דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מזהים גן ארועים טוב 

מאת    [ 07/09/2011 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 2538 פעמים ]

מפנטזים על האירוע המושלם? הפנטזיה של כולם היא אירוע בלתי נשכח, אולם מה למעשה אנשים זוכרים מאירוע? שמלה, האוכל, הזיקוקים, ובמיוחד את המארחים. אולי תופתעו לגלות, אולם לרוב האורחים אותם אספקטים חשובים, וכמובן על המורכבים נשתדל להתמקד כאן.

בחירת מיקום הארוע


המקום שתבחרו מיועד לשקף אתכם ואת מה שאתם רוצים לייצג. וילה על החוף תקרין אקסקולוסיביות, חתונה בזמן שקיעה בים תשקף אופי שובב, גן או אולם אירועים יוקרתי יעיד על מעמדכם בחברה בעוד אולם ארועים צנוע ישקף חמימות משפחתית.

זכרו שמאוד פשוט לחלום על טקס יוקרתי ומפוצץ, אבל לפעמים ששלב התכנון נגמר מבינים בעלי הארוע שלצערם זה לא מה שהם קיוו לו. אז לפני שאתם בוחרים מקום תחשבו מעבר לפנטזיה אם באמת האולם הזה באמת תואם את רצונותיכם .

מה לגבי האוכל?

הסתיימה ההתמודדות עם אירועים תל אביב? בוודאות אחד הנושאים המרכזיים ביותר זה האוכל שיוגש באירוע. לחלקכם זה אולי נשמע די מוגזם, אבל רוב המוזמנים משתוקקים להינות והדבר החשוב להם ביותר הוא התפריט שיוגש באירוע.

טרם בחירת המנות תחשבו בקפידה מי המוזמנים שיתפסו את הנתח המשמעותי ביותר ביומכם החשוב. אם נופל בחלקכם ומדובר בחבר'ה מהמעמד הבינוני, חובבי האוכל הביתי, כי אז עדיף שתלכו על מנות פשוטות יותר. אם לשימחתכם מדובר באנשים צעירים מהבוהמה ההרצלייאנית אז תלכו על האוכל המיוחד, אם זו מסיבת צעירים ומרבית המוזמנים יהיו בה ילדים צעירים אז כדאי למצוא תפריט ילדותי יותר הכולל עוגות, הרבה קינוחים ועוד.

במרבית המקרים בלתי אפשרי לרצות כל האורחים, לכן רצוי לגוון עם תפריט עממי ומורכב, ביתי וחדש. ככה יש סיכוי גבוה שיהיו למרבית האנשים מספר אפשריות לבחור . בסופו של יום, רצוי שיהיה גיוון של אופציות במקום כמה מנות בודדות.

עיצוב הארוע

אם יש לכם קצת זמן ואתם באמת רוצים ליצור רושם על האורחים שלכם, תחשבו על רעיון , משהו הדור ובעיקר משהו שאולי חשוב לכם להעביר. כשם שבחירת מיקום האירוע, גם כן הסגנון היחודי משחק תפקיד מרכזי.

בקטע הזה ממש הכל מתקבל; אפשר ליצור הכל, או להפך אפשר לשים דגש על דברים ספציפיים; צבעי האירוע (אירוע בכתום, עיצוב רק בצבע מסוים), אביזרים (ציפורים,עצים) עיצוב הפרחים וכו', רק תתנו לדמיון שלכם להתפרע. לעיתים קורה שארוע אישי משתנה להיות גם הארוע המשפחתי של המשפחה, לכן ברגיש בנושא רגיש זה, זה החלק לתת ביטוי למה שקריטי עבורכם.

אתם בעיקר חושבים על גן ארועים?

הבחירה הכי קלה היא לנסות לרצות את ההורים, אך אל תשכחו לרגע שלמרות הכל זה הארוע הגדול שלכם. היה ויש דבר שאתם לא רוצים לבטל אותו אפילו אם הוא, מפריע למשפחתך, אז תדבקו בדעתכם. תסבירו ליקיריכם בצורה הכי עדינה שאפשר שאין מה לעשות האירוע הוא שלכם. תלכו עם הלב ותנו מקום למה שהכי חשוב לכם.

אם אתם מתים למצוא מאמרים נוספים על נושא זה המשיכו לקרוא כאן, וחגגו אירוע מהנה!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב