דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מועדון בת מצווה: תום עידן התמימות 

מאת    [ 04/09/2011 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 2798 פעמים ]

ילדות בנות 12. מה יש להן בראש? זה לא בושה להודות, אבל בתור הורים אנחנו יודעים היטב שחייהן של הנסיכות היפות והקטנות שלנו סובבים סביב מראה חיצוני. ליפ גלוסים, לקים, תסרוקות, בגדים, נעליים, תיקים - וגם לאט לאט מתחיל זיק של עניין בבני המין השני. כמובן, מאוד יתכן שבנים בגיל הזה הם לא הכי אטרקטיביים, בגלל הקול המשתנה וזיפי בוסר...כן, הבנות של היום מתבגרות מהר מאוד. בנות בגילאי 12 כבר מזמן לא משחקות בבובות וברביות (בניגוד לדור הארכאי שלנו, שגדל על ברביות עד גיל עשר המופלג), אבל למעשה – הן עצמן ה"ברביות" היום. מראה חיצוני ורושם על החברים – אלה הדברים הכי חשובים לכל ילדה. מה הפלא שילדה בת 12 רואה במסיבה של מועדון לבת מצווה את הערב הכי חשוב בחייה?

מועדון לבת מצווה הוא הזדמנות מצוינת בשביל הילדה שלכם לעשות "שואו" על החברים. מועדון לבת מצווה מעניק לילדה הזדמנות להפגין ביופייה באופן שלא נראה בעבר ולהרגיש כמו אישה קטנה. גם ילדה ביישנית שנחבאת את הכלים מקבלת הזדמנות וצ'אנס חגיגי להיות נסיכת הערב ליום אחד בלבד באמצעות מועדון לבת מצווה!

מועדון לבת מצווה למעשה מסמל את המעבר מגיל של תום לעולם ה"מבוגרים", עולם של ריקודים, גישושים, טיפוח מראה חיצוני ועוד. סגנון המסיבה של מועדון בת מצווה תלוי למעשה בילדה, בסביבה שהיא גודלת בה ובסגנון האישי האהוב עליה שהיא טיפחה עם השנים.

ישנם מסיבות של מועדון בת מצווה בסגנון של מבוגרים לכל דבר. חוץ מאלכוהול, לא תרגישו בכלל שמדובר במסיבת בת מצווה. רחבת ריקודים, בנות שנראות כמו נשים קטנות, לבושות ממש כמו מבוגרות ומדדות על עקבי מסמר של 20 ס"מ, כשעל פניהן מסכה של מייק אפ ושיערן עשוי טוב-טוב, כל הופעתן משדרת את המילה האחרונה באופנה ואת הטרנדים הכי חמים ועדכניים. הבנים, מצידם, לבושים בג'ינס אופנתי של דיזל ממיטב כספי הוריהם וארוזים בחולצה שיקית של רשת אופנה אמריקאית זו או אחרת...

מועדון בת מצווה יכול להיות גם אירוע "עם הפרדה", והכוונה דווקא לא לאירוע חרדי...מועדון בת מצווה יכול לבצע הפרדה (שלא במודע) בין בנות לבנים. מכיוון שמדובר בגיל שבדרך הבנים הם עם הבנים והבנות הן עם הבנות, הבנים עשויים למצוא את עצמם נדבקים למשחקי ה"ווי" ומתבודדים, והבנות לעומת זאת יחרשו על דוכני האיפור והלקים.

אז נשאר רק לברר: מועדון בת מצווה – מה הסגנון האהוב עליכם?

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב