דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה כדאי לי בכלל לעשות שימוש בכתיבה שיווקית מניעה לפעולה בעסק שלי? 

מאת    [ 12/09/2011 ]

מילים במאמר: 329   [ נצפה 1429 פעמים ]

בעלי עסקים רבים נוקטים בגישה מאוד נכונה של אימוץ שיטות פעולה של בעלי עסקים אחרים. הם מסתכלים ימינה ושמאלה, בודקים מה אחרים עושים ועושים בדיוק כמוהם רק עם שינוי והתאמה למוצר שלהם. רוב האנשים הולכים אחר העדר, מעטים מהם בודקים ובאמת עושים מה שצריך. ולכן עסקים בודדים לצערי מאמצים לעצמם את הכלי הבסיסי של השיווק בעסק – "כתיבה שיווקית מניעה לפעולה", יותר נכון הם מזניחים אותו, וממשיכים להוציא סכומי עתק על שטחי פרסום, וכלים שיווקיים שאינם מייצרים להם הכנסות לעסק , ואף יותר מכך – מייצרים הפסדים. 

כתיבה שיווקית מניעה לפעולה היא ממש "כלי המלחמה" העיקרי שלך כבעל עסק בעבודת השיווק היומיומית בכל ערוץ שיווקי – רשימות דיוור, אינטרנט, דיוור ישיר, מאמרים , שת"פ . בסופו של דבר בכתיבה השיווקית מונחים יסודות בסיסיים בהבנת התנהגות הצרכנים והלקוחות הפוטנציאלים שלך כבעל עסק. וברגע שאתה מבין זאת יש בידך מפתח סודי לפתיחת דלתות רבות של אוצרות רבים. מפתח להזזת הלקוחות מאזור הנוחות שלהם, מפתח להנעה מיידית של הגולשים באתר, מפתח ליצירת קשר מיידי ורצון להמשיך לקרוא את המסרים שלך,  וכן הבלטה של העסק שלך מעל כולם.

מה ההבדל בין כתיבה מותגית לכתיבה שיווקית ?

ההבדל המרכזי בין כתיבה מותגית לכתיבה שיווקית מניעה לפעולה הוא המטרה של הכתיבה. בכתיבה מותגית המטרה היא ליצור אצל הקורא את המוצר/שירות/חברה כאוטוריטה, ליצור מצב בו הקורא תופש את המוצר או השירות בצורה ובאופן מסוים , לדוגמא כמוצר יוקרתי שמי שיש בידו מוצר זה הוא בעל מעמד וסטאטוס בחברתו. בנוסף המטרה של כתיבה מותגית היא לאורך זמן להחדיר אר המותג לתודעתה שלנו בכדי שאם פעם נזדקק לשירות או למוצר הזה נרכוש אותו.

הכתיבה השיווקית המניעה לפעולה – מטרתה היא אחת : להניע את הקורא לבצע פעולה אחת מיד לאחר קריאת הטקסט. היא תופשת את תשומת ליבו של הקורא, פונה לרגש בתחילה ומייצרת עניין ולאחר מכן מניעה אותו לפעולה. הנעה לפועלה יכולה להיות ליצור קשר טלפוני, להירשם, לשלוח פקס או אפילו לרכוש.

אין צורך כאן בכתיבה עשירה , בכתיבה אקדמאית אלא כתיבה "שזורמת" עם הקורא כאילו הייתה זו שיחה של ממש עם חברו.
זו פשוט השיטה הכי טובה.

גלעד פולק , מנכ"ל שנון מנטור ומורה דרך לפריצת דרך שיווקית ועיסקיתמומחה לטיפול בעסקים קטנים http://www.shanoon.co.il/55245.html




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב