דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך תגדילו מכירות ללא השקעה כספית? 

מאת    [ 07/09/2011 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 2214 פעמים ]

אחד היכולות של איש שיווק, של בעל עסק הוא להגדיל את ההכנסות עם השקעה מינימלית בפרסום.
במייל זה אני מתמקד בניהול מצוין של לקוחותיכם באמצעות תוכנה חכמה.

יש לכם לקוחות פעילים, אותם תגדירו לפי תדירות הקניה, ויש לכם לקוחות שמוגדרים כלקוחות שאינם פעילים -
למעשה לקוחות נוטשים.
מה היה קורה אם היתה לכם מערכת ממוחשבת, נכון - CRM שיכולה בעצמה, עם הכוונה שלכם כמובן, לשלוח מכתבים
או הצעות לכל סוגי הלקוחות?
ולכל פלח לקוח מסר שונה? ולשלוח SMS, ודיוור בדוא"ל, והכנת מכתבים?

אני מעריך ש98% מן העסקים אינם מבצעים פעילות שיווקית כלשהיא מול רשימות קיימות. מה אתכם?
הגדולה בהתמקדות בעבודה מול הלקוח הפרטני היא ברמה האישית של העבודה, ביכולת ליצור פתיחות ונגישות, בניגוד
לפרסום במדיה.

כן, אני מתכוון לפניה ללקוח הרשום אצלם עם השם שלו, בדיוור ישיר בדאר עם בול, או בדיוור ישיר במיילים - ולא באמצעות
פרסום, ובתקציבים קטנים יחסית.
פעילות זו מבוססת על תכנה שמנהלת עבורכם את הלקוחות.

סוג התכנה - CRM - מתבססת על כרטיס הלקוח שבו אתם רושמים הכל על הלקוח, כולל נתוני רכישות מכם. על בסיס
הכרטיס, אתם יכולים לבצע פעילות של משלוח
מסרים, אבל גם לנתח דוחות.

דוגמה

חברת פארו מדיקל אשר משווקת חבישות מיוחדות לחולי לימפדמה. השיווק נעשה אל פיזיותרפיסטים לימפתיים.
באיזה שהוא שלב הגענו למצב שהמכירות יציבות כל חודש, והחלטנו לבדוק מה קורה.

הפקנו דוח מכירות של 12 חודשים לפי לקוח לקוח. פתאם התגלתה מול העיניים באופן הברור ביותר תמונה של
פוטנציאל אדיר. מה מצאנו? ודאי אתם מנחשים:

זיהינו את התותחים - אלו שעושים את הפארטו וקונים כל חודש.

זיהינו את אלו שאינם קונים

איתרנו את אלו שקונים רק מידי פעם וכל סוגי התדירויות.

בדקנו מה הם קונים, אלו מוצרים, באלו היקפים.


עם סיום הניתוחים היתה לנו תכנית פעולה מאד מדוייקת - למי לפנות, מהו המסר שצריך להפנות אליו, איך לפנות
(טלפונית לגדולים, במכתב מייל לשאר). והתוצאות גם לא אחרו לבוא.

(אם אתם מתעניינים בחברה - פארו מדיקל ישראל www.farrowmedical.co.il)

אני מזמין אתכם לצפות בתוכנת ה CRM - BeWize בלחיצה על הקישור שהיא
גם מערכת דמו להפעלה.

http://www.bewise.co.il/Products/FronTask.aspx...

אני ממליץ לכם על הכלי הזה בגלל שהוא יכול באמת להביא אתכם למקום אחר.
אם יש לכם שאלות, אתכם מוזמנים לפנות אלי.

דני קרני יועץ שיווק
למען הכפלת הכנסתכם
03-9470787

דני קרני יועץ שיווק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב