דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות מקוריות - שי לחגים לעובדי החברה נופש בארץ ובחוץ לארץ ביאכטות מפוארות 

מאת    [ 11/09/2011 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 2581 פעמים ]

מתנות מקוריות - שי לחגים לעובדי החברה נופש בארץ ובחו"ל ביאכטה

החגים בפתח ועדיין לא מצאת מתנות מקוריות להעניק לעובדים שלך? חשוב לך להעניק מתנות מקוריות לחגים עם משמעות מיוחדת כזאת שתשאיר שביעות רצון מתנאי העבודה וחיוך גדול לעובדיך הנאמנים? מאסת בהענקת מתנות לא מקוריות ונדושות לחגים ללא הרף עבור עובדיך? זה הזמן להציע לך לרכוש מתנות מקוריות מסוג חופשות או חבילות נופש בארץ ובחו"ל לחגים עבור העובדים שלך.

מתנות מקוריות אלה בעלות ערך מוסף היות וכאן לא מדובר במתנה שגרתית של בקבוקי יין ואוסף בונבוניירות לראש השנה או לפסח אלא בנופש יוקרתי כזה הגורם לעובד גם ליהנות מסוג של מתנות מקוריות ובד בבד מתוך שביעות רצון העובד כלפי ההנהלה, מעודד את המוטיבציה שלו בעבודה וכך מביא להעלאת התפוקה בעבודה. אין ספק כי על ידי נתינת מתנות מקוריות אלה של נופש בחג לעובד, החברה זוכה ברווח כפול ומשתלם גם בהמשך ולכן בנתינת מתנות מקוריות של נופש לחג בארץ ובחו"ל לעובד- כולם מרוויחים גם העובדים וגם ההנהלה.

מתנות מקוריות הכוללות נופש בארץ ובחו"ל בחגים לעובדים, חשוב לגוון ולייחד את הרעיון הכללי ולארגן נופש בקונספט ייחודי כזה שהעובד בטוח שהנהלת החברה אכן דואגת לרווחתו ומעניקה לו בונוסים ראויים בהתאם לעבודתו המאומצת בחברה, לכן הרעיון של נופש בחגים בארץ ובחו"ל לעובדים הוא מצוין כשלעצמו אך עם זאת, מתכונת של נופש ביאכטה בחגים בארץ ובחו"ל לעובדים מהווה קונספט מעולה וייחודי שיגרום לעובדים שביעות רצון יתרה ויעודד תפוקה מלאה עם חיוך.

אז מדוע להזמין חבילות נופש בארץ ובחו"ל לעובדים ביאכטה? ולא באחד המלונות בארץ או בחו"ל?

במחיר נוח ומשתלם העובדים שלך זוכים בנופש מושלם והוליסטי הכולל שפע אטרקציות, סיורים, טיולים ותנאי נופש שאין באף מקום אחר גם לא בבתי מלון.

הענקת בונוסים לעובדי החברה על ידי מתנות מקוריות הכוללות חבילת נופש ביאכטה יוקרתית ברמה של חמש כוכבים, מכסה באופן מושלם את כל הפינוקים האפשריים שהעובד יכול להשיג בנופש לעומת נופש במקומות אירוח אחרים וכל זאת במחיר נוח, משתלם ובמבצע.

נופש לחגים עבור עובדי החברה על יאכטה מפוארת יכולה להתקיים במגוון חבילות ואופציות. יש אפשרות לטיולים מאורגנים בארץ או בחו"ל הכוללים סיורים, פינוקי ספא, ארוחות שף ברמה גבוהה סדנאות משיטי יאכטות וסדנאות דייג. הלינה בחדר מפואר בצימר ביאכטה ועבור מספר עובדים מוצע צי יאכטות הכולל צימרים מפוארים לנופש מושלם. קיימת אופציה לנופש על היאכטות המשלב נופש בבתי מלון בארץ ובחו"ל.

ניתן להגיע ליעדי נופש בטבע פראי ומהמם ולמחוזות מרתקים ורחוקים בחוץ לארץ כמו בקפריסין, באיי יוון ואף באיים הקריביים הקסומים.

במידה וטובת העובד קודמת וחשובה לך ותהיה מעוניין לפנק את העובדים ולהעניק להם מתנות מקוריות הכוללות חווית נופש בלתי נשכחת יחד עם כל האטרקציות המהנות הקיימות במחיר משתלם, הגעת למקום הנכון, הזמן עוד היום מתנות מקוריות הכוללות חבילות נופש בארץ ובחוץ לארץ על גבי יאכטות, מיאכטות גלי נעמה – 0504600470 לנופש מדהים ובלתי נשכח לעובדים ולהנהלת החברה.

השכרת יאכטות גלי נעמה, הפלגה חלומית ביאכטה. לקבלת יעוץ חינם בנושא השכרת יאכטות התקשרו עכשיו ל - 0504600470 אתר - www.yachta.org.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב