דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אין מקווה כמו מקווה בירושלים 

מאת    [ 07/09/2011 ]

מילים במאמר: 615   [ נצפה 2280 פעמים ]

החתונה מתקרבת? לא מתמצאים בעולם האירועים? רצוי לקרוא וללמוד על כלל הדברים בעלי החשיבות על חתונות מרהיבות... הינכם מוזמנים לעשות היכרות עם העולם הגדול של האירועים השונים: גן אירועים, הפקת אירועים וזרי כלה!

נו, כבר יש אולם אירועים?

הפרט החשוב ביותר שצריך לחשוב עליו, הוא לא אחר מאשר גן האירועים בו תתקיים החגיגה. זה יכול להתקיים באיזשהו גן ארועים, וייתכן וזה יהיה איפשהו בחוץ. רק לאחר בחירת מקום האירוע, ניתן יהיה לחשוב ברצינות על מועד, סגנון החתונה ולבצע בחירה של כל אותם הדברים החשובים שיהפכו את ליל החתונה לחוויה. רוצים כבר לארגן?

אז איך עושים בחירה של אולם חתונה? רוצים שירי סלואו לחתונה?

רוב הזוגות שמתחתנים מתלבטים בינם לבין עצמם הרבה עד שהם עושים בחירה, וזה הגיוני. גני אירועים רבים נבדלים בכל מיני דברים; כמות המוזמנים המקסימאלית, הסאונד, אופן ההגשה וגם המיקום בישראל. חובה לקבוע מראש איזו חתונה הייתם רוצים לחגוג, זה יקל עליכם בחיפוש של אולם האירועים הרומנטי ביותר…

כאשר אתם באים לגן אירועים בשביל לבחון את המקום, כדאי לשים לב לפרטים הבאים: האולם מספיק נקי ומצוחצח? האם המקום גדול דיו למספר האורחים? כמה בדיוק ברמנים יעבדו בארוע? אנשים לא אוהבים עכברים שמסתובבים בין האורחים או, למשל, מקום עם רמת שירותיות נמוכה... ע"מ להימנע מפאשלות בזמן האירוע, צריך לשים לב שאתם זוכים במענה לשאלות הכי חשובות!

לא תרצו אירוע מושלם?

את החתונה תארגנו פעם אחת ויחידה (או כך לפחות אנו מקווים...), בגלל זה אין ממש מקום לטעויות. אז, איך בדיוק מתכננים את זה בקלות? הכי מומלץ זה לא להסכים להתפשר על דברים חשובים! למשל, בהנחה ואתם חולמים על ארוע עם מפל מים, אתם זכאים לקבל בדיוק מה שרציתם…

ואחרי שמוצאים אולם, מה עושים?

אם סוף סוף יש ברשותכם גן אירועים - עליכם לשקול את כל הדברים האחרים. למשל, ארגון החתונה... אם איכשהו עוד לא שמעתם שיש כזה דבר, אז מדובר על אמנות של ממש. באמצעות מקצוענים אמיתיים המנוסים בענייני עיצוב וחן, ניתן בלי בעיה לדאוג לכך שהארוע שתחגגו יהיה ראוותני וייחודי. על ידי שימוש בשולחנות מעוצבים אישית, רק דוגמא קטנה, אתם יכולים לשדרג את את מקום החתונה. האורחים שלכם שיגיעו למסיבה יחושו ממש מהדקה הראשונה שהדיבור הוא על איזשהו ארוע בלתי נשכח ויחגגו באופן שכנראה עוד לא יצא להם בחייהם... זה יכול להיות הארוע שלכם!

רק אחרי שסיימתם לעצב ולעטר, ניתן לחשוב על דברים חשובים…

לאנשים רבים נקרתה ההזדמנות אי פעם להיות חלק מאירוע. הארועים האלה הם כמעט תמיד מאוד דומים - פיסות מזון חשודות, וודקה זולה ופטנטים ארכאיים. אם ברצונכם לתכנן חגיגה מזן שונה, קיים צורך בקמצוץ תכנון ואפילו יצירתיות. כך, ירכלו על האירוע שהרמתם אפילו בעוד מספר חודשים... מחפשים בנרות הכול לאירוע?

קודם כל - בוחרים את המזון!

עבור אורחים הפרט החשוב ביותר זה הקייטרינג. ההחלטה על חברת הקייטרינג תשפיע משמעותית על הזכרונות מאותה חגיגה, מסיבה זו אסור להתפשר בבחירה הזו. אז באמת מומלץ ללכת על אוכל באמת משובח ומנות גדולות. אף אחד לא מעוניין לצרוך מזון זול ושמנוני או, למשל, אחד שמונח על צלחות קטנטנות. העצה שלנו היא שכדאי להשקיע כמה גרושים נוספים כדי לדעת שהאוכל הוא עשוי בטוב טעם וכמובן איכותי!

מה עם מקווה בירושלים? שירותי מוזיקה כבר מצאתם?

אחרי שהאכלתם את כלל האורחים, אפשר גם לשעשע אותם, וקיימות שפע של דרכים לכך. ראשית כל, לא באמת ניתן לשקול חגיגה ראויה מבלי בכלל לדבר על תקליטנים. רוצים להביא איזשהו איש סאונד מקצועי? איתו אתם יכולים להרקיד ולשמח את כל המוזמנים במשך כל האירוע... אתם רק צריכים לבחור במהרה סגנון מוזיקה שאתם נהנים להאזין לו, ואת כל הדברים האחרים התקליטן יבצע בשבילכם.

אחרי שקראתם את כל זה, ארגון ותכנון חתונה מוצלחת יהיה ממש פשוט… לטיפים ואינפורמציה חשובה - בקרו אותנו שוב לכל המידע, לשמחה שלכם.תהנו!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב