דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חופה בחיפה 

מאת    [ 07/09/2011 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 1714 פעמים ]

כללי מפתח לאירוע המושלם הפנטזיה של כולם היא אירוע שכולם יזכרו, אבל מה בכלל אורחים זוכרים? השמלה הנוצצת, המתאבנים, התאורה, וכמובן את המקום. אולי תופתעו מהמימצאים, אבל לרוב המכובדים אותם דברים חשובים, וכמובן על המרכזיים נשים דגש.

בחירת האולם


המיקום שתבחרו עתיד לשקף אתכם ואת מה שאתם מייצגים. וילה בצפת תרמוז על אקסקולוסיביות, חתונה בזמן שקיעה בים תקרין תמימות, גן או אולם אירועים יחודי יקרין את עושריכם בעוד שאולם או גן אירועים חמים ישקף חמימות.

זכרו שהכי פשוט לפנטז על טקס יוקרתי ומלכותי, אך קורה לפעמים שלאחר שלב התכנון קולטים בעלי האירוע לדאבונם שזה לא מה שהם פינטזו עליו. אז לפני שאתם מזמינים גן או אולם תחשבו בחוכמה אם האולם הזה באמת משקף אתכם .

בחירת התפריט לארוע

הסתיים העיסוק עם גני אירועים בצפון? לדעת כלל המוזמנים אחד הקריטריונים הקריטיים ביותר זה התפריט שיוגש בארוע. זה אולי יישמע קצת מופרך, אבל רוב האורחים מרגישים צורך עז ליהנות ומה שחושב להם הוא התפריט שיוגש.

טרם ההחלטה הסופית על תפריט תבדקו לעומק מי המוזמנים שיהיו הנתח בעל המשמעות הגדולה ביותר בארוע שלכם. במידה ומדובר בחבר'ה מהמעמד הבינוני, שאוהבים אוכל ביתי, כדאי ללכת לכיוון של אוכל עממי יותר. במקרה שמדובר בצעירים משנקין מומלץ לנסות מנות גורמה, אם מדובר על מסיבת צעירים ורוב המוזמנים יהיו בה נערות ונערים אז נכון לקבוע תפריט ילדותי יותר המכיל עוגות, הרבה קינוחים ועוד.

חשוב שתזכרו כי בלתי אפשרי לרצות את כולם, על כן רצוי להרכיב תפריט מורכב וצנוע, פופולארי וייחודי. כך יהיו לאנשים הרבה אופציות להחליט מהם. בסופו של יום, מוטב שיהיו הרבה חלופות מאשר כמה מנות מצומצמות.

עיצוב המקום

במקרה ויש לכם קצת זמן וממש קריטי לכם ליצור תחושת וואו אצל האנשים באירוע, תצרו קונספט, משהו אותנטי ובנוסף מסר שחשוב לכם שכל האורחים יבינו. בדומה לבחירת הגן, גם העיצוב משחק תפקיד מרכזי.

בכל מה שקשור בעיצוב ממש אין סוף לרעיונות ; ניתן לתכנן הכל, או, לדוגמא, להדגיש דברים ספציפיים; צבעי האירוע (ארוע באדום, הדגשת רק 2 צבעים), אביזרים (חול ועצים) סידורי פרחים וכו', פשוט תאפשרו לדמיון שלכם להפליג. לפעמים קורה שחגיגה אישית הופך להיות גם הארוע של המשפחה, לכן בעיקר בנושא רגיש זה, זה הקטע לתת ביטוי ליחודיות שלכם.

עדיין מתעניינים לגבי גני אירועים בחיפה?

הדרך הכי קלה ביא לנסות לרצות את כולם, אך שלא תשכחו לרגע שבסוף זה הארוע שלכם. היה ויש משהו שאתם לא מוכנים לבטל אותו בגלל שהוא , לא מקובל על אחרים , אל תוותרו. תסבירו לכל מי שצריך ברגע ובעדינות שאין מה לעשות הרגע שלכם. הקשיבו ללבכם ותנו מקום למה שהכי מעיד על אישיותכם.

אם אתם מתים למצוא עוד מאמרים על נושא זה חפשו את מאמרינו האחרים, ושיהיה לכם אירוע מדהים!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב