דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ייעוץ שיווקי: עצת אחיתופל 

מאת    [ 11/09/2011 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 2312 פעמים ]

בתור בעלי עסק, אנחנו כבר רגילים לקבל שפע של עצות בנושאי ייעוץ שיווקי מכל הסובבים אותנו: חברים, קרובי משפחה ומכרים. כמה מאותן עצות ייעוץ שיווקי שאנחנו מוצפים בהן מכל עבר באמת יעילות? מעט מאוד, אם בכלל. הישראלים אוהבים להשמיע את דעתם בכל נושא, בכל דבר ובביטחון מלא, גם אם מדובר בתחום שרחוק מאוד מעולמם ושידוע להם עליו מעט מאוד.

בתור מנהלי עסק שרוצים להתייעל, תצטרכו להיזהר מלהקשיב לעצות ולטיפים של ייעוץ שיווקי מחובבנים, ותמצאו שאם תקשיבו ותמלאו אחרי עצות באופן עיוור, אתם עלולים למצוא את עצמכם ואת העסק שלכם מתדרדרים בדרך למטה. האם אותם אנשים – חברים, מכרים, עמיתים, שנתנו לכם עצות והתרברבו להפגין ידע מושלם ברזי המקצוע שלכם - יסייעו לכם, יתנו לכם יד, ישלפו אתכם וירימו אתכם מהבוץ שעליו נקלעתם, תודות להם? מובן שלא. אתם לבד.

כשאתם מקבלים עצה זו אח אחרת בנושא ייעוץ שיווקי, אתם קודם צריכים לשאול את עצמכם – האם האדם הנותן לכם אותה מבין דבר וחצי דבר בתחום העיסוק שלכם? ייעוץ שיווקי אמיתי יינתן לכם מפי חברה שמתמחה בתחום הספציפי שאתם עוסקים בו ומכירה את השוק היטב.  

ייעוץ שיווקי מתחיל, קודם כל, בניתוח והבנה של המצב הנוכחי שלכם. ההבנה והמודעות היא לא קלה לעיכול. תגיעו למסקנה שהחברה לא מתפקדת באופן שחלמתם עליו. ייעוץ שיווקי, בהתחלה, יאמת אתכם עם מצבכם, הפגמים שלכם, ההתנהלות שלכם מבחינת זמן והאופן שבו אתם משווקים את עצמכם – משהו לא כשורה, וכדי שתטפלו בפגמים, אתה תצטרכו לעמוד מול המראה, כן, גם מול הפגמים המכוערים שאתם ממש לא רוצים להביט מולם, ולהישיר מבט.

לאחר שחברת ייעוץ שיווקי אבחנה את מצבכם, הגיע הזמן לבנות תוכנית שיווקית מותאמת לכם אישית. שתי מטרות צריכות להיות מוצבות מול עיניכם: אחת לטווח הקצר של כחצי שנה, והשנייה לטווח ארוך יותר, של עשור קדימה. איפה אתם רוצים למצוא את עצמכם בעוד כחצי שנה, ואיפה אתם רוצים להיות בעוד עשר שנים.

הסוד של ייעוץ שיווקי מוצלח הוא בהתאמה אישית ללקוח. לכל חברה יש אופי משלה, סגנון משלה. התאמת תוכנית עבור המשתתפים, שלא מרגישים איתה בנוח ולא מתחברים עם האסטרטגיה, היא תוכנית שיווקית שלא תחזיק מעמד זמן רב ותקרוס. ייעוץ שיווקי הוא לא רק חישוב קר של רווח והכנסות מול הוצאות, אלא ניתוח פסיכולוגיה של העסק שלכם, שידחוף אותו להצלחה ולמיצוי הפוטנציאל. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב