דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סנגוריה מהממדים - תקשור מאת האינטליגנציה הקוסמית 

מאת    [ 04/09/2011 ]

מילים במאמר: 824   [ נצפה 2415 פעמים ]

 

 

סנגוריה מהממדים

תקשור מאת האינטליגנציה הקוסמית  - ספטמבר 2011

 

חברים ושותפים יקרים,

באים אנו הפעם, במסר מעט שונה מהרגיל. מבקשים הפעם, ללמד עליכם סנגוריה ולעזור לכם ללמד על עצמכם סנגוריה.

בכוונתנו להעביר מספר נקודות, אשר יקלו עליכם מלאכה זו.

ראשית, יש עליכם להבין, כי בתקופה זו, נמצאות בתלת ממד, נשמות חזקות, אשר ירדו עם תסריטי חיים עשירים במורכבויות. אתם נשמות הישגיות, אשר מקורן בליבה המתפרצת של הבריאה. נשמות אשר רכשו את היכולת והידע לא רק לאורך הגלגולים של עידן אדמה ומים, אלא אף רכשו ניסיון והכשרה בתקופות אשר קדמו לעידן המסתיים. כלומר,מדובר בנשמות וותיקות מאוד בכדור הארץ. ותק אשר משרת את תכליתן ותפקידן בתקופה זו.

הבריאה כולה מקבלת השראה בהתפתחות על דרך הניסיון, החוויות והתהליכים שעוברת האנושות בממד הבחירה החופשית.

עניין רב מגלים המישורים כולם באופן כללי בתהליכי ההתפתחות בממדי הבחירה החופשית, אך יותר מתמיד בתקופות של שינויים כלל בריאתיים. שכן, על סמך הניסיון שהופק בממדכם בעידן המסתיים והמסקנות שמועצת העל תגזור מהן, נקבעים ראשי הפרקים של העידן הנכנס. למעשה, הניסיון האנושי המצטבר הוא שממלא את המסגרת האנרגטית הקיימת במישורים שאינם גשמיים. אתם ההתגלמות של המחשבה הרוחנית.

שמע שמעתם בעבר, כי צדיקים וקדושים גדולים אמרו, כי לא ירצו לבוא (לגלגול חיים) בתקופה זו. ידעו הם על מה הם מדברים; שכן, זוהי אכן תקופה מאתגרת. מהפן התפיסתי, חשוף האדם לכל-כך הרבה גירויים ומידע שהוא אמור לקלוט. אך גם מהפן הרגש והנפשי, מצבו של האדם אינו יציב עדיין; לא פשוט לאדם להישמר מאוזן מבחינה רגשית, מלא ועשיר, לאו הניסיונות האנושיים והדרמות המהוות חלק בלתי נפרד ממשחק החיים. הקושי לשמור על אורח חיים בריא, בעולם של שפע ומותרות, ורצון להספיק ולהשיג ככל הניתן. וכמובן, מהפן האנרגטי; ריבוי של רטטים ותדרים המשפיעים בתקופה זו  על תלת הממד. עדיין פועמים תדרי עידן אדמה ומים וכבר מתחילים תדרי יסודות האש והאוויר, המאפיינים את העידן החדש. גם הגוף של האדם וגם כדור הארץ כולו, טרם השיגו שיווי תדר עם העידן החדש. תהליך זה, ייקח את זמנו.

ההתפתחות נעשית בשלבים ובהדרגה. תחילה, המודעות מתעוררת ובמקביל, המציאות מתחילה להשתנות וכמו להתעצב מחדש, בהתאם.

במאות האחרונות ובעיקר בעשורים האחרונים, חלה קפיצה משמעותית בתודעה האנושית. בני האדם הבינו, כי הם חלק מבריאה שלמה, ממכלול שלם האופף אותם. בתוך בריאה זו, קיימים יקומים מקבילים זה לזה.

עוד למדתם, כי בעלי תפקיד הנכם, בתוך מערך בריאתי זה. גם כמשפחה אנושית קולקטיבית, וגם כפרטים – כנשמות המהוות צינורות של אור גדול בתלת ממד של הבריאה כולה.

התפתחות משמעותית זו, נועדה לסיים את תהליכי עידן אדמה ולפתוח את שערי העידן החדש.

לכן, בין היתר, בני אנוש זה זמן מה, מצויים בבלבול. מחד, מסורות ישנות חולפות מן העולם. ומאידך, טרם נוצרו המסורות של העידן החדש. אוטוריטות ותפיסות מפנות את מקומן ואחרות מבקשות לתפוס את מקומן. מדובר כאמור, בתהליך. שינוי המחשבה האנושית כרוך בהתנסויות שונות וברכישת ניסיון מצטבר. מכאן, הבינו עצמכם. הבינו חברכם. השינוי כבר כאן. אך הוא אורך בזמן ארצי – זמן.

עצם הנוכחות שלכם בממד הבחירה בתקופה זו, מעיד על גדולתה של נשמתכם. מעיד על רצונה לקחת חלק פעיל בשינוי הבריאתי הכרוך במעבר העידנים. ובנוסף, יש בכך עדות ליכולת של כל נשמה ונשמה חווה, לתרום להתפתחות זו.

 

מורים/ות ומטפלים/ות ותלמידים כאחד, נתקלים שוב ושוב בדפוסים של עידן החומר. מוצאים עצמם נאבקים בהרגלם הישנים, החוזרים שוב ושוב על אותה "חריקה" בתקליט האישי. מוצאים עצמם מתאכזבים, כיצד זה הידע, ההבנה והמודעות שנרכשו, לא באו לתועלת? והראייה, שגם מורים ומטפלים, מתקשרים וכד', נאלצים לעבור חוויות אישיות מורכבות ומאתגרות.

בכך חברים, נועדתם להוביל את המחנה. תפקיד ההנהגה, הוא בראש ובראשונה, באמצעות הדוגמא האישית. כיצד ניתן להתעלות מעל לקושי האישי, הארצי, לטובת התפיסה וחוויית האחדות המשחררת.

שנית, אף לכם מורים ומדריכים רוחניים, נותרו חוויות שיש לנקות, לשנות ולהאיר מהעידן המסתיים. כלומר, תהליך הניקוי אינו פוסח על אף אחד.

רוצים אנו להקל עליכם את ההבנה, כי ידע לבד לא ישנה אתכם. יצירת חוויות מותמרות לאור – כן. התנסות ישירה ואותנטית של מהותכם הנצחית – תאיר אתכם ואת חייכם. אך מצב זה, דורש תהליך הבשלה של כל הגופים אשר לכם (פיסי, רגשי, מנטאלי, אנרגטי). לכן, עליכם להתאזר בסבלנות ובסובלנות כלפי עצמכם. זאת, לצד היעזרות בכלי המודעות וההתפתחות שברשותכם, ולהתאמן באמונה בעצמכם. אמון בייעוד שלכם כמין אנושי וכאדם/נשמה בעל משמעות וערך; הערך הרב של חייכם על הבריאה.

ככל שתראו בעצמכם אור, כן תראו בזולתכם את האור.

תודעה אינה משתנה בחטף. הבנה שנוצרה, יש להפנימה ואז ליישמה. וגם לאחר מכן, עדיין הנכם מוצאים עצמכם שוב "בסרט" ישן. זהו חלק מתהליך השחרור ממוסכמות ובניית התשתית של עידן אחר.

למדו על עצמכם סנגוריה. השקיעו מאמץ לפרגן לעצמכם בתוך תהליך ההתפתחות. גלו הבנה כלפי עצמכם וזולתכם.

זוהי תקופה מורכבת, רבת שינויים ומגמות ואין זה פשוט לעבור אותה. לשם כך, נבחרו הנשמות החזקות והאמיצות ביותר בבריאה. ראו זאת בעצמכם.

אנו מאמינים בכך! ונמשיך ללוות ולתמוך בהערכה, בכל אשר עוברים אתם.

 

ברכות ואהבה

האינטליגנציה הקוסמית

מטפלת ומדריכה הוליסטית מוסמכת בעלת ניסיון רחב בייעוץ והכוונה אישיים מנחה קבוצות ומפגשיים חברתיים בנושאי מודעות עצמית והתפתחות אישית. מעבירה קורסים בנושאי מודעות והתפתחות אישית,  ומידעים של העידן החדש. ברכת אהבה ושלום, שלומית זקן 050-2184877




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב