דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח אופניים למה חשוב שיהיה 

מאת    [ 10/09/2011 ]

מילים במאמר: 478   [ נצפה 2484 פעמים ]

 

טרנד הבריאות העולמי כולל בתוכו גם את רכיבה על אופניים. הטרנד הזה סוחף גם את הישראלים שרבים הפכו מכורים של ממש לרכיבה ולא מפספסים שום אפשרות לעלות על האופניים לרכיבה מהנה ובריאה. ישראלים רבים נוהגים לפקוד את מסלולי האופניים בשטח הן בצפון, הן במרכז והן בדרום הארץ בסופי השבוע ובחגים ונהנים ממסלולי רכיבה מגוונים ואיכותיים המאפשרים לרוכבים לבחור בין רכיבה מקצועית או משפחתית. רוכבי האופניים הגרים בגוש דן ובמיוחד אלו המתגוררים בת"א, משתמשים באופניים לא רק כתחביב אלא ממש ככלי תחבורה שלהם. העירייה בת"א משדרגת באופן קבוע את מסלולי הרכיבה ואת התשתיות ואף מאפשרת השכרה של אופניים לאלו שאין אופניים משלהם או למי שמגיע מחוץ לעיר.

יתרונות הרכיבה על האופניים ברורים לחלוטין: קודם כל הם מתאימים למגמה הירוקה שפוקדת את ישראל והעולם מאחר והם לא מזהמים, עוזרים לשמור על כושר או להיכנס לכושר, מסייעים לשמירה על משקל ולדיאטה, מהנים, עוזרים לגיבוש ואיחוד של משפחות ועוד. למרות כל היתרונות הברורים של הרכיבה חשוב לזכור ולקחת בחשבון כי ברכיבה על האופניים קיימים גם סיכונים הקשורים באופניים וברכיבה עליהם. לצערנו יותר מידי תאונות אופניים קורות בישראל וחשוב מאד להיות מודעים ומוכנים על מנת להקטין את הסיכונים ברכיבה.

סיכוני הרכיבה באופניים אינם מסתכמים רק בזמן הרכיבה עצמה, אלא גם קיימים סיכונים נוספים כדוגמת סיכונים שבגניבת האופניים, פגיעה באופניים עצמם בזמןההעברתם לשטח הרכיבה או חזרה ממנו. בנוסף קיימים גם סיכונים שניתן להגדיר אותם כסיכונם בריאותים העלולים להתרחש כתוצאה מתאונה בזמן רכיבה על אופניים נעימה. על מנת לתת מענה לסיכונים הרבים הקשורים ברכיבה על האופניים יצרו חברות הביטוח פוליסת ביטוח אופניים אשר מיועדת לתת מענה מלא לסיכונים השונים הקיימים הן מבחינת פיזית לרוכב האופניים עצמו וכן לאופניים עצמם. ביטוח האופניים מזכיר מעט ביטוח נסיעות לחו"ל אשר נותן מענה הן לרכוש שלנו והן לנו בזמן השהות בחו"ל.

ברור כי אין דבר חשוב יותר מבריאותנו, אך בהחלט לא ניתן להתעלם מהסיכונים הקיימים לאופניים עצמם. האופניים של ימינו עולות לא מעט ולעיתים הרבה מאד כסף כבר לא מדובר בשילדה פשוטה עם 2 גלגלים ולכן גניבה יכולה מאד להיות לא נעימה ואף ממש לפגוע בנו מבחינה כלכלית. ביטוח לאופניים נותן פתרון גם למקרים של גניבות האופניים, פגיעה ברכוש בעת ההובלה שלו או בשעת הרכיבה וכמובן מכסה פגיעות פיזיות במהלך הרכיבה וכן כיסוי לצד ג'. מעבר לכיסויים הללו מאפשר ביטוח האופניים גם להרחיב את הפוליסה לאלו המעוניינים לצאת לחו"ל לטיולי אופניים, טיול שהפך מאד פופולארי בקרב ישראליים ואלפיים יוצאים מידי שנה לטיול אופניים בחו"ל.

אמנם ביטוח האופניים כיום אינו ביטוח חובה, אך עד שזה יקרה (אם זה יקרה), בדומה לביטוח החובה ברכב, מומלץ מאד לשקול רכישה של  כיסוי לאופניים. פוליסת האופניים אינה עולה הרבה אבל בהחלט יכולה לתת שקט נפשי מאחר ובמקרה ביטוחי תוכלו לקבל פיצוי כספי שיעזור לכם להתאושש מהפגיעה. חשבו כיצד פציעה חמורה כתוצאה מרכיבה עלולה להשפיע על ההכנסה שלכם או על חייכם בכלל! ביטוחי האופניים יכולים לתת כיסוי גם בעת נזק לרכוש וגם בעת נזק גופני ולכן כדי שתשקלו לדאוג לעצמכם לכיוסי של ביטוח אופניים!

 

 

 

אתר www.insurance-world.co.il מציג מידע הנוגע לביטוח חו"ל של קופות החולים (כללית חו"ל, מכבי חו"ל), של חברות כרטיסי האשראי הגדולות (ביטוח נסיעות ישראכרט, ביטוח נסיעות ויזה) ושל חברות הביטוח הגדולות (ביטוח נסיעות הראל, ביטוח נסיעות מגדל, ביטוח נסיעות הפניקס, ביטוח נסיעות כלל).   האתר מאשר עזרה בקבלת הצעות מחיר לרכישת ביטוח חו"ל ואף רכישה מקוונת של ביטוח כזה, בהתאם לתוכנית שהגולש ימצא כמתאימה לו ביותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב