דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ברמנים 

מאת    [ 07/09/2011 ]

מילים במאמר: 487   [ נצפה 1902 פעמים ]

צעירים רבים רוצים להיות ברמנים. הם רואים את עצמם על הבר, במרכז תשומת הלב, מוזגים משקאות, מנהלים שיחה עם הבליינים מרווחים טוב. עבודה כברמנים יכולה להיות מרתקת ומהנה, אך גם דורשת יכולת לעבוד עם קהל, לעשות מספר דברים בו זמנית ולעבוד בעיקר בלילות. אם גם אתם חולמים להיות ברמנים, הנה כל מה שחשוב לדעת בדרך לשם.

  • ברמנים זהו למעשה שמם של אותם אנשים שעובדים על הבר, תפקידם הוא לאייש את הבר, לדאוג לניהול ותפעול תקין שלו וכמובן, לשרת אנשים אשר מזמינים משקאות אלכוהוליים שונים.
  • כיום כל בר שיש לו דיספליי אלכוהולי, מחויב להחזיק ברמן. זה יכול להיות בר במועדון לילה, פאב, מסעדה ואפילו בית קפה, שם עבודתם של הברמנים מתמקדת בעיקר במיומנויות הכנת הקפה כמו הקצפת חלב מקצועית.
  • ברמנים מרווחים גם לפי שעות וגם מטיפים שהם מקבלים על הבר. זו הסיבה שהשכר שלהם יהיה בדרך כלל גבוה מהממוצע, כאשר ככל שלברמן יש יותר וותק בענף, כך יכול שכרו לשעה להיות גבוה יותר.
  • ברמנים עובדים בעיקר בלילה, היות ומדובר בעיקר בעבודה במקומות בילוי. בשביל להיות ברמנים אתם לא צריכים להיות בליינים, אבל חשוב שתאהבו להיות בסביבה של אנשים, מוזיקה, אלכוהול. מי שרואה את עצמו כטיפוס שקט ומופנם יותר, כזה שמעדיף לעבוד במשרד, צריך לשקול האם התחום מתאים לו.
  • יש מקומות עבודה שלא דורשים מברמנים תעודה מקצועית, אבל אין ספק שברמן שעבר קורס ברמנים ויש לו לא רק תעודה, אלא גם טיפים ומיומנויות ברורות איך לעבוד על הבר, יהיה אטרקטיבי יותר מברמן שלא התנסה בהכנת קוקטיילים
  • היתרון הברור בתחום הברמנים זה שאתה יכול להתחיל לעבוד מיד בתום הקורס, אין צורך בהתנסות כלשהי והרבה פעמים גם לא צריך ניסיון. קורס ברמנים זהו קורס קצר וממוקד שמטרתו להכשיר ברמנים לעבודה מיידית.
  • כמו בכל תחום, גם פה יש ברמנים שמצליחים להשתלב יפה מאוד ומרווחים סכומים נאים ויש כאלה שעושים פחות כסף. הסוד הוא להביא את עצמך בצורה הכי ישירה ולדעת לפתח מיומנויות נוספות מעבר להכנת משקאות, כמו יכולת מכירה, יחסי אנוש, יכולת לקרוא שפת גוף, רגישות לאנשים ואולי אפילו כמה קלפים שיהפכו את הבר לאטרקטיבי יותר ואותך לברמן שאין לו תחליף.
  • ומה לגבי תקופת העסקה במקצוע. כמובן שאין הגבלה וכל אחד יכול לעבוד כברמן כמה זמן שמתאים לו, אבל הממוצע בתחום הוא עד 5 שנים. היות ומדובר במקצוע שמדבר בעיקר לחיילים משוחררים או צעירים בתחילת שנות העשרים, התחום הזה מתאים להם, עד שהם מתייצבים על עבודה ביום או עד שהם מתחילים ללמוד. כמובן שיש גם הרבה סטודנטים שעובדים בתור ברמנים, על מנת לממן את הלימודים או כי היות ומדובר בעבודה בלילות, קל יותר לשלב אותה עם לימודים.
  • אם אתם רוצים להיות ברמנים, חשוב שתדעו שמעבר למה שאתם לומדים בקורס ברמנים, סביר להניח שתצטרכו להבין איך עובד הבר במקום בו אתם מועסקים. לכל בר יש התנהלות וכללי עבודה שונים ולכן הדרך הטובה ביותר להבין אם להיות ברמנים מתאים לכם, זה פשוט להתחיל לעבוד או להירשם לקורס ברמנים ולראות אם יש לכם גישה לתחום

חולמים להיות ברמנים? מחפשים מידע ומבצעים אודות קורס ברמנים,  הפורטל המקיף ביותר לקורס ברמנים נותן לכם את כל המידע  http://www.bartenders.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב