דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים אינם מיועדים רק לחתונות 

מאת    [ 11/09/2011 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 2087 פעמים ]

שימו לב לידיעה המרעישה הבאה: גני אירועים לא נועדו רק לחתונות!

טוב, זו אולי איננה ידיעה מרעישה במיוחד וחלק מהקוראים כבר מודעים לכך שיש עוד דברים שניתן לעשות בגנים הפזורים ברחבי הארץ. עם זאת, ולטובת הקוראים שאולי אינם מודעים לחלוטין לאפשרויות הגלומות בכל אותם גני אירועים אציין להלן עוד כמה דברים שאפשר לעשות שם מלבד חתונות מעוצבות וחד פעמיות (פחות או יותר.)

שמחות אחרות

כזכור לחלקנו, אני בטוח, יש עוד שמחות בעולם חוץ מחתונות. ודאי אתם זוכרים שלפחות פעם בחיים הזמינו אתכם לבר מצווה או לברית. החיים המשפחתיים שלנו מזמנים לנו – לשמחתנו או לצערנו, תלוי בגישה שלנו לחיים ולעומק הארנק שלנו – הזמנות רבות לחגיגות משפחתיות שונות. למעשה, נדמה שעם השנים העוברות יותר ויותר אירועים משפחתיים מחייבים חגיגות גדולות שעבורן יש לשכור את שירותיו של גן אירועים. הציפיות של האורחים גדלות, אולי במקביל לציפיות של בעלי השמחות ואולי בגללן, ולכן אם פעם בריתה או ברית נערכו בחיק המשפחה היום כבר חגיגות אלה הפכו לעניין גדול בהרבה וכך גני אירועים זוכים ליותר הזדמנויות עסקיות.

אירועי השקה

לא רק חגיגת השקה של תינוק חדש היא סיבה להזמנה אל גן אירועים. כיום חברות עסקיות שמבקשות להציג לקהל הלקוחות ו/או לשותפים פוטנציאליים עורכות השקה למוצרים שונים כדי למשוך את תשומת לב התקשורת והלקוחות למוצר החדש. השקות שכאלה שעבורן מתאים במיוחד איזה גן אירועים מרשים ומודרני נערכות עבור מוצרים שונים: ממכונית חדשה ועד סדרת טלביזיה חדשה. אם הקורא הינו איש עסקים שרוצה להציג מקצוע באופן חגיגי ומושך קהל עליו כבר להתחיל לסקור גני אירועים כדי למצוא מקום מתאים לחגיגה הפרסומית.

פרסומות ושיווק

גם מוצרים קיימים זקוקים לפעמים לדחיפה שיווקית. לכן ישנם אנשי שיווק ששוכרים גני אירועים כדי לערוך חגיגה או מסיבה בתירוץ כלשהו שמהווה מסווה לשיווק של מוצר או מוצרים. הפיכתו של גן אירועים למתחם שיווקי עבור מוצר יכול להיעשות באופן גלוי לחלוטין – הכרזה על חגיגה מיוחדת לטובת מוצר קיים, לציון אבן דרך שלו וכדומה – או בצורה מוסווה – מסיבת ראש השנה בחסות של מוצרים וחברות שיווק. כך או כך, יש לבחור גני אירועים מתאימים למוצר המשווק כדי שתהיה התאמה בין האופי שנבנה למוצר והמיתוג שלו לבין התפאורה שבה הוא מוצג לראווה.

סיבה למסיבה

לא חסרות סיבות לערוך מסיבות. גם מי שאיננו איש עסקים יכול להחליט שבא לו לחגוג יום הולדת, שחרור מהצבא או גיוס אליו, חזרה מחוץ לארץ, קידום בעבודה או את העובדה שהיום יום רביעי השני בחודש אוגוסט. גני אירועים הינם בחירה מוצלחת עבור כל מסיבה: התשתית במקום מותאמת לערכית מסיבה – רחבת ריקודים, אפשרות לעשות רעש, מתחם שתייה וכן הלאה – והצוות כבר מבין בתחום בזה בזכות הניסיון שהוא צבר בהמוני חתונות. כאשר מארגנים מסיבה במקום שכזה חשוב לזכור לוודא שאכן אין מניעה לעשות רעש עד שעה מאוחרת. עוד נקודה שחושב לזכר: אם אתם רוצים לערוך מסיבה ספונטאנית לא בטוח שתוכלו למצוא תמיד גן אירועים פנוי כיוון שרבים מהם מוזמנים מראש לתקופה ארוכה.

יאללה מסיבה!

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב