דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המלון הסקוטי 

מאת    [ 03/09/2011 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 2188 פעמים ]

המלון הסקוטי

אם עוד לא שמעתם על המלון הסקוטי כנראה לא יצאתם לנופש כבר הרבה זמן, או שאתם פשוט קצת מנותקים חברתית. מדובר באחד מאתרי התיירות המדוברים, המבוקשים והמיוחדים ביותר בישראל בשנים האחרונות, המהווה מופת של יוקרה ואיכות. אם בית מלון יוקרתי, ייחודי ומפואר מדבר אליכם, ואם הנוף המרהיב של הכנרת עושה לכם חשק, אם אתם מחפשים משהו מפואר עם טאצ' היסטורי מהעבר ואם פינוק אמיתי מדגדג לכם באצבעות- המלון הסקוטי הוא הכתובת לחופשה הבאה שלכם. לא חשוב אם אתם מעוניינים בחדרים מודרניים קלאסיים למשפחה, או בחדרי ענתיק מיוחדים ומשוחזרים בצורה אותנטית לחוויה זוגית רומנטית. כך או כך, צפויה לכם חוויה חד פעמית ובלתי נשכחת.

  המלון הסקוטי וייחודו בנוף המלונות הישראלי

המלון הסקוטי ממוקם בטבריה, משקיף אל חופי הכנרת ואל הנוף ההררי והמרהיב של רמת הגולן. המלון נבנה במאה התשע עשרה, בתוך מתחם היסטורי בעל עבר עשיר של 120 שנה, על ידי ד"ר דייויד ואט טוראנס, רופא מנתח סקוטי שתפקד כשליח רפואי בישראל וראה בכך שליחות של קודש. בית המלון שימש בעת הקמתו בשנת 1894 בית חולים, אליו הגיעו חולים מהאיזור כולו. בהמשך הדרך הצטרף אל ד"ר טוראנס גם בנו, ויחד עבדו בבית החולים, טיפלו בחולים רבים עד לסגירתו בשנת 1959 והסבתו לבית הארחה. בשנת 1999 הגתה הכנסייה הסקוטית רעיון, לפתוח בית מלון מיוחד שיהווה מוקד של תרבות, שלווה, אמונה וחתירה לשלום וצמיחה עבור הקהילה המקומית, בהשראתו של ד"ר טוראנס מקימה. בשנת 2004 עבר המלון שדרוג משמעותי והוא נודע בתור המלון הסקוטי היוקרתי והחדיש, שעומד בסטנדרטים בינלאומיים. מאז פועל המלון על פי עקרונות בסיסיים אלו, ומקפיד על ריפוי הקשרים האנושיים, על עידוד ההשכלה, על אירוח רחב לב ועל שלווה ושקט נפשיים.

  על יתרונותיו של המלון הסקוטי

המלון הסקוטי הוא בגדר תפסת מרובה- לגמרי תפסת. המלון משמש כאתר תרבות רב השראה ועניין בשל הרקע ההיסטורי שלו, ובשל מבני הבזלת העתיקים המשולבים בו יחד עם מבנים חדישים ומודרניים. כמו כן ניתן למצוא במלון מסעדת גורמה, מרתף יין עשיר, בר ואולמות אירועים, וכן טראסות של גזיבו לשהות נעימה בחוץ. במקום ישנם שפע של מתקנים ושירותים להנאת המבקרים וכן תוכניית תרבות עשירה הכוללת מופעים, סדנאות, ריקודים ומוסיקה. למבקר שמגיע אל המלון הסקוטי מובטחת חווייה המשלבת מבט אל העבר יחד עם הנאה מהעתיד ומהמודרניזציה. האווירה השורה בבית המלון הסקוטי היא אווירה שנעה על הציר שבין רוגע ושלווה, ובין מסתורין וקסם. עיצוב הפנים במקום משלב בצורה מיוחדת את האופי ההיסטורי ואת הרצון לשמר את המבנה, יחד עם נוחות מקסימאלית, עיצוב חדשני ושירות מעולה. חשוב לדעת כי מסעדת טוראנס שנמצאת במלון איננה כשרה וכי מלבד פינות עישון חיצוניות, מלון הבוטיק  "המלון הסקוטי" מוכרז כמלון ללא עישון, וכן השימוש בטלפונים סלולאריים בשטחים הציבוריים של המלון הוא אסור. המטרה של הגבלות אלו היא אחת: לספק לכל האורחים את ההזדמנות לייצר לעצמם נופש אמיתי, שילוב של רוגע חיצוני גופני עם שקט נפשי פנימי, החיוניים לנו כל כך בחיים המודרניים העמוסים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב