל ומאפשר לכולנו לחלוק מידע יותר איכותי ויותר חדש. תוכניות חדשות וירוקות החוסכות חשמל לצרכן הסופי בסופו של יום מקילות על כל התשתית החשמל הלאומית ומפת=חיתה את זיהום האויר ומגדילה את איכות הסביבה של כולנו.

ומה עוד?

בשיטה זאת תוכלו להתרשם ולפתוח את כיווני המחשבה לאין סוף אפשרויות, לקצר את משך הזמן הממוצע בתכנון בית חלומותיכם ובכך לחסוך המון כסף (לעומת ההליך התכנון הישן שלוקח בין  4 עד 5 חודשים וטומן בצידו כאב ראש גדול ועלות כספית לא מבוטלת).   ממש כמו שהשבלול חופשי ללכת בכל זמן בכל מקום שירצה בעולם עם הבית שלו, כך גם בשבלול מאמינים בערכים אלו, ורואים יום-יום בכל תחומי החיים ובמיוחד היום בעידן האינטרנט של השיתוף וחברתיות שמונחים אלה של חופש, פתיחות ושקיפות מקדמים את ההתקדמות הטכנולוגית של כל האנושות.    

אנו בטוחים שחשיפה של כולנו למאגר תוכניות רחב ולסגנונות תכנון רבים תתרום לקהיליית האדריכלים בארץ, ותגרום לעליית מדרגה מקצועית באיכות ורמת התכנון בבנייה הפרטית ובעיצוב האדריכלי בארץ בכלל בדומה לתחומים רבים שפתחו את הדלתות ומאפשרים יותר חופש ושיתוף.  

ומה שנשאר לנו...

זה לאחל לכם בהצלחה 

ושתזכו להפוך את החלום שלכם למציאות ויישוב טוב

רגופלוס - יעוץ שיווקי לעסקים וארגונים www.regoplus.com


 



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב