דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אל תגידו לי שלא צילמתם 

מאת    [ 11/09/2011 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 1626 פעמים ]

איך מתמודדים עם אירוע גדול? יש צורך לערוך בת מצווה ואין לכם מושג מה הכי חשוב?

תכנון אירוע הוא לא משימה קלה. כל אירוע משפחתי מכיל בתוכו פרטים רבים, כאשר כל פרמטר מוכרח לקבל מכם תשומת לב נפרדת. בסוף הדרך הארוכה הטרחה משתלמת, כאשר אתם יוצרים ארוע אדיר!

מחפשים טיפים בנושא צילום חתונות? בוא ללמוד כל מידע משמעותי שיש לחשוב עליו על תחום הארועים.

מחפשים להכיר כל מה שיש לדעת על הרמת מפגש מהמם? קיימים גורמים רבים שיש לייחס להם חשיבות כשמתכננים ארוע: מספר האנשים באירוע, די. ג'י, קייטרינג, איך תבחרו לעצב את האולם, בגדים לארוע, שירותי צילום וכיוצא בזה. את כולם נסקור פה בטקסט.

עוגת חתונה זה רק תירוץ

איפה יתקיים האירוע -
בכדי לבחור את המקום המתאים ביותר לארוע שאתם מרימים, ממולץ לזכור כמה פרטים חשובים: מה סוג האירוע, גשם או חום כבד, היכן גרים המוזמנים ומספר האנשים באירוע. מה תעדיפו גן ארועים אולם ארועים, או שתעדיפו ארוע בטבע? אולי הכי שמח זה בכלל אירוע ביתי? חשבו על כל האופציות לפני שאתם חותמים על חוזה עם מקום, האם דווקא המקום הזה מסמן וי על כל הקריטריונים של האירוע?

קייטרינג - בלתי אפשרי לחשוב על מפגש בין אנשים בלי שירות הסעדה. טעמו את האוכל ובדקו שבמקום בו אתם מקיימים את הארוע דואג לקייטרינג שערב לחיכם. מצד שני, אולי תרצו לדאוג לקיטרינג בכוחות עצמכם, על ידי פניה לחברת מזון להעדפתכם. יש לזכור, אם לאורחים יש דרישה לכשרות, בדקו שהמקום מחזיק בתעודת כשרות.

משקה - שירות מברמנים מקצועיים תוכלו לשכור בתוך החוזה מול אולם האירועים או מחברה אחרת. עלות שרות הבר מושפעת מרמת האלכוהול, סוגי האלכוהול, בר אקטיבי או פסיבי וכל שירותים נוספים שתוכלו לחשוב עליהם.

בגדים לארוע - החליפה או השמלה נתונים לרצונותיכם. ביגוד חגיגי הוא סיפור לא זול, שרבים מוצאים מעיק. אל תשכחו המסיבה לא תקרה שוב ונראה שלא תהיה לכם אפשרות ללבוש את הבגדים הללו אחרי שהארוע הסתיים. שקלו אפשרות להשכרת בגדים לארועים. תוכלו לעצב בעצמכם בגדים משלכם, לחסוך כסף על בגד ממותג ויקר. נסו לחפש אם נמצא אצלכם בגד מהמם שיכול להתאים או אולי להזמין ברשת.

העיצוב של האירוע - מרכז הארוע; גני ואולמות הארועים נותנים כמה אפשרויות לעיצוב של המקום. אל תסכימו להתפשר על האווירה היחודית שתייחד את הארוע שלכם.

דיג'יי - המוסיקה מהווה את עמוד השידרה של הארוע דיג'יי או להקה, העיקר שיבדרו את האורחים. אם אתם מעדיפים מוסיקה בסגנון לא רגיל, אל תשכחו שלא כל האורחים מעריכים זאת ויש לשעשע את כל האורחים בארוע.

צלמים - כל ארוע מכונן עליו להיות מתועד, רצוי בידי צלם מקצועי. נהוג לצלם גם את ההכנות הקודמת לארוע ועוד תמונות שונות. זכרו לצלם את השמחה גם בוידאו.

מתכוונים להפיק את האירוע הכי מגניב? מחפשים מידע על תכנון אירועים? קראו כאן לכל הפרטים, הדברים החדשים והטיפים הכי שווים לשמחות שלכם.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב