אחד היכולות של איש שיווק, של בעל עסק הוא להגדיל את ההכנסות עם השקעה מינימלית בפרסום.
במייל זה אני מתמקד בניהול מצוין של לקוחותיכם באמצעות תוכנה חכמה.
יש לכם לקוחות פעילים, אותם תגדירו לפי תדירות הקניה, ויש לכם לקוחות שמוגדרים כלקוחות שאינם פעילים -
למעשה לקוחות נוטשים.
מה היה קורה אם היתה לכם מערכת ממוחשבת, נכון - CRM שיכולה בעצמה, עם הכוונה שלכם כמובן, לשלוח מכתבים
או הצעות לכל סוגי הלקוחות?
ולכל פלח לקוח מסר שונה? ולשלוח SMS, ודיוור בדוא"ל, והכנת מכתבים?
אני מעריך ש98% מן העסקים אינם מבצעים פעילות שיווקית כלשהיא מול רשימות קיימות. מה אתכם?
הגדולה בהתמקדות בעבודה מול הלקוח הפרטני היא ברמה האישית של העבודה, ביכולת ליצור פתיחות ונגישות, בניגוד
לפרסום במדיה.
כן, אני מתכוון לפניה ללקוח הרשום אצלם עם השם שלו, בדיוור ישיר בדאר עם בול, או בדיוור ישיר במיילים - ולא באמצעות
פרסום, ובתקציבים קטנים יחסית.
פעילות זו מבוססת על תכנה שמנהלת עבורכם את הלקוחות.
סוג התכנה - CRM - מתבססת על כרטיס הלקוח שבו אתם רושמים הכל על הלקוח, כולל נתוני רכישות מכם. על בסיס
הכרטיס, אתם יכולים לבצע פעילות של משלוח
מסרים, אבל גם לנתח דוחות.
דוגמה
חברת פארו מדיקל אשר משווקת חבישות מיוחדות לחולי לימפדמה. השיווק נעשה אל פיזיותרפיסטים לימפתיים.
באיזה שהוא שלב הגענו למצב שהמכירות יציבות כל חודש, והחלטנו לבדוק מה קורה.
הפקנו דוח מכירות של 12 חודשים לפי לקוח לקוח. פתאם התגלתה מול העיניים באופן הברור ביותר תמונה של
פוטנציאל אדיר. מה מצאנו? ודאי אתם מנחשים:
זיהינו את התותחים - אלו שעושים את הפארטו וקונים כל חודש.
זיהינו את אלו שאינם קונים
איתרנו את אלו שקונים רק מידי פעם וכל סוגי התדירויות.
בדקנו מה הם קונים, אלו מוצרים, באלו היקפים.
עם סיום הניתוחים היתה לנו תכנית פעולה מאד מדוייקת - למי לפנות, מהו המסר שצריך להפנות אליו, איך לפנות
(טלפונית לגדולים, במכתב מייל לשאר). והתוצאות גם לא אחרו לבוא.
(אם אתם מתעניינים בחברה - פארו מדיקל ישראל www.farrowmedical.co.il)
אני מזמין אתכם לצפות בתוכנת ה CRM - BeWize בלחיצה על הקישור שהיא
גם מערכת דמו להפעלה.
http://www.bewise.co.il/Products/FronTask.aspx...
אני ממליץ לכם על הכלי הזה בגלל שהוא יכול באמת להביא אתכם למקום אחר.
אם יש לכם שאלות, אתכם מוזמנים לפנות אלי.
דני קרני יועץ שיווק
למען הכפלת הכנסתכם
03-9470787
דני קרני יועץ שיווק