דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איפה הכסף באיביי ? 

מאת    [ 04/09/2011 ]

מילים במאמר: 441   [ נצפה 2768 פעמים ]

 אם לקוח זועם בא אלינו בטענות שווא למרות שהוא טועה, האם לתת לו החזר אפילו שהוא טועה??

 אני יכול לענות על השאלה הזאת בשבילך כרגע: התשובה היא 'כן'. כמובן שהלקוח תמיד צודק.הכסף בשיווק באינטרנט הוא רק דרך משוב חיובי וכך גם אם אתה רוצה להיות מוכר מוצלח באיביי, אתה צריך ללכת קילומטרים מהדרך שלך כדי לוודא כל אחד ואחד הלקוחות שלך הוא 100% מרוצים זמן, גם אם הרבה כסף זה עלול לעלות לך.

 לקוח מרוצה לא ישאיר משוב שלילי. משוב שלילי יש להימנע בכל מחיר. זו חתיכה אחת של משוב שלילי תמיד יעלה לך יותר ממה שהוא היה צריך להתמודד עם התלונה, מה הערך של הפריטים שאתה מוכר. אתה צריך לשקול כל אחוז פידבקים חיוביים תחת 100% להיות אסון מוחלט, כישלון אישי מצידך.

 אבל מה אם ...

אבל שום דבר! אין מצב שבו אתה, כמוכר, צריך להיכנס מחלוקת עם הקונה. הנה כמה מצבים שכיחים וכיצד לטפל בהם.

היי לומר את הפריט מעולם לא הגיע: לשאול בנימוס את הקונה להמתין עוד כמה ימים כדי לראות אם הוא מופיע, ואז הדוא"ל אותך שוב אם זה עדיין לא הגיע. אם זה עדיין לא הגיע, עליך להניח שזה אבד בדואר איכשהו להציע לשלוח תחליף, או לתת להם החזר מלא אחרת.... לא, אני לא אכפת לי מה שעולה לך. איפה הכסף בשיווק באינטרנט -בדיוק בפרטים האלה. אתה רציני לגבי המכירה ב-eBay או לא?

 אם הפריט ניזוק בתפקיד, אתה חייב להציע להחליף אותו או להחזיר אותו תמורת החזר כספי ללא היסוס.

 

הם אומרים הפריט אינו תואם את התיאור: להתנגד לדחף דוא"ל חזרה עם "כן, כן, אתה פשוט לא לקרוא את התיאור כראוי". קח את הפריט חזרה להחזר, ולערוך התיאור שלך אם אתה צריך, לעשות כל נקודות מבלבל ברור נוסף.

 האם אתה עדיין לא משוכנע? תחשוב זה היה רק ??לעבוד עם פריטים זולים?

ובכן, אתה רואה, גבוה יותר את המחיר של הפריטים שאתה מוכר יותר, המוניטין שלך שווה לך. נניח מכרו בשווי $ 10,000 פריטים כל שבוע, למשל, מרוויח 1,000 דולר לשבוע הכוללת. אתה עשוי לחשוב כי רכישת $ 1,000 החזר של אחד הלקוחות תהיה טרגדיה, לאבד את הרווח שבוע שלם שלך. זה הרבה יותר טוב להסתכל על זה ככה: אם אתה לא נותן כי החזר, אז לא רק תאבד את הרווח בשבוע הבא, אבל אתה בטח להפסיד רווח של כמה שבועות אחרי זה יותר מדי. עכשיו איזו אפשרות נראית טוב יותר?

 אני ממש לא יכול להדגיש מספיק את החשיבות של ממש להאמין כי הלקוח תמיד צודק. אבל כדי להבין איפה הכסף נמצא, אתה צריך לקבל משוב טוב מהלקוחות שלך. אבל מנסה לתרץ תלונות לא הדבר היחיד שאתה צריך להימנע. יש הרבה מכשולים שצריך להימנע אם אתה לא רוצה להרוג את העסק שלך לפני שזה התחיל אפילו כראוי - ואני אראה לך בדוא"ל הבא מה הם.

הכותב הוא מקדם אתרים ומייצר הכנסה נוספת דרך איביי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב