דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים נכונים וגני אירועים מתאימים 

מאת    [ 11/09/2011 ]

מילים במאמר: 454   [ נצפה 2079 פעמים ]

אם אתם מחפשים את גן האירועים המושלם כדאי לכם להפסיק לחפש. אם אתם חושבים שישנו באיזשהו מקום גן אירועים שהוא המקום הכי נכון, הכי טוב, הכי איכותי, הרי שכדאי לכם להפסיק לחפש. גם אם תבחנו מאות גני אירועים לא תמצאו את המקום הזה. אתם יודעים למה? כי אין דבר כזה גני אירועים מושלמים; יש רק גן אירועים שמתאים לכם ולכן הוא מושלם עבורכם. מה שאתם צריכים לחפש זו איננה השלמות; עליכם לחפש את ההתאמה – ההתאמה של המקום עבורכם.

אם אתם נמצאים בעיצומו של מסע החיפושים אחרי המקום שבו תערכו את החתונה שלכם ודאי כבר יצא לכם להיתקל בלא מעט אתרים ומאמרים שמייעצים לכם כיצד לבחור את המקום הנכון ביותר ואפילו את המקום המושלם. אין ספק שכבר נתקלתם גם באתרים של גני אירועים שמבטיחים לכם שזהו המקום המושלם כדי לערוך בו את החתונה המושלמת שלכם. אולי אפילו ביקרתם בכמה מקומות שנראו לכם נהדרים; אולי ביקרתם בהרבה מקומות ואתם מתחילים לדאוג שייתכן שאין דבר כזה גן אירועים מושלם. בכל אחד מהמקרים הללו הרי שהעצה הבאה יכולה לעזור לכם: תפסיקו לחפש את המקום המושלם, הוא פשוט לא קיים.

האם זה אומר שצריך להתפשר? האם השלמות איננה קיימת בעולם? לא זו הכוונה. יש שלמות ויש שלמות. השלמות הראשונה איננה קיימת, השלמות מהסוג השני היא עניין אחר.

אם אתם מחפשים גני אירועים מושלמים מעצם קיומם, מקומות שמתאימים בשלמות שלהם לכל אחד ואחת הרי שכדאי לכם להפסיק לחפש. הסוג היחיד של שלמות שניתן למצוא הוא השלמות שמותאמת לכם, השלמות שנגזרת מהטעם שלכם, מתפיסת העולם שלכם, מהרצונות והחלומות שלכם, ממה שאתם מחפשים ואתם יודעים שהוא ודאי נמצא במקום כלשהו.

אתם עשויים לראות גן אירועים שנראה מושלם: העיצוב שלו נהדר, המנות מיוחדות, המיקום מעולה, הגישה מושלמת, הכול טוב ויפה חוץ מדבר אחד: אתם מרגישים שזה לא זה, אתם מרגישים שזה לא מתאים לכם. האם עליכם לבחור במקום הזה רק כי הוא מושלם בכל הפרמטרים חוץ מזה שאתם לא שלמים איתו? לא ולא. השלמות של המקום פשוט לא מתאימה לכם.

מצד שני אתם עשויים לראות גן אירועים שיש לו חסרונות: אולי הגישה אליו לוקה בחסר, אולי העיצוב שלו איננו הכי אופנתי, אולי אין בו את כל סוגי האוכל שאתם רוצים, אולי הוא מעט קטן מדי; יש הרבה סיבות שבגללן גן אירועים איננו מקבל ציון מושלם אצל המבקרים המומחים של גני אירועים. עם זאת, אולי אתם מרגישים שהוא בדיוק מה שאתם מחפשים, שיש בו משהו שמושך אתכם אליו, איזו אהבה ממבט ראשון או משהו דומה. האם אתם באמת רוצים לפסול את המקום רק כי הוא לא עומד בכל הפרמטרים של המומחים? האם הדבר החושב ביותר איננו שהמקום יה מושלם עבורכם.

כמו היונה בספר דירה להשכיר, אתם יכולים לגלות שאתם רוצים לערוך את האירוע שלכם במקום מסוים למרות החסרונות שלכם. ייתכן וזהו איננו המקום המושלם, המקום הכי טוב בעולם, אבל המקום המושלם עבורכם ולכן זהו המקום הטוב ביותר בעולם.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב