דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך עובד בית דפוס 

מאת    [ 07/09/2011 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 3703 פעמים ]

שלום רב לקוראים, היום אנחנו רוצים לדבר איתכם כמה מילים על פליירים וכרטיסי ביקור, בקצרה- כל דבר שחשוב לנו מאוד שיהיה בבית דפוס שאנחנו עובדים איתו. בית דפוס הוא תחנה קריטית מאוד בכל מהלך השיווק העסקי. על מנת שתוכלו להבין את התהליך מעט טוב יותר, אנו מפרסמים עכשיו, מאמר הסבר על נושא הדפוס.

המטרה היא חינוכית, להבהיר מהו תהליך הדפוס. מה עובר על כרטיס ביקור או פלייר משלב הרעיון עד השלב שבו הוא נהיה נייר.

אח, אין כמו ריח של נייר שזה עתה נחתך במכונה של בית דפוס. כרטיסי ביקור חדשים וטריים, הזמנות מהודרות לחתונה, עלונים מעוצבים, קטלוג מוצרים מסוגנן, לא משנה מה – זה מספק לחזות במוצר שעד עכשיו צפיתם בו אך ורק דרך המסך של המחשב בפוטושופ או באילוסטרייטור – ועכשיו אתם מחזיקים אותו בידיכם.

כל זאת, בהנחה שאותה הדפסה של בית דפוס יצאה כשורה, שהצבעים יצאו נאמנים למקור, שלא התפלקה לה איזו סיפרה ממספר הטלפון ושהפינות המעוגלות לא יצאו משום מה לא כל כך מעוגלות. במידה ובחרתם בית דפוס איכותי, אין סיבה שאיכות ההדפסה והחיתוכים תאכזב אתכם. למרות זאת, זכרו שהדבר היחיד הבטוח בעולם הוא כנראה המוות, ולא יזיק להתעקש על הדפסת ניסיון, גם אם בחרתם באיזה בית דפוס דה-לוקס. הפתעות תמיד קורות, אם כי הן פחות צפויות לקרות אצל בית דפוס נחשב.

המבחן האמיתי אם הצלחתם באותה הדפסה הוא לא רק איכות החיתוך, הצבע והנייר, אלא אם אנשים אוהבים את מה שהם רואים, אם הוא מצליח לעורר בהם עניין ומרתק אותם ויזואלית. לכן, בבואכם להדפיס את הכרטיס או הקטלוג שלכם, פנו לכם מספיק זמן כדי לחשוב ולהתעמק בנושא העיצוב וההדפסה. אל תבואו לחוצים בטירוף כי נזכרתם שאתם צריכים את הברושורים/כרטיסי ביקור לעוד שעה... רוצים שאנשים יעריכו את המוצר שלכם? אז תעריכו אותו בעצמכם, פנו לו את הזמן הראוי! אל תשכחו שלא תמיד ההדפסה תבוצע במקום, ולפעמים היא תיקח יום-יומיים ואף יותר.

כרטיסי ביקור, עלונים חדשים ועוד – מביאים איתם הבטחות להתחלות חדשות, לקוחות חדשים והזדמנויות עסקיות. בית דפוס הוא האמצעי שלנו להציג את עצמנו בפני הלקוחות שלנו. כרטיס הביקור שלנו או העלון משקף בעצם את העסק שלנו. המוצרים האלה הם הפנים של העסק. מוצר מושקע ואיכותי הוא כזה שנתגאה לחלק ללקוחות שלנו.

האם מישהו בכלל טורח להקדיש תשומת לב לעוד כרטיס ביקור שתחבו לו לתוך היד? האם אנשים באמת שומרים את כרטיס הביקור שחילקת להם? אלו שאלות מעניינות. התשובה משתנה לפי האנשים עצמם. יש כאלו שאוהבים כרטיסי ביקור ונהנים לשזוף את העיניים בכרטיס מעניין וייחודי שעוד לא ראו כמוהו. אחרים, לעומת זאת, סתם ייקחו מכם את הכרטיס באדישות, כאילו הושטתם להם חתיכת נייר עיתון שעליה משורבט הטלפון שלכם, מבלי לדעת שהשקעתם המון מחשבה בגיבוש קונספט והגשמתו לכדי עיצוב מגובש ושלם ושילמתם לא מעט כסף עבור בית דפוס.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב