דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אתמול הלך לעולמו האדם שמנע את התקדמותכם ... 

מאת    [ 07/09/2011 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 2204 פעמים ]

שלום לך,

 

החודש החלטתי לקשור את תקציר המנהלים לנושא הדן בקיבעון האישי שלנו כאנשים ומנהלים. מתברר עי אנחנו מאד אוהבים "לרמות" את עצמנו? הסיפור מטה מזמין אותנו לקחת חלק בהלוויה של אדם יקר האחראי לאי הקידום של כל אחד מאתנו בעבודה ובעולמות הקריירה או ברמה האישית. מתברר כי כולנו אוהבים את "אזורי הנוחות" כולנו לא אחת ואפילו בעולמות העסקיים מעלים על נס את השמרנות ואת הפחד משינויים. לקריאת המאמר המלא.

 

יום אחד הגיעו העובדים למשרד ונדהמו לגלות שלט גדול, שהיה תלוי על אחת הדלתות, ועליו נכתב: "אתמול נפטר האדם שמנע את התקדמותכם בחברה". רעש והמולה בחברה, בהתחלה, כולם נעצבו מכך שחברם לעבודה נפטר, אבל לאחר מספר דקות כולם נהיו סקרנים ורצו לדעת מיהו אותו אדם שמנע את התקדמותם בחברה . ההתרגשות בחדר הכושר התאגידי הייתה גדולה. אנשי בטחון הובאו לאירוע על מנת לשלוט בכמות האנשים ולהשליט סדר בחדר המרווח.

 

ככל שהגיעו יותר אנשים לקומת ההנהלה, כך גאתה ההתרגשות. כל אחד חשב לעצמו: "מיהו אותו אדם שמנע את ההתקדמות שלי? טוב, לפחות הוא מת ".אחד אחרי השני נגשו העובדים המתוחים אל ארון הקבורה, וכשהביטו פנימה הם נאלמו דום. הם עמדו ליד ארון הקבורה, המומים, כאילו מישהו נגע בנקודה הכי רגישה בנשמתם. בתוך ארון הקבורה הייתה מראה: כל אחד שהסתכל פנימה ראה את עצמו. ליד המראה הונח דף A-4  בו היה כתוב:" ................." להמשך התובנות לחץ כאן.

 

לא פעם, מתברר לנו וגם באיחור כי חיים שלנו לא משתנים כשהחברים, ההורים והחברה שלך משתנים. קשה לנו לקלוט כי קיימת רק דרך אחת להתפתחות וצמיחה. אנו מבינים לא פעם מאוחר מידי כי  החיים שלנו משתנים כשאנחנו משנים אותם. בכדי שזה יקרה אנו מחויבים לחצות ולשבור את הפרדיגמות הישנות שלנו. לחצות קווים וגשרים שמעולם לא עברנו. קחו את האחריות על ההצלחה שלכם. יש לנו כבני אנוש היכולת ליצור את המציאות העדכנית הכי אפקטיבית. לסיכום, הדרך בה אנחנו מתמודד עם החיים עושה את ההבדל. ממליץ כי נשאף תמיד להתמודד עם אותה בבואה הניבטת אלינו מהמראה ומגבילה אותנו.

 

תפקידי המרכזי בתהליכי ייעוץ ארגוני, ליווי ופיתוח עסקי הוא לעזור לך כמנכ"ל למצות את הפוטנציאל הנסתר שלך ושל מנהליך. כך יחד נביא להגדלת התפוקות ולנאמנות העובדים והמנהלים לארגון לאורך זמן. הכיצד עושים זאת נכון? לפגישה אישית עם משה להרחבה בנושא – לחץ כאן.

 

 

משה גרימברג-יחד עם אנשי מקצוע נוספים,עוסק בהנחיה,בהדרכה ובפיתוח תוכניות למנהלים ולכוחות מכירה. לפעילותו מביא 25 שנות ניסיון ניהולי בתחומי השיווק,האסטרטגיה, הניהול העסקי והמכירות.ביצע תפקידי ניהול בכירים בתחומי הסלולר, העיתונות, הפרסום והמדיה.פועל כיום בתחום של הדרכות פנים-ארגוניות במגוון חברות, מהטובות במשק הישראלי. החזון שלי:"להשאיר טביעות אצבע רבות ומשמעותיות בקרב ארגונים,מנהלים וכוחות מכירה.


כתובת דוא"ל:mgrimberg@bezeqint.net משה גרימברג-ניהול אפקטיבי- nihul4u


טלפון: 054-4814332 פקס: 04-8262876 אתר הבית החדש שלנו http://www.nihul4u.co.il www.nihul4u.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב