דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מזג אוויר בברצלונה, מתי כדאי לטוס. 

מאת    [ 07/09/2011 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 4824 פעמים ]

בעיר ברצלונה ניתן למצוא קיץ חם ומנגד חורפים קרים ואפילו קפואים, בחודש אוגוסט, למרות הצל המכסה את רחובות ברצלונה באמצעות שדרות העץ המרפדות את העיר, המקומיים לרוב בימים אלו נמלטים מהחום לעיירות הנופש בחוף. למרות שהפיתוי הראשון של מטיילים אירופאים בעיר ברצלונה בקיץ זה למצוא בר עם שולחנות בחוץ בשמש וללגום בירה קרה כקרח, לאחר כמה ימים גם הם מבינים כי מקום קריר וממוזג באחד מהמסעדות או בתי הקפה בעיר ברצלונה עדיפים.

לחופים המרהיבים מדרום לעיר ברצלונה לדוגמה: Sitges, Vilanova  ניתן להגיע בקלות באמצעות רכבת, ולעצמאיים יותר שבכם מומלץ לנסוע יותר דרומה לכיוון Tarragona שם תמצאו חופים המציעים קילומטרים של חול לבן ואווירה ים תיכונית עם ניחוח אירופאי מובהק. (הצטיידו מראש והדפיסו את מפת ברצלונה להכוונה ולמידע). גם קוסטה בראווה מצפון מציעה הזדמנויות רבות למטיילים ומבקרים לשכב על החול ולעבוד שוב על השיזוף שלכם.

פעם ירד גשם בעיר ברצלונה, אני זוכר את זה היטב. זה היה מזמן והמוני קטלנים ואנשים מכל עבר מיהרו לצאת לרחובות לחגוג. ילדים שחקו בשלוליות, כולם התפלאו למראה המוזר וגמלאים התמלאו בנוסטלגיה על ימים רטובים קודמים של העיר ברצלונה שהם זוכרים. אז כמובן שאני מתלוצץ, אך העובדה נותרת בעינה: ברצלונה התברכה במזג אוויר קיצי ויבש כמעט כל השנה. אם אתם מסוג המטיילים שאוהבים להרגיש את השמש על הפנים שלכם ולשוטט בזוג כפכפים ומכנסיים קצרות ברצלונה היא העיר בשבילכם.

גם בטמפרטורות בחורף אינן קיצוניות מדיי, נדיר שהטמפרטורה יורדת למתחת 8 מעלות צלזיוס, ועדיין גם בשיא החורף של העיר ברצלונה תוכלו ליהנות משיטוט וטיול ברחובות העיר ואם יהיה לכם מספיק זמן גם תפגשו ימים חמים ומקסימים יותר.

במהלך הקיץ, מזג אוויר לא נעים וימים קרים הם באמת מצרך נדיר, ואל תתפלאו אם אתם נפגשים באקלים היכול גם לקבל קצת גם מעיק, חודשי יולי ואוגוסט הם החודשים הקשים ביותר בברצלונה עם טמפרטורות ממוצעת של 30 מעלות צלזיוס. באופן כללי אלה לא החודשים הטובים ביותר לבקר בעיר ברצלונה או במחוז קטלוניה. באוגוסט רוב התושבים של ברצלונה נוטשים את העיר ונרגעים בחוף. שימו לב שבחודשים אלו מספר רב של מסעדות, חנויות, בתי קפה ומועדונים סגורים לקהל הרחב.למרות שגם למטיילים ביולי אוגוסט בעיר ברצלונה יש שפע של הזדמנויות להיות מוגנים מפני מזג האוויר בברצלונה החם והמעיק ואת החללים הממוזגים ביותר של העיר תמצאו במוזיאונים או במרכזי הקניות הגדולים.

בברכת תבלו ותיהנו בברצלונה,
צוות אתר SeeCity.

 

אתר SeeCity, כל האירועים, הפסטיבלים וה"פאן" בעולם באתר אחד. מזג אוויר, מפות, המלצות, טיפים, מדריכים ועוד...עולם של אטרקציות מחכה לכם בפנים, היכנסו עכשיו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב