דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חתונה - להתחיל את החיים ברגל שמאל 

מאת    [ 11/09/2011 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 1474 פעמים ]

חלק ממי שעומד לקרוא את המאמר הזה עומד לפני חתונה וחלק כבר עשה חתונה, השאלה שלי היא האם יכול להיות שזה נראה הגיוני לאנשים מסוימים להתחיל את החיים המשותפים שלהם עם האישה או הגבר אותו הם בחרו בהוצאה שרק מתחילה 120-130 אלף שקל? כאשר מדובר בחתונה הפשוטה ביותר.

למה אני שואל את זה? כי אני עומד להתחתן בשנה הבאה ולצערי הראש שלי כבר מלא לגמרי במחשבות על חתונה, אבל זה נושא למאמר אחר. אחרי הצעת הנישואין התחלנו אני וחברתי לחפש מקומות להתחתן בהם והתחלנו להיחשף לתעשייה שלוקחת את רצון האדם והופכת אותו לכסף. המחשבה שאם אני רוצה לעשות אירוע צנוע, אירוע שבו יוכלו להשתתף החברים והמשפחה אני צריך להשקיע בכל אדם שיגיע לאירוע שלי 300 שקל ומעלה. האפשרות לעשות את זה יותר זול פשוט לא קיימת. הבעיה שלי עם הקונספט הזה הוא שעל מנת לחגוג את יום חתונתי באירוע פשוט ושמח אני צריך לשלם עבור 8 שעות סכום לא הגיוני לחלוטין. האם מישהו מכם חושב שצלם אירועים צריך להרוויח סכום של 8000 ש"ח ליום עבודה? אנשים היום בקושי מרוויחים 300 שקל ליום  עבודה אז איך יכול להיות שהוא ירוויח 25? אני לא מצליח להבין את הטירוף.

בסופו של דבר כאשר בודקים איזה חלק של החתונה הוא חלק הארי של ההוצאות מגיעים למסקנה כי הקייטרינג הוא זה שגובה הכי הרבה כסף. התשלום על שירותי קייטרינג כרוך בהוצאות כמעט דמיוניות. אני מאמין שהם מנצלים את העובדה שכאשר אנשים מגיעים לחתונה הם מתרכזים בעיקר במה שיש לאכול, האם זה משהו שהחתן והכלה מוכנים לשלם עליו כל כך הרבה? האם יכול להיות שכל זוג שמתחתן צריך להוציא את כל כספו על ארוחת גורמה לאורחים? ישנם אינספור סוגי קייטרינג בכל מיני סגנונות. קייטרינג שעושה אסאדו, קייטרינג בשרים, קייטרינג כשר חלבי ועוד כל מיני דברים. כשאני מנסה להסתכל על זה מהצד אני רק מנסה לחשוב כמה אנשים נכנסים למסעדה בסוף שבוע ומשלמים 160 שקל לאדם, לא כולל שתיה? הרי הדברים הללו לא קורים לעיתים קרובות ולכן אני לא מבין למה החתן והכל צריכים לשלם על דבר כזה? למה אי אפשר להזמין כיבוד קל אלכוהול ודי ג'יי? איפה טעינו ולמה אנחנו ממשיכים ללכת באותה הדרך?

ובהקשר קצת יותר עכשווי, איך אנשים אמורים לקנות בית או דירה כאשר הצעד הראשון בחייהם המשותפים עולה להם כמעט רבע מיליון שקל? בדיוק הסכום שהם צריכים כדי לקבל משכנתא בתנאים הגיוניים.... תחשבו על זה.

 

גיא הדס




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב