ניהול תוכן בפייסבוק- משתמשים באפליקציות צד שלישי? עדיף שלא
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

ניהול תוכן בפייסבוק- משתמשים באפליקציות צד שלישי? עדיף שלא 

מאת    [ 11/09/2011 ]
מילים במאמר: 315   [ נצפה 1744 פעמים ]

 
 

המחקר גילה כי בעת שימוש באפליקציות חיצוניות על מנת לנהל את התוכן בדף מסויים, מעורבות המשתמשים צונחת ב-88%. האם בעלי דפים צריכים לזנוח לחלוטין מערכות לניהול תוכן חיצוניות?

מעודכנים ומעדכנים

חברת Applum, האחראית על פיתוח האלגוריתםEdgeRank Checker, המאפשר לשנות את משקלם של פוסטים שונים בתוך פייסבוק על מנת שיקבלו יותר חשיפה וימשכו יותר גולשים, אספה למעלה ממליון עדכונים שפורסמו ביותר מ-50,000 דפים והשפיעו על כמיליארד גולשים ובדקה את כמות הלייקים והמעורבות שקיבל כל פוסט ספציפי.

לאחר מכן, השוותה את מספר הפוסטים שפורסמו ישירות דרך פייסבוק לעומת פוסטים שפורסמו דרך אפליקציות צד שלישי. מסקנותיה הראו כי במידה והפוסט פורסם דרך API חיצוני, מידת המעורבות של הגולשים כלפיו היא רק 22%.

בעקבות תוצאות אלה, העלתה החברה מספר תיאוריות אודות הסיבה שבעקבותה אחוז המעורבות נמוך במיוחד:

מערכת פייסבוק "מענישה" מראש תוכן המגיע מAPI חיצוני ופוגעת בEDGERANK שלו

מערכת פייסבוק מאגדת פוסטים אשר נעשו דרך אפליקציה מסוימת, זאת אומרת במידה ויש לאותו יוזר מעל 3 עדכונים דרך אותה אפליקציה שאר המשתמשים יראו רק עדכון אחד וכדי לראות את השאר יהיה עליו להרחיב את שאר הפוסטים בצורה ידנית, מה שרובנו לא עושים ביום יום.

עכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם איזה אפליקציות API חיצוניות אנו משתמשים בצורה קבועה? אז....למשל...במידה ואתם מנהלים מספר רב של דפים עסקיים ועל מנת לחסוך זמן משתמשים בכלים אוטומטיים להעלאת פוסטים.

Scheduled updates בגדול לא מומלץ לשימוש בניהול דפים, חוסר הפנייה האישי והרלוונטיות שמאפיינת את הרשת החברתית לוקה בחסר באפליקציות מסוג זה וכפי שראינו לעיל גם מערכת פייסבוק כנראה נוקטת באמצעים טכניים למנוע פרסום מAPI חיצוני ומחזקת פעילות Inhouse. לעניות דעתי השתמשו באפליקציה מסוג זה רק שממש אין ברירה, וכפי שהמחקר מעיד עדיף לעלות פוסט עם שיקבל אחוזי תגובה נמוכים מאשר לא לעלות בכלל.

Applum חותמת את מסקנותיה בכך שלאפליקציות חיצוניות לניהול תכנים עדיין יש מקום בפייסבוק, אך אין לסמוך עליהן לחלוטין שיגדילו את כמות החשיפה לדף.

כניסה ישירות למחקר לחצו על הלינק - מחקר שערכה חברת Applum

ניר חוליNir Huli שיווק בניו מדיה, עם נגיעות של רשתות חברתיות בטעמי אפרסק מוגז עדין



 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב