דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחירי חתונה ששווים גם לך 

מאת    [ 06/09/2011 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 2028 פעמים ]

האם אי פעם יצא לכם לחשוב בשביל מה אתם מתחתנים? הרי בסופו של דבר בעולם של ימינו, כאשר כמעט כולנו חיים כמה שנים ביחד, אין שום דבר שמבדל את החיים שאותם אתם חיים עד אותו רגע ממה שיקרה אחרי החתונה. האמת היא שכמעט ואין שום דבר היום שמרגש בחתונה מלבד העובדה שאנחנו עושים אירוע לכל החברים והמשפחה שאמור להיות האירוע של חיינו.

אז מה הופך את הערב הזה לערב של חיינו? אם נסתכל על זה מקרוב נבחין בכמה עובדות שאולי לא כולם חושבים עליהם. נתחיל בכך שכמו שצריך להיות אנחנו מסמר הערב. הבעיה בכך היא שזה לא תמיד נכון, כאשר אנחנו מזמינים כמויות של אנשים שאת רובם אנחנו לא מכירים לבוא לחגוג איתנו, החתונה שלנו הופכת להיות בעיקרה מפגש חברים משתי המשפחות, היחידים שבאמת יישמחו שמחה מלאה בחתונה שלנו יהיו כנראה החברים הפרטיים שלנו. הנקודה השנייה שאני רוצה להעלות היא העובדה שרובנו מנסים לעשות את האירוע של חיינו כמה שיותר מפואר. שימו לב כאשר אתם נכנסים לסחרור הזה, רוב נותני השירות בתחום החתונות הם גם אנשי מכירות שיודעים בדיוק מה הם רוצים למכור ולמי, זוהי גם הסיבה שבדרך כלל כאשר תגיעו לפגישה עם אחד מנותני השירות רוב השיחה תתבצע אל מול האישה, מכיוון שבארץ יש הרגשה שהיא זאת שנותנת את הטון בקשר לארגוני החתונה.

אני כותב את כל זה כי גם אני עומד בפני חתונה בקרוב ואני ממש רוצה להתמקד בעניין הסחרור הכלכלי שעליו אני מדבר כאן. תראו, איך שאני רואה את זה החתונה היא אמנם יום חשוב, אך גם לזה צריך לשים גבולות. אם תסתכלו על מה שהיה קורה בעבר אז אנשים היו מתחתנים ומקבלים כמתנה דברים שזוג צריך בשביל להתחיל את החיים שלו כמו שצריך. נכון להיום רוב האנשים מקבלים כסף לחתונה אבל הם לא שמים לב כי במקום שהחתונה הזו תיתן להם דחיפה כלכלית על מנת להתכונן לחיים היא לפעמים מפילה אותם כלכלית וגורמת להם להתחיל בנקודת שפל כלכלית.

כאשר אתם ניגשים לתכנון החתונה, נסו לעשות כל מה שאתם יכולים על מנת להוריד את המחירים באופן כללי. זכרו שמה שישפיע על השאלה האם החתונה שלכם תהיה שמחה זה בעיקר כמה החברים שלכם יישמחו איתכם. לכן במקום לקחת צלם חתונה יקר במיוחד או לבחור באלבום של תמונות חתונה בתלת מימד שאחרי זה יהיה לא רלוונטי יותר, נסו לבחור בדברים פשוטים יותר. הרי בסוף הערב מה שאתם תזכרו יהיה מה שאצלכם בראש, תמונות הן כלי נחמד אבל הן לא עולם ומלואו.

 

גיא הדס




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב