דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה אנחנו כן צריכים עורכי דין? 

מאת    [ 11/09/2011 ]

מילים במאמר: 354   [ נצפה 1991 פעמים ]

מדוע ישנם אנשים רבים בארץ שאינם מצליחים לסמוך על עורכי דין? זוהי בעיה מוכרת מאד בארץ, אולי בגלל המנטאליות הישראלית? אולי בגלל שעורכי הדין המפורסמים תמיד מתעסקים בצד האפל של החוק? איך יכול להיות שעריכת דין שהוא מקצוע שכל אמא פולנייה הייתה רוצה שהבן שלה יעסוק בו הפכה להיות משהו שרוב עם ישראל מנסה בכל כוחו להימנע ממגע איתו, כמובן, במידה והוא לא עוסק בו.

התשובה לשאלות הללו בנויות מכל כך הרבה גורמים שברובם קשורים לפסיכולוגיה, הבנה של האדם, דרך מחשבתו וההשפעה של התדמית השלילית על נקודת מבטו של אותו לקוח. מכיוון שכך, לא מאמר אחד וגם לא ספר לא יוכלו לפתור את הבעיה שיכול להיות שאכן קיימת בדימוי, אך ככל אדם רציונאלי גם אני מבין שלעתים אני זקוק נואשות לשירותיו של עורך דין. עורך דין הוא אדם המבין בנבכי החוק, בין אם הוא מנסה לעזור לך לצאת מצרה שאליה נקלעת או להימנע מכניסה למצב לא נעים ע"י הגנה חוזית, אתה זקוק לו כמו אוויר לנשימה.

עורכי דין בפרט ותחום המשפט בכלל הם שני נושאים שנוגעים בחיינו ברמה היומיומית ואפילו כל שעה. כמעט לכל פעולה שאתם עושים במשך היום, תשלום שכר דירה, תשלום חשבונות, קנייה במכולת, נהיגה ברכב ואפילו חציית כביש יכול להיות היבט משפטי, בין אם קשור ישירות אליכם או מקושר אליכם בעקיפין.

ישנם מקרים בהם לא ניתן להסתדר ללא עורך דין שילווה אתכם באופן מקצועי ורציף, בין אם זה במהלך של רכישת דירה ובין אם במהלך של קבלת ירושה או עזבון. שימו לב שכאשר מדובר על הנושאים הללו, מכיוון שמדובר על עסקאות שיש בהם הרבה מאד כסף חשוב מאד שילווה אתכם עורך דין נדל"ן במקרה של העברת דירה ובמקרה ומדובר בצוואה אז תזדקקו לשירותיו של עו"ד צוואות וירושות. במקרים הללו אני ממליץ בחום לנסות ולמצוא אדם שאתם סומכים עליו, כמובן שגם בתחום הזה יש את הטובים יותר ואת הטובים פחות ולכן חשוב מאד לדעת לבחור נכון.

אל תפחדו משימוש בשירותיו של עורך דין, הוא יודע כיצד להתעסק עם בתי משפט ועורכי דין אחרים על מנת לתת לכם את הטיפול הכי טוב שהוא יכול. כאשר תם יודעים שאתם מוגנים מבחינה חוקית ההתנהלות שלכם בכל עסקה שתהיה, היא הרבה יותר בטוחה, לפחות אתם תמיד תדעו שליפול אתם לא יכולים.

 

גיא הדס




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב