דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מרכזיות: המרכזייה של מחר 

מאת    [ 04/09/2011 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 2630 פעמים ]

העולם שלנו מתפתח ומשתכלל בקצב מסחרר. פלאפונים נהפכים למחשבים לאט לאט.גם מכשירי הטלפון המשרדיים משתכללים וחידושים חדשים מומצאים מידי יום, על מנת להקל על שגרת יום עבודתנו העמוסה. בישראל מקובל לעבוד 10-12 שעות ביממה, כך שכל עזרה, גם אם קטנה, בהקלת עומס העבודה תורמת לנו משמעותית. מי שבמיוחד ייהנה משכלולים והמצאות בתחום המרכזיות הן הפקידות והמזכירות, שמקובל להעמיס על כתפיהן ים של עבודה, שפע של משימות ומטלות כדי להגיע למטרה הנחשקת – חסכון בכוח אדם (פקידה אחת יכולה לעשות גם הנהלת חשבונות, גם שירות לקוחות ומענה לטלפונים, גם הקלדות מסמכים ארוכים, מכירות ועוד ועוד). אז מה העתיד צופן לנו בתחום מרכזיות המחר, וכיצד הן עשויות לשרת אותנו בהפחתת הלחץ בעבודה?

ובכן, קודם כל, תשכחו מכל אותם חוטים וכבלים העולים בדרך כלל בראשכם כשאתם חושבים על מרכזיות. מרכזיות העתיד יתאפיינו במראה מודרני ושיקי, נטול חוטים - מרכזיות אלחוטיות שלא יעמיסו על מראה החדר. חדר מעוצב ונעים יותר יתרום להרגשה נינוחה ורגועה.

כאמור, מרכזיות טלפון עתידניות כבר לא יישענו על מכשירי טלפון מגושמים וגדולים, אלא על מחשבים. ואילו מחשבים! מסכי מגע, צגים מרחפים באוויר וממשקים חכמים. השיחות הנכנסות אל המשרד ילוו בתצוגת וידאו. כן, שיחות וידאו מובנות הן חלק בלתי נפרד ממרכזיות העתיד. שליחים של חברות כ-DHL וחברות שליחויות דומות יקבלו גישה חופשית למשרד, במקום כל הזמן להטריד את המזכירה באינטרקום.

היום, כמעט כל מרכזיה מאפשר להשאיר הודעה קולית אם האדם המבוקש לא נמצא בחדרו, אבל בינינו, כמה אנשים באמת טורחים לשמוע הודעות קוליות היום, שלא לדבר על לחזור אל המתקשר? הודעות קוליות שייכות לעבר. כשיחה תועבר אל קו מסוים ולא יהיה מענה, אפשר יהיה להשאיר הודעה שתתורגם אוטומאטית ל-SMS שישלח הישר לפלאפון של האדם הנעדר. תשכחו מהודעות על פיסת נייר שמשורבטות על ידי הפקידה, גם כך היא עמוסה בעבודה ובמטלות אינסופיות, ולכן המרכזיות העתידניות צפויות לשחרר אותה מהשארת הודעות.

אותה מרכזיה של עולם המחר תהיה גם בעלת יכולת לסנן כל מיני אנשים שאנחנו לא מעוניינים לדבר איתם - באמצעות מסד נתונים מסודר ומספרי טלפון, אותה מרכזייה תשמיע צליל תפוס /מנותק לאנשים ספציפיים ולנודניקים כרוניים שלא מתייאשים. כך, הפקידה לא תצטרך לבזבז את זמנה בהמצאת תירוצים, שקרים ושאר ירקות שיבזבזו זמן עבודה יקר שלה.

האח הגדול צופה מסביב על כולם, ולכן אותה מרכזייה של יום המחר תשיג מידע אודות המתקשר בזמן שהוא מחייג אלינו ותאגור לנו נתונים מסקרנים – אזור מגורים, מצב משפחתי, גיל ועוד. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב