דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיולי משפחות על אופניים 

מאת    [ 08/09/2011 ]

מילים במאמר: 374   [ נצפה 2749 פעמים ]

כבר טיילתם כל המשפחה באירופה? נפשתם יחד באגן הים התיכון? יצאתם למסע קניות  באוטלטים של ניו יורק - הגעתם למסקנה שאתם מחפשים לעשות משהו שונה ?

אתם ממש לא לבד. יותר וייותר ישראלים בחחרים לטיים כל המשפחה. כיום מאד אופנתי לראות משפחות עם ילדים יוצאות לאתרי נופש בעולם, בין אם חופשת הכל כלול בקלאבים ובתי מלון ובין אם טיול במוזיאונים המרהיבים של אירופה או טיולים מעט יותר אתגריים הכוללים סיור בפארקים הגדולים באירופה או בארה"ב או למשל חופשת סקי משפחתית וכדומה.

ישראלים הפכו להיות חובבים מושבעים של רכיבה על אופניים וההתפתחות המואצת של תחביב הרכיבה על אופניים, מביא מאות אלפי ישראלים לצאת ולרכב במהלך השנה. פעילות הרכיבה על האופניים מעבר להיותה בריאה, יצרה חיבור מעניין, שילוב של טיולי משפחות סוג של גיבוש משפחתי הכולל רכיבה על אופניים. היוזמה יכולה להיות פרטית ובארגון עצמי, או במסגרת של טיול מאורגן.

סוכנויות הנסיעות בישראל החלו להציע לקראת חופשת הקיץ, במסגרת הטיולים המאורגנים, גם טיולי משפחות על אופניים באירופה. בין המסלולים שמוצעים, מצאנו טיול בן 5 ימים לשוויץ. הטיול כולל ביקור באתרים כמו ציריך, רורשאך, ברלינגן, שאפהאוזן ומפלי הריין. הטיול מיועד למשפחות והוא בעל אופי של רכיבה קלה. בכל יום מדוושים למרחק של 40 עד 50 ק"מ. המסלול עובר בינות לכפרים ציוריים, אגמים, ערים מקסימות ונופים מרהיבים. ניתן למצוא טיולי אופניים מאורגנים ברמות שונות גם אצל חברות שמתמחות באופניים ושם גם יוכלו לעזור לכם לבנות מסלות התואם לצרכים ולרצונות שלכם

אוהבי האתגרים המחפשים טיולים מאתגרים יותר, יוכלו למצוא טיולי משפחות על אופני שטח, במסלולים מאתגרים ובשילוב של פעילויות ספורט אתגרי (ראפטינג, סנפלינג ועוד). ישנם טיולים כאלה היוצאים בין השאר להרי בולגריה ומקדוניה וכוללים רכיבת שטח בין נופים עוצרי נשימה של הרים ואגמים, ביקור במערות ועוד. אם אתם אוהבים אתגרים זו יכולה להיות חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה.

ניתן לצאת לחופשת רכיבה על אופניים ללא האופניים ולשכור אותם כשמגיעים,  או יציאה עם כל הציוד מהארץ. מומלץ מאד לרכוש פוליסת ביטוח חו"ל ולוודא שהיא כוללת גם ביטוח לאופניים. התוכניות הבסיסיות של ביטוח נסיעות לחו"ל לא יכללו לרוב התייחסות בנוגע לביטוח לאופניים כמו גם לנושא של ביטוח ספורט אתגרי (סנפלינג, ראפטינג וכדומה). יתרה מכך, אם יש לכם ביטוח אופניים בישראל, לא בטוח שהוא כולל הרחבה למקרה של יציאה לטיול בחו"ל. תוכנית ביטוח חול הכוללת ביטוח לאופניים צריכה לתת כיסוי הן לרכוש - האופניים, אביזרים נילווים, והן לרוכב - כיסוי הוצאות רפואיות במקרה של פגיעה הנובעת מהרכיבה.

 


אתר www.insurance-world.co.il מציג מידע הנוגע לביטוח חו"ל של קופות החולים (כללית חו"ל, מכבי חו"ל), של חברות כרטיסי האשראי הגדולות (ביטוח נסיעות ישראכרט, ביטוח נסיעות ויזה) ושל חברות הביטוח הגדולות (ביטוח נסיעות הראל, ביטוח נסיעות מגדל, ביטוח נסיעות הפניקס, ביטוח נסיעות כלל).
 
האתר מאשר עזרה בקבלת הצעות מחיר לרכישת ביטוח חו"ל ואף רכישה מקוונת של ביטוח כזה, בהתאם לתוכנית שהגולש ימצא כמתאימה לו ביותר.
 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב