דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק לילדים 

מאת    [ 06/09/2011 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 3452 פעמים ]

בכל יום שעובר אנחנו גדלים, מתפתחים ומשנים וכך גם הצרכים שלנו איתנו. התקופה בה אנחנו חיים יוצרת סביבנו כל כך כל כך הרבה גירויים, משיכה והמון דברים שמנסים לשכנע אותנו לקנות כל היום ובכל מקום.

אם תשימו לב, או אם תשאלו אנשי שיווק שנמצאים בתחום כבר כמה שנים תגלו שהרבה מן הפרסומות מנסות כיום לפנות בעיקר לילדים שלכם. השאלה הגדולה כמובן היא למה זה קורה? התשובה בכלליות היא מאד פשוט, אם תסתכלו מסביב כאשר אתם נמצאים בקניון תראו כי לילדים יש כוח קנייה גדול בגלל שהם אלו שמשפיעים הכי טוב על הוריהם.

אם תחשבו על לעומק ותנסו להיזכר גם תגלו שרבות מן הפרסומות בהן אתם צופים במהלך היום משלבות בתוכן גם מספר של ילדים, בכל מיני וריאציות שונות. חלק מהילדים רק משחקים בפרסומת כנספחים ובחלקן הם משחקים תפקיד ראשי בפרסומת. אין זה חשוב האם המוצר המפורסם הוא מוצר לילדים או לא, החשוב הוא שיש שיתוף של הילדים.

על מנת להבין מדוע זו הצורה בה בונים היום פרסומות רבות, ישנו צורך בהבנה מינימלית של פסיכולוגיית קנייה ותהליכים שעוברים עלינו מיום שאנחנו נולדים. כאשר אנחנו ילדים, יש אצלנו פחות חסמים פסיכולוגיים ועוד פחות חסמים צרכניים. העובדה הזו תלויה בכך שבתור ילדים אנחנו פחות מנוסים באופן עקרוני ובגדול לא כל כך מכירים את העולם. ככל שאנחנו מתבגרים, אנחנו סופגים יותר חוויות, ניסיון ועצות מהסביבה שלנו ומההורים שלנו. לדוגמא, אם במהלך חיינו אנחנו או מישהו מקרובינו רכש רכב ולאחר כמה חודשים החל להיתקל בבעיות באופן תדיר, רוב הסיכויים שבפעם הבא שאנחנו נחשוב עם לקנות רכב יהיו לנו דעות שליליות על הרכב הספציפי הזה. כמובן שילדים אינם רוכשים רכבים, אך בנוגע למוצרים קטנים ובעלויות נמוכות יותר, ההשפעה שלהם בגלל חוסר ההיכרות שלהם עם המוצר יכולה לעזור למשווק לשכנע את הורי הילד.

השיטה השיווקית הזאת בוודאי הרבה יותר יעילה כאשר מדובר בשיווק מוצרים אשר מיועדים לילדים, בין אם אלה מוצרים זולים, מוצרים יקרים או כל דבר אחר. ניקח לדוגמא חדרי ילדים. זהו מוצר יקר יחסית, אך פרסום נכון שלו, יכול להשפיע על ילד לבחור בעיצוב מסוים של חדר הילדים, רוב הסיכויים שהוא לא יבחר במותג מסויים, אבל אם היצרן ישכיל וייצר דגם מאד מיוחד שקיים רק אצלו, הוא יצליח לנתב את ההורים לקנות שם חדר נוער מעוצב ולא במקום אחר. זוהי גדולתו של השיווק. ודבר נוסף שחשוב להבין הוא ששיווק נכון מביא לתוצאות...

 

גיא הדס




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב