דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי הנדסה אזרחית ובניין 

מאת    [ 08/09/2011 ]

מילים במאמר: 306   [ נצפה 3306 פעמים ]

הנדסה אזרחית זהו תחום המשתכלל ומתפתח רבות עם השנים. ההתפתחות נובעת בשל צורכי האדם וסביבתו המשתנה. הנדסה אזרחית ובניין כוללות אוויר, ים ויבשה. על כן לימודי הנדסה אזרחית ובניין מתפתחות לאין שיעור עם השנים ועם הקדמה. על המהנדס באזרחי מוטלת אחריות כבדה. הביקוש להנדסאי אזרחי ובניין רב וסטודנטים המסיימים לימודי הדסה אזרחית ובניין נהנים ממגוון עבודות נחשקות.

לימודי הנדסה אזרחית ובניין מכשירים את הסטודנטים להצלחה בכל הקשור להנדסה אזרחית. הסטודנט זוכה לקשת רחבה ומגוונת של תחומי לימוד.

הלימודים כוללים מקצועות בסיס הנדסיים וכמובן יישומם בשטח. לימודי הנדסה אזרחית ובניין מכשירים את הסטודנטים להתמודד בכל בעיה ולהגיע לפתרון הטוב ביותר. תחומי ההתמחות מגוונים כגון: ניהול בנייה, משאבי מים, הנדסת סביבה, תחבורה ועוד. לימודי הנדסה אזרחית ובניין אלו לימודים המבוקשים הקיימים בשוק, כיוון שרבים מעוניינים להשתלב בתפקידי ההנדסה האזרחית. חשוב לציין כי ישנו הבדל משמעותי בין לימודי מהנדס ללימודי הנדסאי.

על מנת להיות הנדסאי לימודי הנדסה אזרחית ובניין אורכם שנתיים בלבד.בסיום הלימודים מקבל ההנדסאי דיפלומה. אלו למעשה לימודי תעודה. ואילו לימודי המהנדס אורכם ארבע שנים בסופם מקבל המהנדס תואר כמהנדס. ההבדל בין השניים הינו בניסיון ובידע המהנדס לעומת ההנדסאי. נשאלת השאלה: במה יכול לעבוד ההנדסאי?!

להנדסאי אזרחי ובניין קיימות  לא מעט אפשרויות . ההנדסאי יכול לעסוק בניהול פרויקטים וביצועם בשטח בסקטור הפרטי והן הציבורי. ישנו ביקוש רב להנדסאים כיוון שתחום עבודתו של ההנדסאי אינו דומה לתחום עבודתו של המהנדס. ישנה הפרדה בין השניים. בעבר המהנדס היה גם ההנדסאי. כיום אלו שתי עבודות שונות.

הדרישות לקבלה ללימודי הנדסה אזרחית ובניין  משתנות בהתאם למוסד הלימודים. מומלץ לברר באתר האינטרנט של המכללה או האוניברסיטה הרצויה. לרוב הדרישה היא לתעודת בגרות מלאה, תעודת בגרות במתמטיקה 4-5 יח"ל, הבנת אנגלית ברמה גבוה, וכן לעיתים דרישה לפסיכומטרי בחלק מן המוסדות. לאחר סיום לימודי הנדסה אזרחית ובניין ניתן להשלים בעתיד את הלימודים לתואר מהנדס. לאחר שנתיים מתחיל הסטודנט לעבוד בתחום ויכול להשתלב בהצלחה בשוק העבודה.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב